Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det kræver jo tilladelse fra kommunen og som jeg vist nok nævnte dengang, husker ikke om det var her ... så skal OB nok ikke forvente mere positiv særbehandling, det lød lidt som om de tænkte "nå det skal godt nok godkendes, men den får vi da helt sikkert ret hurtigt fra kommunen".

    Hvis de tænkte det så har de lige så lidt føling med arbejdsgangen i det offentlige som de har med truppens mangler og transfermarkedet ;-)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.
    Det kræver jo tilladelse fra kommunen og som jeg vist nok nævnte dengang, husker ikke om det var her ... så skal OB nok ikke forvente mere positiv særbehandling, det lød lidt som om de tænkte "nå det skal godt nok godkendes, men den får vi da helt sikkert ret hurtigt fra kommunen".

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.
    Ja det var mig. Svarene kan findes nogle sider længere tilbage i denne tråd.

    Ja det trækker sgu ud. Håber bare på afklaring inden 2019. Og gerne påbegyndelse næste forår

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så tænker jeg at det var blevet postet.. Så desværre
    Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.

    https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

    Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?
    Så tænker jeg at det var blevet postet.. Så desværre

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Det nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.

    https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

    Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yep. Men igen. Fortid vi ikke kan bruge til det store
    Lige præcis. Lad os kikke fremad og ikke gentage fortidens fejl.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og da vi havde pengene brugte vi dem på andre ting (KB).
    Yep. Men igen. Fortid vi ikke kan bruge til det store

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Havde vi lige tjent 200 mill i vinters havde vi vel også smidt rundt med midler alle steder.. Men det har vi ikke
    Og da vi havde pengene brugte vi dem på andre ting (KB).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/fcm-bo...roendby-og-fck

    FCM har lavet baner for 12 mio.... Nu må der simpelthen snart ske noget i den her sag!
    Havde vi lige tjent 200 mill i vinters havde vi vel også smidt rundt med midler alle steder.. Men det har vi ikke

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    I forhold til området omkring Røde Stjerne er det OB’s amatørafdeling, der har fået tildelt banerne. Men her venter vi på myndighedernes behandling af projektet, og vi vil derfor først have fuld adgang til Røde Stjerne fra sommeren 2020.
    Vi har lige nu adgang til to baner på Røde Stjernes anlæg, mens vi er ved at renovere en tredje bane, der kræver en del arbejde, før den er klar til fodboldtræning på det niveau, vi ønsker.
    Endelig er vi blevet lovet to nye kunstbaner i Ådalen. Planen var, at disse skulle have været klar før sommerferien, men vi afventer myndighedernes godkendelse, inden det kan sættes i gang. Forventningen er, at banerne kan være klar, så de er brugbare til vintertræningen – omkring 1.11.18.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Her er de svar jeg fik af JH 21/6

    Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

    Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    https://www.bt.dk/superligaen/fcm-bo...roendby-og-fck

    FCM har lavet baner for 12 mio.... Nu må der simpelthen snart ske noget i den her sag!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Men mon ikke at de har nogle i deres sponsorkreds som nok skal finde tid når man er klar? til en fornuftig pris

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Der er travlt pt., ja ��

    Leave a comment:

Working...
X