Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt. Hvem bruger egentlig bane 2? For hvis det er vores amatører er det vel dem der står for regningen? Det kan ikke være helt billigt
    Det korte svar er: alle (superligaen bruger den dog primært i vinterperioden, men ungdomsholdene fra a/s bruger den, så vidt jeg ved, det meste af året til tidlige træninger mm). Ved dog ikke noget om, hvem der betaler gildet. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg sige samskuds.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det korte svar er: alle (superligaen bruger den dog primært i vinterperioden, men ungdomsholdene fra a/s bruger den, så vidt jeg ved, det meste af året til tidlige træninger mm). Ved dog ikke noget om, hvem der betaler gildet. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg sige samskuds.
      Okay :)
      Hvor har du set den artikel?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Okay :)
        Hvor har du set den artikel?
        http://www.obfodbold.dk/klubben/nyhe...sbanen-lukket/

        (Så lykkedes det)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Tak :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            OB har meldt ud at man er villig til at investere i bedre faciliteter. Der magler dog stadig den famøse afklaring på hvor disse faciliteter skal være placeret (Dyreskuepladsen, falen, højstrup, kildemosen). Dette problem har AGF ikke.
            https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-vil...dyrskuepladsen

            Helt forståeligt er formanden for dyrskuet imod at OB overtager hele dyreskueområdet og laver det til permanente fodboldbaner, men jeg synes dog han åbner op omkring muligheden for at flytte dyrskuet til Højstrup, hvis "bare" der bliver etableret de nødvendige dyrskuefaciliteter ved højstrup:
            Citat:
            "For Torben Povlsen er det som udgangspunkt lige meget, hvor Det Fynske Dyrskue finder sted, men en flytning vil kræve nye faciliteter på området ved Højstrup. Det har kræfterne bag dyrskuet ikke råd til selv at betale."
            Håber virkelig der kan findes en økonomisk løsning imellem kommunen og Odense sport og event så disse faciliteter kan etableres så OB kan få lavet et ordentligt træningsanlæg på hele området ved dyreskuepladsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-vil...dyrskuepladsen

              Helt forståeligt er formanden for dyrskuet imod at OB overtager hele dyreskueområdet og laver det til permanente fodboldbaner, men jeg synes dog han åbner op omkring muligheden for at flytte dyrskuet til Højstrup, hvis "bare" der bliver etableret de nødvendige dyrskuefaciliteter ved højstrup:
              Citat:
              "For Torben Povlsen er det som udgangspunkt lige meget, hvor Det Fynske Dyrskue finder sted, men en flytning vil kræve nye faciliteter på området ved Højstrup. Det har kræfterne bag dyrskuet ikke råd til selv at betale."
              Håber virkelig der kan findes en økonomisk løsning imellem kommunen og Odense sport og event så disse faciliteter kan etableres så OB kan få lavet et ordentligt træningsanlæg på hele området ved dyreskuepladsen.
              Afstemning på fyens:

              http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170669

              Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor der slet ikke er et scenarie 7 som hedder noget i stil med: flyt hele OB ud til Højstrup og lav et moderne stort træningsanlæg der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Afstemning på fyens:

                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170669

                Jeg undrer mig faktisk lidt over hvorfor der slet ikke er et scenarie 7 som hedder noget i stil med: flyt hele OB ud til Højstrup og lav et moderne stort træningsanlæg der.
                Også en mulighed. Men mon ikke i disse tider at kommunen helst gerne vil bruge samtlige uudnyttede arealer til nye boligområder end fodboldbaner

                Comment


                  Der er ikke rigtig nogen interesse i at flytte OB Amatør. Det er den eneste klub i området med ungdomsfodbold, og mange af medlemmerne bor tæt på. Det ville være udfordrende på flere måder at flytte en så stor ungdomsafdeling. Alene det faktum, at mange medlemmer ikke længere kunne gå eller cykle til træning, ville være problematisk i en cykelby. :-)
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Der er ikke rigtig nogen interesse i at flytte OB Amatør. Det er den eneste klub i området med ungdomsfodbold, og mange af medlemmerne bor tæt på. Det ville være udfordrende på flere måder at flytte en så stor ungdomsafdeling. Alene det faktum, at mange medlemmer ikke længere kunne gå eller cykle til træning, ville være problematisk i en cykelby. :-)
                    Ja man ser sig selv som en midtby klub. Og det er der vel heller ikke noget forkert i.. Spændende at se hvad der sker den 22/8.
                    Gætter dog på at intet bliver besluttet, der bliver nedsat en arbejdsgruppe og den får indtil engang i 2018 hvor man så vil lytte til dette...

                    Comment


                      Torben er inøvrigt gammel OB-mand - han har vist trænet kvinderne, været formand for afdelingen og en del af DBU etc.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Også en mulighed. Men mon ikke i disse tider at kommunen helst gerne vil bruge samtlige uudnyttede arealer til nye boligområder end fodboldbaner
                        Det er ikke det strategien siger, nej :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Det er ikke det strategien siger, nej :-)
                          Hvad siger strategien så ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Torben er inøvrigt gammel OB-mand - han har vist trænet kvinderne, været formand for afdelingen og en del af DBU etc.
                            Så det du siger er at vi har fået plantet en trojansk hest

                            Comment


                              Han kender i hvert fald problematikken - kvinderne endte vist med at træne i Marienlyst i hans tid, men der mener jeg ikke de træner mere.

                              Men nu er han jo formand for Dyrskuet, og skal jo derfor varetage deres interesser.
                              Som minimum vil han jo undgå en forringelse af deres forhold, det er vel klart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Han kender i hvert fald problematikken - kvinderne endte vist med at træne i Marienlyst i hans tid, men der mener jeg ikke de træner mere.

                                Men nu er han jo formand for Dyrskuet, og skal jo derfor varetage deres interesser.
                                Som minimum vil han jo undgå en forringelse af deres forhold, det er vel klart.
                                Hvad syntes du er den bedste løsning for alle?

                                Comment

                                Working...
                                X