Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    No idea, men nyttet jo ikke noget at man sylter de gode baner man har, ved at tilbyde så ringe forhold rundt om dem, så folk ikke gider spille der alligevel...
    Er jeg ikke uenig i.. Det var også bare et spørgsmål :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
      En eller anden dag skulle man alligevel bruge nogle penge på området derude så dem sparer man jo så ved at tage udgiften ved en flytning. Odense praler med at de vil være førende på dit og dat, alt skal være i og å så flot.. Denne linie kunnne man føre videre ved at bruge de millioner på en flytning

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
        Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
        https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
          https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
          Det kommer aldrig til at ske. Tvivler på OB nogensinde får forhold der er så flotte. Odense er ikke et sted for store tanker og store forhold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
            https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
            Det er bestemt ikke lutter lagkage for Vejle, at de har fået rykket deres anlæg derud. De har så vidt jeg ved blødt medlemmer lige siden, og der har været en del klager over banerne. Desuden er det ikke hele den proffesionelle afdeling, der er rykket med, hvilket også giver nogle udfordringer. Så Vejle er, ud fra hvad jeg har hørt, ikke et eksempel at følge. Tværtimod, hvis man vil have en hel klub

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Hvis OB ikke får Dyreskuepladsen så mener jeg seriøst OB skal arbejde på at flytte klubben ud til enten højstrup eller et af de andre områder i udkanten af byen (evt. ved nyt OUH eller Congress centeret). Lidt inspiration fra Vejle:
              https://da.m.wikipedia.org/wiki/VB_Parken
              Hvad OB's prof afd gør, kunne næsten ikke rage mig mindre... om de flytter til den ene eller den anden ende af byen, er mig så inderligt ligegyldigt. Men der mangler i den grad forhold, der er en prof klub værdige.

              Til gengæld mener jeg det er yderst vigtigt, at OB (amatørerne) forbliver tæt på midtbyen. Det er ligesom der, OB hører hjemme. Der de små poder går til fodbold. Om det hedder Dyrskuen eller en anden løsning nær midtbyen, det ved jeg ikke. Men når der er mangel på baner, må man finde en holdbar løsning for alle, det måtte berøre.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Hvad OB's prof afd gør, kunne næsten ikke rage mig mindre... om de flytter til den ene eller den anden ende af byen, er mig så inderligt ligegyldigt. Men der mangler i den grad forhold, der er en prof klub værdige.

                Til gengæld mener jeg det er yderst vigtigt, at OB (amatørerne) forbliver tæt på midtbyen. Det er ligesom der, OB hører hjemme. Der de små poder går til fodbold. Om det hedder Dyrskuen eller en anden løsning nær midtbyen, det ved jeg ikke. Men når der er mangel på baner, må man finde en holdbar løsning for alle, det måtte berøre.
                Jeg er på mange måder enig og når man lige kigger på mulige områder tæt på ådalen for OB's ungdom/amatører så er dyreskuepladsen bare det mest optimale geografisk set Jeg bryder mig absolut ikke om de planer der har været oppe med at vi skulle overtage andre lokale fodboldklubbers baner.
                Men det hele afhænger jo af hvad politikerne beslutter men man frygter jo at det hele igen bliver trukket i langdrag og at det bliver en eller anden mellemløsning hvor der skal deles om området med dyreskue og grøn koncert.
                Last edited by OleKBH; 03-08-2017, 09:40.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja man ser sig selv som en midtby klub. Og det er der vel heller ikke noget forkert i.. Spændende at se hvad der sker den 22/8.
                  Gætter dog på at intet bliver besluttet, der bliver nedsat en arbejdsgruppe og den får indtil engang i 2018 hvor man så vil lytte til dette...
                  22/8, nogen der har hørt noget ?

                  Comment


                    Møderne i udvalg og byråd er vidst typisk om eftermiddagen...
                    Fyens er nok til stede eller får taget referat

                    Comment


                      F5

                      Comment


                        Ufatteligt at intet er kommet frem endnu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ufatteligt at intet er kommet frem endnu

                          Du kan se dagsorden og referat her. https://www.odense.dk/politik/dagsor...agsordenID=310
                          De har ikke drøftet noget vedr. fordeling af baner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skovslund Se indlæg
                            Du kan se dagsorden og referat her. https://www.odense.dk/politik/dagsor...agsordenID=310
                            De har ikke drøftet noget vedr. fordeling af baner.
                            Hmmm

                            Comment


                              Jeg tror, at der har været en misforståelse her på forum. Det har vist ikke været meningen, at det skulle på udvalgsmødet i denne uge. Måske har folk taget fejl af, at klubberne holdt et fælles møde i sidste uge? De har vist leveret en fælles anbefaling på den baggrund.

                              Det er mere sandsynligt, at det kommer på i slut-september. :-)
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Jeg tror, at der har været en misforståelse her på forum. Det har vist ikke været meningen, at det skulle på udvalgsmødet i denne uge. Måske har folk taget fejl af, at klubberne holdt et fælles møde i sidste uge? De har vist leveret en fælles anbefaling på den baggrund.

                                Det er mere sandsynligt, at det kommer på i slut-september. :-)
                                Okat tak. Jeg var ellers sikker på at det var i denne uge. Men bliver spændende at høre hvad klubberne er blevet enige om

                                Comment

                                Working...
                                X