Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

    Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
    Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

    Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

    OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
    Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
    Det var jo før exercermarken blev plantet til.

    Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

      Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
      Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

      Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

      OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
      Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
      Det var jo før exercermarken blev plantet til.

      Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.
      Fuldstændig enig. Men 16-18 mill lyder bare ikke af meget i den henseende hvis alle ønsker skal opnåes.. Spændende at se hvor meget OSE vil spytte i kassen hvis dyreskuet blev en realitet..
      Med det budget man har burde det være muligt at flytte dyreskuet og stadig give dem nye og bedre faciliteter..
      Frygter bare stadig at det bliver trukket i langdrag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fuldstændig enig. Men 16-18 mill lyder bare ikke af meget i den henseende hvis alle ønsker skal opnåes.. Spændende at se hvor meget OSE vil spytte i kassen hvis dyreskuet blev en realitet..
        Med det budget man har burde det være muligt at flytte dyreskuet og stadig give dem nye og bedre faciliteter..
        Frygter bare stadig at det bliver trukket i langdrag
        Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

        Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

          Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.
          Er pænt sikker på at der allerede i 2018 budgettet er afsat 16-18 mill til fodboldbaner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er pænt sikker på at der allerede i 2018 budgettet er afsat 16-18 mill til fodboldbaner
            Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.
              Se DET er sgu gode nyheder umiddelbart

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Lad de andre klubber være, men afse penge fra puljen til at opgradere feks lys etc. Jeg spiller selv i Røde Stjerne, og vores lys er lort. L-O-R-T-!

                Posten bor i en skurvogn, og deres lys er vist også ret ringe.
                Kildemosen ligget enormt hyggeligt, og er nok den af klubberne (udover Bolbro), som har de bedste faciliteter, men hvorvidt der lige mangler lidt, det ved Shots (Tidl. formand) mere om end jeg gør.

                Men jo, Dyrskuet skal flyttes andetsteds hen, og OB overtage den nuværende dyrskueplads.

                OB bør høre til i midtbyen, og jeg er sikker på, at vil/skal man på Dyrskuet, til Grøn Koncert etc., så skal man også tage turen til feks Højstrup Kaserne. Letbanen går lige derud, så alle tilskuere til arrangementer derude, vil have det enten status quo eller nemmere end nu.
                Grøn er jo før blevet afholdt på det område, med gratis adgang, hvor scenen var helt oppe ved Rismarksvej og bagsiden ud til denne.
                Det var jo før exercermarken blev plantet til.

                Desuden har jeg i flere år ment, at Dyrskuet trængte til bedre faciliteter på den nuværende plads - det kan de jo så bare få på en ny plads.
                Hvilket hold i Røde Stjerne?
                Og ja lyset er virkeligt ringe, halvdelen af tiden virker de knapt nok. Men banerne synes jeg faktisk er fine

                Comment


                  Men er midlerne ikke kun afsat til fodboldbaner? Eller det includerer også lys, omklædningsrum og andre faciliteter?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvad siger strategien så ?
                    Byfortætning, men med fastholdelse og nyskabelse af grønne områder :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Frygter da også det bliver trukket i langdrag, men tror det faktisk ikke, pengene er sat af og der er åbenbart et politisk flertal (for boldbaner på dyrskuepladsen). Det ville typisk være hvis en af de to ting manglede, at det ville ryge i syltekrukken.

                      Er også spændt på hvad og hvor meget OSE gør.
                      Det det ikkeet sat penge af til er en mulig opgradering af højstruparealet...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Det det ikkeet sat penge af til er en mulig opgradering af højstruparealet...
                        Det er selvfølgelig korrekt. Hvor stor en udfordring det bliver, kan jeg ikke vurdere.

                        Comment


                          Har spillet på et nystartet hold i Serie 5, som rykkede op i S4, og havnede i oprydkningsdelen af S4, inden jeg stoppede der, men er siden begyndt på OB70 dernede, men har ikke spillet i et års tid pga graviditet, barsel, arbejde etc. Men skal nok i gang igen her efter sommerferien 😎

                          Og jo, banerne er OK - resten er bare knapt så godt, og så er lyset næsten ikke-eksisterende 😆

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men er midlerne ikke kun afsat til fodboldbaner? Eller det includerer også lys, omklædningsrum og andre faciliteter?
                            No idea, men nyttet jo ikke noget at man sylter de gode baner man har, ved at tilbyde så ringe forhold rundt om dem, så folk ikke gider spille der alligevel...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Det er også det jeg har læst - og det jeg prøver at sige, samtidig med der lige nu ER et rødt flertal for at smide dyrskuet og Grøn (koncert) væk fra pladsen.
                              Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Hvis bare højstrup området bliver optimeret så både Dyreskuet og Grøn koncert får mindst lige så gode forhold som de har nu så må den bedste løsning vel være at OB kan blive i Ådalen suppleret med nogle ordentlige permanente baner på Dyreskuepladsen. Ellers må OB rykke til en anden kommune
                                Vi kunne da godt bruge et Superliga hold i Vejle 😃
                                Der er allerede fine forhold, og i øvrigt også en ådal... Så må VB rykke til Hover IF eller lignende... 😎
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X