Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Er det helt umuligt at køre dyrskue og OB samme sted?

    Tænker: hvis dyrskuet ligger i starten af juni, så er der næppe noget direkte sammenfald med fodbold - i hvert fald ikke for prof. afd. Der er selvfølgelig problemer med faciliteter ( som kan gøre det vanskeligt for dyrskuet) og slid på baner + opsætning/nedtagning (der kan gøre det vanskeligt for OB. Men kunne det ikke lade sig gøre?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Er det helt umuligt at køre dyrskue og OB samme sted?

      Tænker: hvis dyrskuet ligger i starten af juni, så er der næppe noget direkte sammenfald med fodbold - i hvert fald ikke for prof. afd. Der er selvfølgelig problemer med faciliteter ( som kan gøre det vanskeligt for dyrskuet) og slid på baner + opsætning/nedtagning (der kan gøre det vanskeligt for OB. Men kunne det ikke lade sig gøre?
      Det smadrer banerne fuldstændigt. Der hamres pæle i, der er ujævnt slid, og hvis det regner er store dele af banerne ubrugelige (i hvert fald uanstændigt ringe) i flere måneder. Samtidig så er oprydningen sjældent 100%, hvilket kan give nogle grimme overraskelser. Det kan måske nok gå for en serieklub henover en sommer, hvor det vil ligge stort set stille (og hvor den smule aktivitet, der vil være, kan foregå de steder, hvor pladsen er anstændig), men i OB er der jo kun relativt få uger, hvor træningen (også for ungdomsholdene) ligger stille. Synes ikke, at det er en god løsning - men det er der på den anden side ikke rigtigt noget, der er pt

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Er det helt umuligt at køre dyrskue og OB samme sted?

        Tænker: hvis dyrskuet ligger i starten af juni, så er der næppe noget direkte sammenfald med fodbold - i hvert fald ikke for prof. afd. Der er selvfølgelig problemer med faciliteter ( som kan gøre det vanskeligt for dyrskuet) og slid på baner + opsætning/nedtagning (der kan gøre det vanskeligt for OB. Men kunne det ikke lade sig gøre?
        Det korte svar er vel bare nej. Det kan ikke forenes. Uden sammenligning i øvrigt.... Gad godt se Mourinho i hovedet hvis han skulle dele trænings anlæg med mejetærsker, tyre, og deslige...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Er det helt umuligt at køre dyrskue og OB samme sted?

          Tænker: hvis dyrskuet ligger i starten af juni, så er der næppe noget direkte sammenfald med fodbold - i hvert fald ikke for prof. afd. Der er selvfølgelig problemer med faciliteter ( som kan gøre det vanskeligt for dyrskuet) og slid på baner + opsætning/nedtagning (der kan gøre det vanskeligt for OB. Men kunne det ikke lade sig gøre?
          Nej !

          Comment


            #95
            OK, tak for klare svar

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Nu er det sikkert ikke praktisk muligt, for så var der andre end mig der havde fået ideen.

              Dyrskuet kan ikke dele plads med Tinderbox ?
              Det er et godt spørgsmål. Jeg har ikke hørt det nævnt før. Roskilde festival foregår jo på Roskilde dyreskueplads. Hvornår er der dyreskue i Odense?.
              Last edited by OleKBH; 12-07-2017, 08:22.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det er et godt spørgsmål. Jeg har ikke hørt det nævnt før. Roskilde festival foregår jo på Roskilde dyreskueplads. Hvornår er der dyreskue i Odense?.

                Mener det er i starten af juni. 2-3 uger før Tinderbox. Burde kunne lade sig gøre med lidt vilje og planlægning

                Comment


                  #98
                  AGF prøver at hente 6 mill mere til deres nye klubhus efter de i sidste uge hentede 5 mill

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...gen-millioner/

                  Det går sgu meget godt i Aarhus. Nu skal det bare passe at de også går forbi os i Superligaen

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    AGF prøver at hente 6 mill mere til deres nye klubhus efter de i sidste uge hentede 5 mill

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...gen-millioner/

                    Det går sgu meget godt i Aarhus. Nu skal det bare passe at de også går forbi os i Superligaen
                    Jeg synes deres hold ser spændende ud. Er ret sikker på de slutter højere end OB i tabellen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg synes deres hold ser spændende ud. Er ret sikker på de slutter højere end OB i tabellen.
                      De har ihvertfald gjort en indsats for at det kommer til at ske

                      Comment


                        De er forbi os. Jeg bliver ikke overrasket hvis de ender som 4er. Jeg tror faktisk at FCM har gode chancer for at byde FCK op til dans.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          De er forbi os. Jeg bliver ikke overrasket hvis de ender som 4er. Jeg tror faktisk at FCM har gode chancer for at byde FCK op til dans.
                          Hvis der er nogen som vil have et mesterskab, så er det helt sikkert i år de skal forsøge, når FCK er igang med at bygge et nyt hold op. Næste år skal de nok være overlegne igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            AGF prøver at hente 6 mill mere til deres nye klubhus efter de i sidste uge hentede 5 mill

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...gen-millioner/

                            Det går sgu meget godt i Aarhus. Nu skal det bare passe at de også går forbi os i Superligaen
                            OB har meldt ud at man er villig til at investere i bedre faciliteter. Der magler dog stadig den famøse afklaring på hvor disse faciliteter skal være placeret (Dyreskuepladsen, falen, højstrup, kildemosen). Dette problem har AGF ikke.

                            Comment


                              Der sker lidt nu, der kommer ny beklædning på bane 2 i ådalen, som er kunstgræsbanen! Kan desværre ikke få mine fede fingre til at kopiere linket ind

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Der sker lidt nu, der kommer ny beklædning på bane 2 i ådalen, som er kunstgræsbanen! Kan desværre ikke få mine fede fingre til at kopiere linket ind
                                Fedt. Hvem bruger egentlig bane 2? For hvis det er vores amatører er det vel dem der står for regningen? Det kan ikke være helt billigt

                                Comment

                                Working...
                                X