Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Det er en længere artikel, hvor Jesper Hansen blandt andet siger, at "... vi aldrig har været dér, hvor det hele har haft til formål at skubbe B1913 eller andre klubber ud. Hvis vi i OB skulle flytte derud, skulle der etableres x-antal ekstra baner ved siden af B1913's."


    Bordinggaard slår til gengæld fast, at hele idéen med projektet er væk, hvis OB bliver en del af det. Det skal være et fælles nationalt center, og det vil ikke fungere, hvis OB er inde over. Derudover siger han, at han har et godt forhold til OB.
    Og det kan der måske være noget om. Centeret skal være uafhængig af topklubberne. Men hvad den dag hvor B1913 evt kom i superligaen igen?

    Comment


      Jeg tænkte lidt det samme... eller bare i 1. division. Der er ret professionelle setups i 1. division efterhånden, så hvem ved?
      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
        Jeg tænkte lidt det samme... eller bare i 1. division. Der er ret professionelle setups i 1. division efterhånden, så hvem ved?
        Præcis

        Håber bare at alt dette snart bliver afklaret og belyst og vi har melding om hvad der skal ske i Ådalen samt vores nye område omkring Falen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Enig i den del. Det usmagelige består i, at OB aktivt arbejder for at smide B1913 ud af deres anlæg.
          Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.
            Eller modtage kommunal støtte som etableret privat virksomhed ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Eller modtage kommunal støtte som etableret privat virksomhed ...
              Hvorfor skal Brøndby, FCM, FCK, FCN, Hobro, Horsens, Silkeborg, AGF,AaB, SjE, Lyngby,Helsingør osv. nu drages ind i den her sag? .

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Og lige den del er jeg heller ikke sikker på er korrekt. Ifølge Jesper Hansen skulle OBs intention være at etablere et anlæg ved siden af eller tæt på B1913. Hvem der taler sandt og hvad der er op og ned i denne sag er ikke til at vide, men jeg kan som sagt sagtens forstå OB’s interesse i på en eller anden måde at være del af det projekt og hvis det blev i samarbejde med B1913 så kunne jeg også godt se rigtig meget fornuft i det. Men nej, OB skal naturligvis ikke presse 13 ud af deres anlæg.
                https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

                Det står sort på hvidt i artiklen. Planen var/er at når centeret er opført og betalt. Flytter 13 på Falen, OB overtager faciliteterne på campus.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hvorfor skal Brøndby, FCM, FCK, FCN, Hobro, Horsens, Silkeborg, AGF,AaB, SjE, Lyngby,Helsingør osv. nu drages ind i den her sag? .
                  Hov, mente naturligvis statsstøtte/offentlig støtte ... ikke at det gør den store forskel.
                  Men hvorfor du inddrager dem ved jeg ikke, andet end at du åbenbart mener, at alle har forsøgt at få et center af den her type, eller gjort sig skyldig i offensivt at søge ulovlig støtte.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

                    Det står sort på hvidt i artiklen. Planen var/er at når centeret er opført og betalt. Flytter 13 på Falen, OB overtager faciliteterne på campus.

                    “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
                    - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
                    Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
                    - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
                      - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
                      Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
                      - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.
                      Jeg forestiller mig, at den optimale model vil være, at OB midlertidigt flytter til Falen med pavilloner til deres adm. mm. Når NFCD er på plads og fuldt finansieret, kan OB bytte med B1913 og flytte til campus.
                      SKRIVER JØRGEN POVLSEN I EN INTERN MAIL
                      Last edited by sinus; 09-12-2017, 17:38.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Jeg forestiller mig, at den optimale model vil være, at OB midlertidigt flytter til Falen med pavilloner til deres adm. mm. Når NFCD er på plads og fuldt finansieret, kan OB bytte med B1913 og flytte til campus.
                        SKRIVER JØRGEN POVLSEN I EN INTERN MAIL
                        Nemlig, og det står vel så også for Jørgen Poulsens egen regning at HAN forestiller sig det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
                          - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
                          Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
                          - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.
                          Siger en af dem der er "under anklage" :D.
                          Selvfølgelig forsøger han at vaske hænder, de er jo møgbeskidte.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Nemlig, og det står vel så også for Jørgen Poulsens egen regning at HAN forestiller sig det.
                            Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.
                              Jeg har en dårlig fornemmelse af ham Poulsen.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.
                                Men at Bordinggaard og Poulsen har haft den opfattelse gør vel ikke at OB har en kæmpe skurkerolle?

                                Comment

                                Working...
                                X