Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men at Bordinggaard og Poulsen har haft den opfattelse gør vel ikke at OB har en kæmpe skurkerolle?
    Jo, de var jo centrale i det ... så de ved hvad de snakker om.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jo, de var jo centrale i det ... så de ved hvad de snakker om.
      Det gør de åbenbart ikke når OB udtaler det modsatte. Og OB er da om nogen de nærmeste til at vide det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det gør de åbenbart ikke når OB udtaler det modsatte. Og OB er da om nogen de nærmeste til at vide det.
        Jeg ville måske ikke tillægge en "anklaget", den største troværdighed ... især ikke i lyset af omstændighederne :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg ville måske ikke tillægge en "anklaget", den største troværdighed ... især ikke i lyset af omstændighederne :).
          Det kan du godt stoppe med det der. Man er uskyldig til det modsatte er bevist :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det kan du godt stoppe med det der. Man er uskyldig til det modsatte er bevist :)
            Det er jeg helt enig i, men beviset/en kraftig indikation er vel i de mails + Bordinggaard og hvad der ellers må ... det bliver nok svært at komme tættere på sandheden.
            Uanset så er det ikke holdbart, kun at bruge den anklagedes udsagn og troværdigheden forringes af at "medsammensvorne" og vidner udtaler sig modsat.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!
                Nu er JH jo ikke den mest troværdige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!
                  Han snakker om det i stemmer fra Ådalen, tror han der snakker om at han håber i det her kvartal, men det er lige oppe over..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Nu er JH jo ikke den mest troværdige.
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Han snakker om det i stemmer fra Ådalen, tror han der snakker om at han håber i det her kvartal, men det er lige oppe over..
                    Forsinkelsen kan jo sagtens skylde ting han ikke er herre over. Jeg er overbevist om at JH vil det her mere end de fleste og der ikke er noget han hellere vil end at gøre det hele top moderne. Men det hjælper jo ikke hvis hver en 5 øre beslutning skal igennem Joachim Von LeasyAnd..
                    Måske kan det også skyldes ting der skal besluttes af amatørklubben først

                    Comment


                      Ja der sker nok ikke noget med faciliteterne så længe JH skal finde pengene...
                      https://www.fyens.dk/sport/OB-forsva...rtikel/3244005

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Ja der sker nok ikke noget med faciliteterne så længe JH skal finde pengene...
                        https://www.fyens.dk/sport/OB-forsva...rtikel/3244005
                        Det er et væddemål jeg gerne tager.

                        Comment


                          Det er efterhånden længe siden at der blev meldt en løsning indenfor få uger. Det er simpelthen SÅ sløjt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Det er efterhånden længe siden at der blev meldt en løsning indenfor få uger. Det er simpelthen SÅ sløjt.
                            Har udmeldingen ikke hele tiden været 1. Kvartal?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Har udmeldingen ikke hele tiden været 1. Kvartal?
                              ... som det ikke er længere :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Muligt, men synes da at der blev meldt noget tæt på for snart et stykke tid siden. Jeg har da iøvrigt ingen tro på at de når at melde noget ud i første kvartal. De holder os hen med tom snak.

                                Comment

                                Working...
                                X