Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Lige i forhold til plan B, så er det noget han bliver spurgt til og svarer på i det 1 times interview der refereres til i en anden tråd.
    Han snakker bl.a. om JJT og Casper Nielsen og deres evner (og manglen på samme ift JJT) omkring skud fra distancen.
    Det jo ikke en "plan B", det er noget, der burde være i Plan A.

    En plan B ville være "direkte spil", "Lange bolde", "Fokus på defensiv organisation" "Tingager i front" og så indlæg.

    Ikke "Skyd mere ude fra". Tyndt som ind i helvede.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Min største anke er, at ingen tilsyneladende ved, hvad vi skal gøre, hvis ikke A-kæden og Kents taktik virker. Der er ingen plan B med den her trup. Hvis Randers kommer foran i aften, taber vi med 90 procents sikkerhed.
    Lige i forhold til plan B, så er det noget han bliver spurgt til og svarer på i det 1 times interview der refereres til i en anden tråd.
    Han snakker bl.a. om JJT og Casper Nielsen og deres evner (og manglen på samme ift JJT) omkring skud fra distancen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JJ mener at vi kommer ud med 120 km/timen samt at vi har mere sult og kvalitet

    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-er...e-end-dem.aspx

    Det vil jeg se før jeg tror det
    Jeg er også skide sulten, men det gør altså ikke at jeg starter inde i aften!

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Vi vinder! Jeg påtager mig gerne optimistrollen i denne halvsæson. MEN jeg er fløjthamrende ligeglad med hvordan vi kommer til slutproduktet der i min optik hedder overlevelse! Vi skal nok klare den, jeg vil ihvertfald gøre mit for det!

    Jo mere jeg tror på det, jo mere skuffet kan jeg blive, men lykken når vi vinder vil derved også være større da jeg har indvendigt har bagt op til kampen i ugen op til! KOM NU OB! Vis nu os alle at i VIL det her, kæmp røven ud af bukserne og lad os få den forløsende sejr <3

    Vi vinder 2-1... Overtidsscoring af Yao, kan mærke det!!

    1887 Dinjo

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Kent har jo egentlig ret i at der har været en del godt spil og fight på nær den sidste tredjedel - der hvor modstanderens mål står. Jeg kan ikke umiddelbart se det skulle blive så meget anderledes nu.
    Randers er for godt et hold til at vi kan blive skuffede over at tabe. Men det er MÅDEN vi taber på, der betyder noget. Jeg har spillet på uafgjort.

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Jeg er meget spændt på i aften. Der er en sitren i luften. Det her kan gå begge veje.

    Umiddelbart (og med kampen mod Køge i baghovedet) ser det ikke ud til, at der er ændret noget til det bedre. Kun én af vores nye spillere er med i truppen, og så mangler vi naturligvis Makrini på midtbanen.

    Jeg gætter på, at vi kommer til at se både KEP og Jönsson på banen i dag. Jeg har svært ved at se, hvad nogen af de to kan byde ind med. Sidstnævnte har intet at gøre på holdet, når banen er fedtet, det blæser og er koldt. Mit gæt er, at vi kommer til at se forsvindende lidt til ham i aften.

    Kan der alligevel hentes et resultat i aften? Ja, det kan der godt. Jeg har ikke fulgt Randers' optakt, men også de skal jo lige i gang og finde sig selv. Det er sådan en kamp, som nemt kan svinge i begge retninger. Hvis spillerne kommer ud og kæmper, så kan vi godt rive en smal sejr hjem.

    Omvendt kan det også blive starten på et langt forår med nederlag og tvivlsomme indsatser på stribe.

    Min største anke er, at ingen tilsyneladende ved, hvad vi skal gøre, hvis ikke A-kæden og Kents taktik virker. Der er ingen plan B med den her trup. Hvis Randers kommer foran i aften, taber vi med 90 procents sikkerhed.

    Jeg håber, at Kent og Jesper har ret. At der er sket et eller andet mirakel over vinterpausen, så tingene pludselig begynder at virke. At det blot var et spørgsmål om tid. At vi blot skulle være tålmodige og acceptere, at det tager tid at få det her system til at virke.

    Det SKAL jo virke nu ifølge de to herrer. De har taget samtlige æg og lagt den i den samme kurv som i efteråret. Der er ingen undskyldning, hvis ikke det virker. Argumentet om kontinuitet er dødt. Det HAR truppen og trænerne fået nu. Det er nu, at Kent og Jesper skal måles på deres beslutning om ikke at købe offensive kræfter og endda sælge holdets dørmand.

    Hvis vi taber til Randers i aften og fortsætter den deroute, som Jesper og Kent har startet, så skriver de selv under på, at de har fejlet og bør erstattes af andre til sommer.

    Men jeg håber sgu, at de har ret. At det blot var os naive og utålmodige fans, som ikke forstod deres langsigtede gameplan. At spillerne pludselig kan lukke af, sætte et angreb op og effektuere det i sidste led.

    Får de mon ret? Jeg håber det godt nok. Alternativet hedder måske 1. Division næste sæson, og der er INTET at komme efter dernede. Ikke engang et håb om fyring af Jesper Hansen.

    Det er i aften, at Jesper og Kent skal til eksamen. Jeg håber, at de består, men jeg er bange for, at læseferien er blevet brugt på alle de forkerte ting i stedet for hårdt arbejde.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Jeg sidder lige nu i bilen på vej mod Odense, og hold nu kæft hvor er jeg nervøs! Jeg forventer ikke point i aften, men jeg forventer en trodsreaktion på alt hvad der er blevet sagt. Jeg forventer at samtlige spillere vil det her! Jeg gruer for at Jønne får sin sædvanlige plads, og han igen fremstår som en spiller der burde rende rundt i Danmarksserien.

    Det jeg er nervøs over, er en snitter på 3-0. Det vil simpelthen være altafgørende for vores fremtidige kampe. Jeg tror de allerede i dag kan miste modet for resten af sæsonen. Ærlig talt, så kan jeg slet ikke se os score i aften? Hvem skal dog det.. Jeg håber dog meget på en god start! Men hold kæft hvor slår min mave knuder! Glæder mig til at dulme kvalmen med en Odense pils.

    Ses om 7-8 timer!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    argh der skal nu nok mere end en enkelt sejr til før jeg begynder at måbe. En sejr i aften vil ikke gøre det op for et helt efterår af ren elendighed.

    Men det vil være første skridt på vejen.

    Og jeg håber....
    Ja ok, måske lige stærkt nok ord, men de kunne nu godt få mit til at måbe, hvis de spiller Randers ud af brættet i en forrygende storsejr, hvor RJ giver mindelser om Maradona i 86 :-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ja nu er det virkelig sandhedens time. Enten står vi med en fed bekræftelse af alt det, vi har frygtet, eller også står vi tilbage med en blanding måben og lidt flovhed :-)

    Men der skal en sejr til, selv et uheldigt uafgjort vil blot bekræfte frygten.
    argh der skal nu nok mere end en enkelt sejr til før jeg begynder at måbe. En sejr i aften vil ikke gøre det op for et helt efterår af ren elendighed.

    Men det vil være første skridt på vejen.

    Og jeg håber....

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Ja nu er det virkelig sandhedens time. Enten står vi med en fed bekræftelse af alt det, vi har frygtet, eller også står vi tilbage med en blanding måben og lidt flovhed :-)

    Men der skal en sejr til, selv et uheldigt uafgjort vil blot bekræfte frygten.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg vil godt sælge kampen for en herrefight. Tre-fire gule kort, en udvisning, noget vrede og agression, og at Randers slår sig på den her kamp. Jeg vil se på spillerne, at det går dem på at folk griner af dem og vores åndssvage ledelse. Jeg vil se noget stolthed, noget mod!

    Åååh, jeg har allerede ondt i maven, og der er ti timer til kampen...

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nøj, hvor jeg håber, at holdet giver os alle en "fuck-finger" i dag og løber af med sejren i god stil! Eller bare løber af med sejren i det hele taget... vi trænger!
    Enig. Håber også på at se en gevaldig trodsreaktion.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Nøj, hvor jeg håber, at holdet giver os alle en "fuck-finger" i dag og løber af med sejren i god stil! Eller bare løber af med sejren i det hele taget... vi trænger!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker nærmere at man deler de 120 ud over 90 min. Så får du en 13km/timen. Passer bedre til det jeg så i efteråret
    Nå, det ville give til mindst en Top 6 placering i snegl-kapløb. ..
    og målsætning opnået!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Håber de 120 holder hele kampen
    Tænker nærmere at man deler de 120 ud over 90 min. Så får du en 13km/timen. Passer bedre til det jeg så i efteråret

    Leave a comment:

Working...
X