Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - Randers (20-02-2017)
Collapse
X
-
Jeg tænker vi taber 3-1.
Randers scorer inden for de første ti - eventuelt på en dødbold. Efterfølgende spiller vi fornuftigt, men mangler skarphed. Så scorer Pourié på en kontra. Med et kvarter igen reducerer AK, inden Pourié igen lukker kampen.
Nej, jeg tror ikke på striwede point.
Leave a comment:
-
Den forventede opstilling i min bog
Frygtede at han startede med KEP i stedet for tverskov, men så galt gik det heldigvis ikke. Hold kæft det bliver spændende altså. Aner simpelthen ikke hvor vi står! Spillerne må være mere end vilde efter at vise at efteråret var er sammensurium af underpræsteringer. Spørgsmålet er så om det er vores reelle niveau, eller der virkelig er mere i de spillere her!
Leave a comment:
-
Så nærmer vi os....og jeg håber!
- Men tror desværre ikke på det.
Nogen derude der faktisk tror på det?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJoan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls
Gryte.
Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
Joan-AK
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægOg man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..
Leave a comment:
-
Forskellen på efteråret og nu er vel bare at vi har mistet vores bedste spiller. Jeg synes generelt at de andre klubber har formået at hente hvad der peger på at være en forstærkning eller to.
Derfor har jeg svært ved at se os ramme slutspillet bedre end nr. 13.
Leave a comment:
-
Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHan nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.
Leave a comment:
-
Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.
Leave a comment:
Leave a comment: