Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bambiinsel
    replied
    Hvorfor spiller Jønne kant og Joan angriber? Argh!!!!

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Havde han rigtige balls startede Greve inde.

MvH ChrisOB
    Hørt!

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Jeg tænker vi taber 3-1.

Randers scorer inden for de første ti - eventuelt på en dødbold. Efterfølgende spiller vi fornuftigt, men mangler skarphed. Så scorer Pourié på en kontra. Med et kvarter igen reducerer AK, inden Pourié igen lukker kampen.

Nej, jeg tror ikke på striwede point.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Jønsson? Virkelig?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Den forventede opstilling i min bog
    Frygtede at han startede med KEP i stedet for tverskov, men så galt gik det heldigvis ikke. Hold kæft det bliver spændende altså. Aner simpelthen ikke hvor vi står! Spillerne må være mere end vilde efter at vise at efteråret var er sammensurium af underpræsteringer. Spørgsmålet er så om det er vores reelle niveau, eller der virkelig er mere i de spillere her!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Så nærmer vi os....og jeg håber!
    - Men tror desværre ikke på det.

Nogen derude der faktisk tror på det?

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Joan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls

Gryte.
    Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
    Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
    Joan-AK
    Havde han rigtige balls startede Greve inde.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Det var dog et uhyre ringe bud på en startopstilling. Bærer præg af en journalist der ikke rigtigt følger med.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Joan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls

Gryte.
    Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
    Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
    Joan-AK
    Last edited by RASH; 20-02-2017, 18:04.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-randers-fc-5

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..
    Ja, det er bare Kent's stædighed som koster dyrt.

Leave a comment:

• JeppeBendix
    replied
    Forskellen på efteråret og nu er vel bare at vi har mistet vores bedste spiller. Jeg synes generelt at de andre klubber har formået at hente hvad der peger på at være en forstærkning eller to.

Derfor har jeg svært ved at se os ramme slutspillet bedre end nr. 13.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.
    Hvis Kent ser Jønsson virkeligt den bedste vk vi har i truppen så skulle ham bedre skabe et spillesystem uden vk....

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.

Leave a comment:

Working...
X