Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Og ud fra analysen er løsningen : vi skal skyde mere på mål ..
    Knivskarpt!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Hvis det er analysen at vi bare har været uheldige......så går det sgu da helt galt

    Og ud fra analysen er løsningen : vi skal skyde mere på mål ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

    Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot

    Pudsigt han i uheldsligningen glemmer fejlagtigt annulerrede mål til VFF , Lyngby's brændte straffe og de giga chancer med bla et stolpeskud i de døende min AaB havde , alle tre kampe fik vi uafgjort ;-) ..

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig enig i den sidste. Men så har vi da en backup i 18 måneder..

    Den første håber jeg virkelig ikke at du får ret i. Men frygter det selvfølgelig. Men kan nu godt forstå at man tog den kalkulerede risiko med ham. Han er skide god "hvis og hvis min røv er spids" man får ham i omdrejninger og kan tilføre holdet meget..
    Min "hitrate" er betydeligt bedre end Kents og Hansens... Just sayin. Jeg stoler ikke på en eneste af de herrers "kalkulerede risikoer". Jeg er faktisk ikke engang overbevist om, at de i det hele taget betragter det som en risiko.

    Hans ben? Hver anden uge på "Ringen"? Du kan roligt regne med "komplikationer".

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker at de bare har været heldigere end os... For vi er jo generelt et hold der producerer flere målchancer end modstanderne...
    Hvis det er analysen at vi bare har været uheldige......så går det sgu da helt galt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Næppe sidste gang Ryan og Pereira ikke er med i truppen. Førstnævnte p.g.a "komplikationer", som støder til, mens han kæmper for at "blive klar" (kalder den nu), mens den anden er en eklatant fejlinvestering til både pris, kvalitet og spillestil.

    MvH ChrisOB
    Fuldstændig enig i den sidste. Men så har vi da en backup i 18 måneder..

    Den første håber jeg virkelig ikke at du får ret i. Men frygter det selvfølgelig. Men kan nu godt forstå at man tog den kalkulerede risiko med ham. Han er skide god "hvis og hvis min røv er spids" man får ham i omdrejninger og kan tilføre holdet meget..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

    Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot
    Tænker at de bare har været heldigere end os... For vi er jo generelt et hold der producerer flere målchancer end modstanderne...

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

    Ryan,Weber og Buus heller ikke med
    Næppe sidste gang Ryan og Pereira ikke er med i truppen. Førstnævnte p.g.a "komplikationer", som støder til, mens han kæmper for at "blive klar" (kalder den nu), mens den anden er en eklatant fejlinvestering til både pris, kvalitet og spillestil.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Truppen og en ordentlig smøre fra Kent

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...premieren.aspx
    Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

    Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

    Ryan,Weber og Buus heller ikke med
    Og der bliver siet én mere fra i morgen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

    Ryan,Weber og Buus heller ikke med
    Last edited by fmprOB; 19-02-2017, 15:54.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Truppen og en ordentlig smøre fra Kent

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...premieren.aspx

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    selvfølgelig er de favoritter med placeringer i tabellen in mente. At det er så lige et opgør blandt bookmakerne er vel det mest overraskende..
    Helt enig. Men det er satme stadig deprimerende læsning, i betragtning af, at vi stadig har et (marginalt?) større budget end Randers.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    selvfølgelig er de favoritter med placeringer i tabellen in mente. At det er så lige et opgør blandt bookmakerne er vel det mest overraskende..

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Hvor er det egentlig bare latterligt, man som fan ingen forventninger har til en hjemme kamp mod Randers. Jeg er fuldstændig modløs efterhånden og ser min klub som underdog uanset hvad modstanderen hedder.
    Og hos fem ud af seks bookmakere er Randers favoritter. På udebane!

    Leave a comment:

Working...
X