Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    altså ... alle tre mål er på solopræsentationer ... flot sat op men det med at sætte et angreb op og effektuere .... hmmm ... men vi gav ikke meget væk og det er et fint sted at starte ...
    vores to primære angribere er stadig uden mål ....
    Jeg vil vove den påstand, at soloaktioner er indikator på kvalitet. Jeg mindes, at have set en gut nede i Barcelona lave en del soloaktioner ;) Men udover det, så - ja - så spiller vi os ikke frem til en million chancer, som vi tidligere har gjort, men så skal der andre midler til - fx langskud.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jeg ELSKER at skulle æde de her ord rub og stub :D Tak Jönsson!!! :)
    altså ... alle tre mål er på solopræsentationer ... flot sat op men det med at sætte et angreb op og effektuere .... hmmm ... men vi gav ikke meget væk og det er et fint sted at starte ...
    vores to primære angribere er stadig uden mål ....

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nøj, hvor jeg håber, at holdet giver os alle en "fuck-finger" i dag og løber af med sejren i god stil! Eller bare løber af med sejren i det hele taget... vi trænger!
    Af hjertet tak, OB!
    Det var præcis, hvad jeg og en masse andre havde brug for!

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det laveste antal publikum sagde de. Synes ikke det er fair at sammenligne mandagskampe med weekendkampe. Men med et par gode kampe skal der nok igen komme folk på stadion. Tre nærmest uvirkeligt smukke mål tæller meget.
    Og der var godt gang i dem, der var mødt op!!

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Det laveste antal publikum sagde de. Synes ikke det er fair at sammenligne mandagskampe med weekendkampe. Men med et par gode kampe skal der nok igen komme folk på stadion. Tre nærmest uvirkeligt smukke mål tæller meget.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jeg er meget spændt på i aften. Der er en sitren i luften. Det her kan gå begge veje.

Umiddelbart (og med kampen mod Køge i baghovedet) ser det ikke ud til, at der er ændret noget til det bedre. Kun én af vores nye spillere er med i truppen, og så mangler vi naturligvis Makrini på midtbanen.

Jeg gætter på, at vi kommer til at se både KEP og Jönsson på banen i dag. Jeg har svært ved at se, hvad nogen af de to kan byde ind med. Sidstnævnte har intet at gøre på holdet, når banen er fedtet, det blæser og er koldt. Mit gæt er, at vi kommer til at se forsvindende lidt til ham i aften.

Kan der alligevel hentes et resultat i aften? Ja, det kan der godt. Jeg har ikke fulgt Randers' optakt, men også de skal jo lige i gang og finde sig selv. Det er sådan en kamp, som nemt kan svinge i begge retninger. Hvis spillerne kommer ud og kæmper, så kan vi godt rive en smal sejr hjem.

Omvendt kan det også blive starten på et langt forår med nederlag og tvivlsomme indsatser på stribe.

Min største anke er, at ingen tilsyneladende ved, hvad vi skal gøre, hvis ikke A-kæden og Kents taktik virker. Der er ingen plan B med den her trup. Hvis Randers kommer foran i aften, taber vi med 90 procents sikkerhed.

Jeg håber, at Kent og Jesper har ret. At der er sket et eller andet mirakel over vinterpausen, så tingene pludselig begynder at virke. At det blot var et spørgsmål om tid. At vi blot skulle være tålmodige og acceptere, at det tager tid at få det her system til at virke.

Det SKAL jo virke nu ifølge de to herrer. De har taget samtlige æg og lagt den i den samme kurv som i efteråret. Der er ingen undskyldning, hvis ikke det virker. Argumentet om kontinuitet er dødt. Det HAR truppen og trænerne fået nu. Det er nu, at Kent og Jesper skal måles på deres beslutning om ikke at købe offensive kræfter og endda sælge holdets dørmand.

Hvis vi taber til Randers i aften og fortsætter den deroute, som Jesper og Kent har startet, så skriver de selv under på, at de har fejlet og bør erstattes af andre til sommer.

Men jeg håber sgu, at de har ret. At det blot var os naive og utålmodige fans, som ikke forstod deres langsigtede gameplan. At spillerne pludselig kan lukke af, sætte et angreb op og effektuere det i sidste led.

Får de mon ret? Jeg håber det godt nok. Alternativet hedder måske 1. Division næste sæson, og der er INTET at komme efter dernede. Ikke engang et håb om fyring af Jesper Hansen.

Det er i aften, at Jesper og Kent skal til eksamen. Jeg håber, at de består, men jeg er bange for, at læseferien er blevet brugt på alle de forkerte ting i stedet for hårdt arbejde.
    Jeg ELSKER at skulle æde de her ord rub og stub :D Tak Jönsson!!! :)

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Dårlig start, men efter målet, godt spil og tro på tingene. Izuna med vel sin bedste halvleg for OB.
    Nu skal de hold hovedet koldt og fortsætte de gode takter.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Fucking klasse!!!!! Det havde Falk ikke skåret bedre, just sayin.. KLASSESPILLER!!!

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Jønsson som kant og udråbt som '10er øjeblikket' af Poul Hansen... det er simpelthen så håbløst på så mange fronter

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Jeg gætter på vi er 3900.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Ser ud til der var flere til Brøndby's sidste træning end der er til kamp i Odense :-(

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ifølge OB er joan angriber, og Jønne kant.
    Shit!

Leave a comment:

• Wieben
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Er det sikker? Fodbolddk-appen har Joan som kant og Jønsson som angriber.
    Vildt nok, jeg har dem begge på tribunen..

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ifølge OB er joan angriber, og Jønne kant.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Hvorfor spiller Jønne kant og Joan angriber? Argh!!!!

Leave a comment:

Working...
X