Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

    believe it or NOT!

    Comment


      Nå, men vi kunne da i hvert fald ikke bruge en type som Simon Poulsen i sådan et forår, som ligger og venter på os.

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...en-topspiller/
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        JH : Jeg er tryg ved det nuværende angreb med Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen, som også kan suppleres af Joan Simun Edmundsson og Rasmus Jönsson..

        Ha ha ha .. var det ikke den sang jeg skrev for et par dage siden at vi ville få .., jooo det var det da vist ..
        Alligevel bliver du, vi, andre hver eneste gang bedt om, at vi først skal reagere, når vi har "set tiden an".

        Hvornår fatter de, at JH er så forudsigelig, at man lang tid i forvejen både kan forudsige handling og efterfølgende ord? Endda helt ned til ordlyd.

        Han har intet andet på tapetet - og burde ikke have ansvaret for noget som helst hold i moderne tid.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

          OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

          Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

          Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

          Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

          Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
            Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

            believe it or NOT!
            Jeg køber gerne præmissen om, at det var det man gik efter. Det er jo dybt forudsigeligt, vi har ikke evnerne til at finde andet, med mindre man vil hente noget i blinde. Så kan vores herlige sportsamatør måske endda få muligheden for at stemple sig selv som løgner, det kunne også være spændende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
              Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

              believe it or NOT!
              Det er jo ikke en stor transfer - det er røv og nøgler!
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
                Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

                believe it or NOT!
                Hvilket også ville udstille mandens totale inkompetence.

                Øf øf!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
                  Kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

                  believe it or NOT!
                  Så må det blive NOT. Tror ikke på det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af james87 Se indlæg
                    kadrii skifter til os på en halvårig lejeaftale.

                    Believe it or not!
                    not

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

                      OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

                      Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

                      Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

                      Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

                      Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
                      Samme her... Trods jeg godt var klar over det kunne blive tilfældet, så er jeg alligevel rystet... Det er meget svært at forholde sig til det vi er vidner til...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Plejer ellers at være meget forståelig overfor Jesper og kan godt forstå, at det af mange årsager ikke er så nemt som vi gerne vil have det er.

                        Men ked af at sige det, jeg dumper vinduet og når jeg gør det, så har alle gjort det for længe siden - fornemmer jeg også svagt.

                        Fatter f.eks. intet af Makrini får lov at smutte, uden en erstatning, når vi ligger til nedryknings-playoff. Det er for blødt.

                        Jesper er også for svag i forhold til at have et marked. Jeg lever fint med Ryan, Casper og Helenius til sommer, men transferfrie/billige folk fra superligaen, det er for indskrænket, der er undtagelser, men det er fanme ikke de mange.

                        DUMPET.

                        Comment


                          Hvad har OB gjort i dette transfervindue som kan få flere OB fans til at tage på stadion igen ? I mine øjne intet ! Kortsigtet økonomisk "ansvarlighed" hvor intet nyt sker er = middelmådighed af værste skuffe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

                            OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

                            Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

                            Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

                            Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

                            Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
                            20-30 millioner kan ikke gøre det. Der er så godt som ingen penge i 1. Division, og værst af alt, så er det blevet langt sværere at rykke op! Kan OB (som i 98/99) føle sig sikre på at rykke op, hvis den står på divisionsbold næste sæson? Nej, det kan klubben ikke. For der skal sælges ud, hvis vi ryger ned. Det bliver en massakre på en i forvejen elendig sammensat trup.

                            OB bliver det nye Vejle, hvis Jesper Hansen fortsætter i sin stilling. Det er et fynsk mareridt, som bare ikke synes at slutte. De fleste kan se det, men dem, der bestemmer, opfører sig som passagerer på bagsædet hos en spøgelsesbilist, der hamrer ned ad autobahn i modsat retning med 200 kilometer i timen en fredag eftermiddag. Det eneste, de kan gøre, er, at holde hænderne for øjnene og håbe på det bedste.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              not
                              Kadril er spottet i udlandet sammen med en agent ifølge EB's livedækning

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
                                Hvad har OB gjort i dette transfervindue som kan få flere OB fans til at tage på stadion igen ? I mine øjne intet ! Kortsigtet økonomisk "ansvarlighed" hvor intet nyt sker er = middelmådighed af værste skuffe.
                                De har i hvert fald gjort deres for at miste én sæsonkortholders opbakning. Jeg kommer og spiller med i bandet i de sidste timer, når skuden er ved at synke, men hele rejsen hen imod isbjerget, den sparer jeg altså mig selv for.

                                Comment

                                Working...
                                X