Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    "med mindre et eller andet ekstraordinært dukker op"

    For det er den eneste måde OB kan blive forstærket på ... vi har ikke en sportslig ledelse der selv evner at finde spillere ...
    Selv de to tilgange er vel blevet tilbudt af EFB ..
    Ja, det er ganske enkelt ubegribeligt, at man uden afregning kan stå og lukke sådan noget lort ud. Det er over min fatteevne, hvordan man kan være god for små 10 milliarder kroner, og så leve med at have en så inkompetent mand siddende i en afgørende lederstilling. Men det er jo desværre det ejendommelige og ofte problematiske ved fodbold. Der sidder ikke nogle over ham der reelt har forstand på fodbold, og ved i hvilken retning sporten udvikler sig.

    Comment


      vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

      skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!

      Comment


        Jeg er godt nok rystet... Ikke bare over der ikke sker noget, men også over den måde han fedter sig ud af det, som om det ikke betyder noget det hele...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
          vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

          skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
          Så du påstår, at vores sportsdirektør lyver for os? Det ville alligevel være noget af en udvikling, men omvendt også matche hans manglende klasse.

          Comment


            Kadrii.

            Comment


              Svinet - gå i seng

              Comment


                Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
                vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

                skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
                Du er et halvt år for sent på den - Mcgeady var i sommers ;-)
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  james87 oprettet jan og 1 indlæg.. Og jeg sætter min lid til ham, yep pistolen er lagt på plads igen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
                    vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

                    skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
                    Øf øf...

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Hold nu op med at blive sure. Vi vidste jo godt, at det ville ende sådan her. Det er en ren kopi af transfervinduerne i 2014, 2015 og 2016. Alle andre sportsdirektører knokler frem tid midnat, men Jesper Hansen går ud mange timer inden og lukker vinduet.

                      Forstår I da ikke, at gamle mænd har brug for at se tv-avisen i slåbrok, slupre kaffe af underkoppen og komme tidligt i seng? Jesper Hansen har sgu da ikke tid til at sidde oppe og arbejde hele aftenen!

                      Januar 2016: FCK henter Falk.

                      OB's fans: Brug nu det ligegyldige forår på at finde ud af, hvad vi skal gøre uden Falk!
                      JH: Nej.

                      Sommer 2016: OB har ikke skabt chancer i hverken træningskampe eller ligaen.
                      OB's fans: Så forstå dog at vi ikke kan klare os uden en playmaker som Falk!
                      JH: Nej.

                      Efterår 2016: OB ligger sidst, scorer ingen mål og har den største krise i mands minde.
                      OB's fans: Kan du ikke se, at vi havde ret, JH?
                      JH: Nej.

                      Transfervinduet åbner 2017: OB har hårdt brug for en ekstra angriber og en spiller, der kan sætte dem op. Jesper Hansen vælger at hente endnu en (skadet) højre back, en relativt anonym boldflytter til den centrale midtbane og en angriber, der først kommer til sommer. Samtidig sælger han den ene af de to spillere, der faktisk har leveret fornuftigt i denne sæson.

                      OB's fans: Hvad fanden har du gang i? Kan du ikke se, at vi rykker ned med det her hold?
                      JH: Nej. Vi er kommet styrket ud ad vinduet.

                      Jesper Hansen, du burde satanedme søge job hos Trump. Du er så fucking langt ude, at du kunne blive hans højre hånd i morgen.

                      Fuck dig, din fucking usle købmand. Skrid hjem til Meny i Grindsted og få dig et job i kassen.
                      Last edited by StateTrooper; 31-01-2017, 18:58.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Arbejdede hårdt på en forstærkning, det lykkedes ikke, og hvad gør man så..?

                        Jamen man siger da bare dette: "Vi er godt tilfredse med udgangen af transfervinduet"




                        Ganske enkelt totalt inkompetent.

                        Ja vi har hårdt brug for spillere af høj kvalitet og ja fint man sætter barren højt....Men der skal sgu også være noget realisme over det og der bør være ind til flere trin mellem den stjerne signing JH åbenbart har troet han kunne lande for en flad 5 øre, og så totalt amøbe niveauet.
                        Det er fandme en ommer Jesper....pak venligst dit tøj og fis af.....orker dig simpelthen ikke mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af James87 Se indlæg
                          vinduet er ikke lukket endnu og der arbejdes stadig på en (stor signing) ikke en angriber, men kant/wing...

                          skriver mere når/hvis jeg kan få mere ud af min kilde!
                          Jeg tror ikke du er opdateret, og din "kilde" må have udtalt sig til dig inden Jesper lukkede vinduet. :-)

                          Comment


                            Troede ellers Enevoldsen gerne ville væk fra Aab

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                              Engang var disse dage sjove at følge med..
                              Stil din klage til OBs totalt inkompetente ledelse.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                JH : Jeg er tryg ved det nuværende angreb med Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen, som også kan suppleres af Joan Simun Edmundsson og Rasmus Jönsson..

                                Ha ha ha .. var det ikke den sang jeg skrev for et par dage siden at vi ville få .., jooo det var det da vist ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X