Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis man er bundet af et stramt budget så køber man det man mangler aller mest og ikke alt muligt andet .

    Hvis gearkassen går i min bil så køber jeg sgu da ikke en kobling fordi huggeren har en billig liggende som engang virkede ...

    Deri er jeg enig. Og der vil man godt kunne advokere for, at man mangler en dygtig, offensiv højre back, så Desler kan komme bedre til sin ret, og at Lund jo ser ud til at smutte.
    Og Casper Nielsen...hmm... tja.. kender ikke så godt hans niveau, men man har jo Izunna og bla bla bla... du ved...man er tilfredse med truppens sammensætning og nye muligheder og...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

      Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
      Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
      Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok, og at det så ikke giver mening at hente dem til klubben. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

      Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
      JH sagde ja selv at økonomien er igen i balance og vi kan investere igen. Så køber den ikke mere med den mangelnde økonomiske muligheder. Han er bare inkompetent og hentede en stædig od idéforladt træner. Et ægte dreamteam. :-(
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

        Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
        Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
        Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok, og at det så ikke giver mening at hente dem til klubben. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

        Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
        Han er ikke dygtig nok.

        Ingen tvivl om der er blevet strammet op økonomisk. Men man kunne lokke ak hjem....og mener da også Helenes fik nævnt økonomien som et vigtigt parameter i at vælge os. Ligger vi i toppen.....nej det tror jeg bestemt ikke men vi har flere midler at gøre med end en del klubber.

        Tror mere problemet er hvordan de bruges. De spillere der skal til Kents system er nok ikke de billigste der findes....hvor hvis man kigger på sønderjyske der igen og igen finder spillere der bare passer ind i deres møde at spille på....tror i virkeligheden det er et af de store problemer.
        Uoverensstemmelsen mellem hvordan man vil spille og de penge man er villig til at smide efter folk af den kvalitet der er nødvendig.
        Og læg så dertil at vi ikke har fået den kontinuitet som JH har snakket om siden han ankom....bla. pga hans egen manglende evner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          ...og så vil jeg bare sige, at hvis Fellah er at sætte overliggeren meget højt, så kan vi nu og i fremtiden da vist godt pakke alle våde drømme om at se Lindegaard retur i OB på målmandsposten.
          Vi kan pakke samtlige våde drømme væk i fremtiden hvis Fellah er at hæve overliggeren. Men det viser jo bare hvor latterlig og løgnagtig Jesper Hansen er ved at bruge en kliché som denne i pressen.. Han havde nok ikke regnet med at den kom frem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

            Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
            Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
            Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok, og at det så ikke giver mening at hente dem til klubben. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

            Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
            Nogle gange er en spade bare en spade; og det er og bliver en gigantisk narresut at blive ved med at spille på det med økonomien som undskyldning for, at man bare ikke kan finde de rigtige spillere til det budget, man nu engang har. Jeg VED, vi har penge og ressourcer nok til at hente bedre spillere, end dem, der er blevet hentet. Måske ikke til, at vi bliver tophold, hverken nu eller indenfor de næste 10 år, men i hvert fald bedre end, at vi skal ligge næstsidst og tabe flere kampe, end vi vinder.

            Så jeg forstår heller ikke, at du kan komme i tvivl. Med mindre du gerne leder efter en undskyldning.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Han er ikke dygtig nok.

              Ingen tvivl om der er blevet strammet op økonomisk. Men man kunne lokke ak hjem....og mener da også Helenes fik nævnt økonomien som et vigtigt parameter i at vælge os. Ligger vi i toppen.....nej det tror jeg bestemt ikke men vi har flere midler at gøre med end en del klubber.

              Tror mere problemet er hvordan de bruges. De spillere der skal til Kents system er nok ikke de billigste der findes....hvor hvis man kigger på sønderjyske der igen og igen finder spillere der bare passer ind i deres møde at spille på....tror i virkeligheden det er et af de store problemer.
              Uoverensstemmelsen mellem hvordan man vil spille og de penge man er villig til at smide efter folk af den kvalitet der er nødvendig.
              Og læg så dertil at vi ikke har fået den kontinuitet som JH har snakket om siden han ankom....bla. pga hans egen manglende evner.
              Den har jeg tidligere nævnt - at den måde med god teknisk fodbold, man vil spille på, er en dyr en... de spillere, der kan det, de koster bare. Som du selv nævner, så er det nemmere/billigere - i mine øjne - at sammensætte et hårdtarbejdende hold a la SE's, netop fordi de spillere godt ved, at de har lidt mangler, men det kan der kompenseres for ved hårdt arbejde. Vi har set spillere som Schoop og Azer. Dygtige spillere, ja. Lige i tråd med den stil, man gerne ville i OB. Men bare ikke dygtige NOK.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Nogle gange er en spade bare en spade; og det er og bliver en gigantisk narresut at blive ved med at spille på det med økonomien som undskyldning for, at man bare ikke kan finde de rigtige spillere til det budget, man nu engang har. Jeg VED, vi har penge og ressourcer nok til at hente bedre spillere, end dem, der er blevet hentet. Måske ikke til, at vi bliver tophold, hverken nu eller indenfor de næste 10 år, men i hvert fald bedre end, at vi skal ligge næstsidst og tabe flere kampe, end vi vinder.

                Så jeg forstår heller ikke, at du kan komme i tvivl. Med mindre du gerne leder efter en undskyldning.

                MvH ChrisOB
                Jeg forsøger ikke at lede efter en undskyldning. Jeg prøver at forstå. Jeg er frustreret og lamslået over, at man tilsyneladende kan/vil/tør spille så meget hasard med klubbens eksistens som superligaklub.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg forsøger ikke at lede efter en undskyldning. Jeg prøver at forstå. Jeg er frustreret og lamslået over, at man tilsyneladende kan/vil/tør spille så meget hasard med klubbens eksistens som superligaklub.
                  Det er måske, fordi de slet ikke anser dette som et spørgsmål om klubbens eksistens. Så kan de jo frit lave beslutninger ud fra deres overbevisning - og så stå måbende tilbage, når stort set alle deres beslutninger sprænger i hovedet på dem.

                  I forhold til vores situation, så går dit og andres forsøg på at forstå ud i ét med det at lede efter undskyldninger, i stedet for bare at komme til det, jeg personligt anser som den eneste plausible forklaring: De er bare ikke dygtige nok til deres arbejde, og i stedet for at erkende det, så kaster de sig ud i bortforklaringer, som var de politikere, der blev fanget i deres eget spin.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    18 minutter tilbage til "noget helt ekseptionelt i aller sidste øjeblik"-klausulen udrinder..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det er måske, fordi de slet ikke anser dette som et spørgsmål om klubbens eksistens. Så kan de jo frit lave beslutninger ud fra deres overbevisning - og så stå måbende tilbage, når stort set alle deres beslutninger sprænger i hovedet på dem.

                      I forhold til vores situation, så går dit og andres forsøg på at forstå ud i ét med det at lede efter undskyldninger, i stedet for bare at komme til det, jeg personligt anser som den eneste plausible forklaring: De er bare ikke dygtige nok til deres arbejde, og i stedet for at erkende det, så kaster de sig ud i bortforklaringer, som var de politikere, der blev fanget i deres eget spin.

                      MvH ChrisOB
                      Og så er der bare en anden ting, som jeg virkelig tror, de ikke har forstået i klubben:
                      Ja, der findes de evige optimister - de er overalt.
                      Men jeg må erkende, at jeg kender ingen OB-fans (og jeg kender virkelig mange på "alle niveauer af fan-typer") - unge såvel som gamle - der ikke ryster på hovedet af klubbens præstationer, over klubbens ageren, og ikke mindst ryster på hovedet over de udmeldinger der igen og igen kommer fra klubben om, at man tror på det, at man har tillid til truppen, til forsvaret, til angrebet osv osv osv. Du ved alle de udmeldinger, der skriger til himlen om det stik modsatte af, hvad langt de fleste ser.
                      Faktisk tror jeg at OB er nået dertil, hvor den del - udover at ryste på hovedet - også går og smågriner (i apati) over klubben.

                      Dertil burde klubben slet ikke være nået.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        18 minutter tilbage til "noget helt ekseptionelt i aller sidste øjeblik"-klausulen udrinder..
                        "noget helt ekseptionelt" er Jesper Hansen'sk for "nu går jeg hjem og smækker fødderne op, jeg har gjort mit".

                        Med mindre han da lige får overtalt Fellah eller nogen andre fra den, øh, "øvre overlægger"...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          18 minutter tilbage til "noget helt ekseptionelt i aller sidste øjeblik"-klausulen udrinder..
                          Det håb udløb jo for flere timer siden. Det ville jo kræve at Jesper Hansen rent faktisk stadig var på kontoret. Men han har jo lukket ned

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg forsøger ikke at lede efter en undskyldning. Jeg prøver at forstå. Jeg er frustreret og lamslået over, at man tilsyneladende kan/vil/tør spille så meget hasard med klubbens eksistens som superligaklub.
                            Jeg er meget på linje med dig... Jeg er godt nok slået lidt ud af fatningen, og ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det her...
                            Bare de forklaringer der er om hvorfor dit og hvorfor dat, det kan jeg slet ikke forholde mig til... Jeg kan ikke forstå hvad det er jeg høre...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Og så er der bare en anden ting, som jeg virkelig tror, de ikke har forstået i klubben:
                              Ja, der findes de evige optimister - de er overalt.
                              Men jeg må erkende, at jeg kender ingen OB-fans (og jeg kender virkelig mange på "alle niveauer af fan-typer") - unge såvel som gamle - der ikke ryster på hovedet af klubbens præstationer, over klubbens ageren, og ikke mindst ryster på hovedet over de udmeldinger der igen og igen kommer fra klubben om, at man tror på det, at man har tillid til truppen, til forsvaret, til angrebet osv osv osv. Du ved alle de udmeldinger, der skriger til himlen om det stik modsatte af, hvad langt de fleste ser.
                              Faktisk tror jeg at OB er nået dertil, hvor den del - udover at ryste på hovedet - også går og smågriner (i apati) over klubben.

                              Dertil burde klubben slet ikke være nået.
                              Klubben er nået dertil, hvor de slet ikke tager den slags seriøst. Specielt når de kommer med udmeldinger på hjemmesiden á la Champions League-analogien eller deres ynkelige forsøg på at spørge os, hvordan kommunikationen kan foregå bedre i fremtiden.

                              De har ikke fattet en meter af, hvad der egentlig foregår. Fordi hvis de rykker en tomme ved det, de har kommunikeret ud til pressen, så mister DE jo ansigt, og det er jo meget værre, end at du og jeg hiver os selv i håret (eller mangel på samme?) over, at vi er blevet en stående joke.

                              Kløften har aldrig været større; og det skyldes bl.a den helt igennem virkelighedsfjerne kommunikation i kombination med, at INTET af det man siger og tror på bliver til virkelighed.

                              Du har ret i, at klubben aldrig skulle være nået hertil; men der er man kommet, fordi man efter oprydningen efter deres andre fejltagelser ansætte ENDNU en fejltagelse og muligvis én til; skræmte koryfæer væk fra klubben, nedlagde agentfunktioner; snakkede løs om at forbedre faciliteter uden at følge op på hvor man er nået i den proces, end sige om man overhovedet har nået noget eller kan nå noget; og så i øvrigt agere som om OB's fans har grød i hovedet, når de nærmest forventer, vi skal tro på deres bullshit; i den tro, at vores loyalitet er for evigt.

                              Den sidste del har nok, langt henadvejen været rigtig; men nu synes jeg, personligt, at det skal være slut. For den version af OB de præsenterer er så langt væk fra ALT, hvad jeg forbinder med OB; og jeg er træt af at blive ledet af fodbold-ignorerende milliardærer, der bruger vores klub og tribune til networking; træt af jyske krejlere og haltende Brønshøj-kæmper, der i mangel på originalitet får sin sportsdirektør til at hente spillere fra sit gamle hold i den tro, at man kan genskabe bare et gran af den kultur, der hersker et sted som i Aalborg, der er blevet mestre 4 gange siden sidst vi selv blev det.

                              Jeg er træt til døde. Og ja, også af folk, der bare antyder, at det hele ikke er helt Jesper Hansens skyld og ansvar.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Og så er der bare en anden ting, som jeg virkelig tror, de ikke har forstået i klubben:
                                Ja, der findes de evige optimister - de er overalt.
                                Men jeg må erkende, at jeg kender ingen OB-fans (og jeg kender virkelig mange på "alle niveauer af fan-typer") - unge såvel som gamle - der ikke ryster på hovedet af klubbens præstationer, over klubbens ageren, og ikke mindst ryster på hovedet over de udmeldinger der igen og igen kommer fra klubben om, at man tror på det, at man har tillid til truppen, til forsvaret, til angrebet osv osv osv. Du ved alle de udmeldinger, der skriger til himlen om det stik modsatte af, hvad langt de fleste ser.
                                Faktisk tror jeg at OB er nået dertil, hvor den del - udover at ryste på hovedet - også går og smågriner (i apati) over klubben.

                                Dertil burde klubben slet ikke være nået.
                                Det er ved at være lang tid siden vi diskuterede det første gang herinde , tro mig jeg/vi fik på puklen af optimisterne da vi påpegede vigtigheden af troværdigheden i de udmeldinger der kommer .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X