Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så kan alle jer demagoger der har skrevet, at Jesper Hansen ikke evner at finde de spillere vi mangler til sidst i vinduet, og som sagde at der ikke ville ske mere i vinduet, godt lukke røven. Hvis i bare gad at slappe af nogle gange og vente til at vinduet er lukket med at komme med jeres vanvittige forudsigelser, vil i se at Jesper Gulddreng nok skal få brikkerne til at falde på plads.

    Det er det som den mand kan, det er det der gør ham til en uvurderlig kapacitet!

    Comment


      Det eneste der mangler nu, det er hvis det er Mcgeady vi har "forsøgt" os med igen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg mangler ord...

        ...det går galt, det her!
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det er katastrofal virkelighedsforvrængning. Intet mindre.

        Vi rykker ned. Med et brag.

        MvH ChrisOB
        Jeg er helt enig. Har en forfærdelig følelse med det her.. Jeg tror også det går galt. Vi får to nedrykker fra suppen, og mon ikke det bliver os og Viborg. Esbjerg redder sig i play-off.

        Comment


          Vi ligger nummer 13 og er kommet svækket ud af vinduet, 1 division here we come

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg er helt enig. Har en forfærdelig følelse med det her.. Jeg tror også det går galt. Vi får to nedrykker fra suppen, og mon ikke det bliver os og Viborg. Esbjerg redder sig i play-off.
            Nu får Viborg trods alt Akharraz tilbage, der var rigtigt god for dem. De har fået Vatzadze ind der har vist, at han i perioder kan lave mål. De har fået en ny førstekeeper. Og så er de forøvrigt ikke færdige. Jeg har tror Viborg laver et bedre forår end både OB og Esbjerg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kennethob Se indlæg
              Vi ligger nummer 13 og er kommet svækket ud af vinduet, 1 division here we come
              Ja, men spørger du JH er vi kommet styrket ud.. Det var jo vores mål med vinduet.

              Vi har fået endnu en evigt skadet spiller, en med potentiale, som de ikke var glade for i Esbjerg, og sendt vores 2. Bedste spiller væk, sammen med vores dårligste angriber.. alt i alt et svækket vindue.

              Comment


                Hvorfor helvede har du ikke en plan A,B og C i sådanne tilfælde, JH. Der er 5,5 time endnu af vinduet. Bliv på din plads og gør dit arbejde. Så må lillemor komme til Odense med aftenkaffen, hvis det er den som trækker så meget!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Nu får Viborg trods alt Akharraz tilbage, der var rigtigt god for dem. De har fået Vatzadze ind der har vist, at han i perioder kan lave mål. De har fået en ny førstekeeper. Og så er de forøvrigt ikke færdige. Jeg har tror Viborg laver et bedre forår end både OB og Esbjerg.
                  Vatzadze skræmme mig overhovedet ikke. Han skal nok lave et par mål, men ikke mere end det.. Akharraz er god når han rammer topniveauet, netop hvad han gjorde kort inden hans skade som kom i en kamp mod os, men det niveau har han med garanti ikke til sæsonstart.. Jeg er ikke skræmt.. endnu. De er ligeså ringe som os pt.

                  Comment


                    OBs målsætning var jo top-6.
                    Så må der vel ryge hoveder, når der få kampen ind i foråret kan konstateres, at det mål ikke kan opfyldes - langt fra endda.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Det er løgn Svar fra Jonas.Ryefelt:

                      Mange spørger til OB, og her kommer en melding, der nok vil skuffe de fleste fynske fans. Vores gode kolleger på Tipsbladet har talt med sportsdirektør Jesper Hansen, og han melder om lukket vindue.
                      - Vi har arbejdet meget på det, men vi har også sat overliggeren højt, fortæller han.
                      Den overligger er sat hvor han godt vist det ikke kunne lade sig gøre. Den dygtige ræv har flere udgange JH har ikke engang en udgang- kun nedrykning.
                      Last edited by tOrnBjerg; 31-01-2017, 18:34. Årsag: Fejl

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jep, lukket... og som forventet blev det en kopi af sidste dag fra sommervinduet...

                        OB har arbejdet på at hente en spiller, men det er ikke lykkedes. Der sker ikke mere på Fyn i denne omgang. #transferdk #sldk
                        6:11 PM - 31 Jan 2017
                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-angrebsjagt/

                        Det er simpelthen en falliterklæring ...
                        Buhu .. det lykkedes ikke (som sædvanligt) .. men så går man da til næste alternativ ...

                        Det er så rystende ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Hvorfor helvede har du ikke en plan A,B og C i sådanne tilfælde, JH. Der er 5,5 time endnu af vinduet. Bliv på din plads og gør dit arbejde. Så må lillemor komme til Odense med aftenkaffen, hvis det er den som trækker så meget!
                          Det har manden selvfølgelig ikke, fordi at han driver sportslig ledelse ud fra en barok og inkompetent tilgang, der ikke er i trit med udviklingen, og som stille og roligt vil få klubben til at erodere, indtil at der kommer et klart paradigmeskift og en mere tidsvarende måde at anskue fodbold på. Jeg kan ikke se, hvor han på nogen måde skal være bannerfører for det. Hans tilgang og metoder er uddaterede og bagudskuende.

                          Comment


                            Så kom den:

                            "Jeg er tryg ved det vi har"
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Hvorfor helvede har du ikke en plan A,B og C i sådanne tilfælde, JH. Der er 5,5 time endnu af vinduet. Bliv på din plads og gør dit arbejde. Så må lillemor komme til Odense med aftenkaffen, hvis det er den som trækker så meget!
                              EB citerer ham for at sige til Tipsbladet:
                              "Vi har arbejdet meget på det, men vi har også sat overliggeren højt"

                              Øh, nå... men hvad så, når plan A eller B ikke lykkes? Så læner man sig bare tilbage og lader stå til???

                              Dén sætning siger jo alt!
                              Han ved godt, der skal/bør handles - og endda med overliggeren højt hævet! Ergo ved han godt, det står skidt til.
                              Hvordan kan man så læne sig tilbage, når det ikke lykkes, og så åbenbart tænke, at det nok skal gå...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                EB citerer ham for at sige til Tipsbladet:
                                "Vi har arbejdet meget på det, men vi har også sat overliggeren højt"

                                Øh, nå... men hvad så, når plan A eller B ikke lykkes? Så læner man sig bare tilbage og lader stå til???

                                Dén sætning siger jo alt!
                                Han ved godt, der skal/bør handles - og endda med overliggeren højt hævet! Ergo ved han godt, det står skidt til.
                                Hvordan kan man så læne sig tilbage, når det ikke lykkes, og så åbenbart tænke, at det nok skal gå...

                                Præ-fucking-cis!!!! Det er fuldstændig vanvittigt! Og samtidig udtale at man tror på overlevelse med dem vi har.. intet hænger sammen. Manden er helt fra den.

                                Comment

                                Working...
                                X