Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror godt, at I kan regne med, at Tverskov i forået kommer til at spille defensiv midtbane. Det giver nemlig Kent mulighed for at spille med KEP og Tingager i forsvaret. Det ville være en kæmpe streg i regningen, hvis han skulle bænke sin dyrt indkøbte anfører, som hverken har vist godt spil eller lederskab siden sin ankomst i sommer. Izunna er færdig i OB, men vi kan ikke komme af med ham. Han har krav på sin løn og kan opføre sig som det lille barn, der dybest set gemmer sig inde i den 35-årige krop.

    Hvis der kommer en erstatning mere, bliver det måske et lejemål af en angriber. Jeg tror ikke, at vi køber en reel forstærkning mere, fordi vi så kommer til at stå med fire (på papiret) rimelig gode angribere til sommer. Jeg aner ikke, hvem vi kan leje, men mon ikke Jesper Hansen sidder og er i gang med noget panikagtigt som altid? Måske noget ala McGeady, som så alligevel ryger i vasken?

    Hvis ikke der som minimum kommer en A-spiller til inden i aften, vil Jesper Hansen ENDNU engang have spoleret mulighederne i et transfervindue. Han har ene mand sendt klubben direkte mod nedrykningsspillet, og der er en reel sandsynlighed for, at OB spiller i 1. division næste sæson. Ja, der er faktisk en realistisk fare for, at OB bliver det nye Vejle på længere sigt.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Kan sige det simpelt JH RAUS
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Adama Guira ville have været oplagt for OB som El Makrini-afløser, men Lens vil, som jeg hører det, ikke slippe ham nu #transferdk
        Ved sgu ikke, hvor oplagt jeg synes han er. Hvis vi skal hente spillere, foretrækker jeg at det er noget, som ikke først er spilleberettigede til sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ved sgu ikke, hvor oplagt jeg synes han er. Hvis vi skal hente spillere, foretrækker jeg at det er noget, som ikke først er spilleberettigede til sommer.
          Enig

          Comment


            13 timer tilbage ...
            2017
            Kristian Weber Rykket op 31.12.2017 mod
            Thomas Mikkelsen Udlejet

            Casper Nielsen Købt EFB 30.06.2020 mod
            Mohammed El Makrini Solgt til Roda

            Ryan Johnson Købt EFB 30.06.2020

            Forstærket?
            Last edited by Plum; 31-01-2017, 11:06.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Vi er på ingen måder forstærket endnu. Der kan ske ting og sager i de sidste timer, men lige nu står vi samlet set med en svækkelse, og vi er ikke styrket der, hvor vi skulle, nemlig offensivt.

              Idioten vi kalder sportsdirektør, ser ud til endnu engang at holde folket for nar.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                13 timer tilbage ...
                2017
                Kristian Weber Rykket op 31.12.2017 mod
                Thomas Mikkelsen Udlejet

                Casper Nielsen Købt EFB 30.06.2020 mod
                Mohammed El Makrini Solgt til Roda

                Ryan Johnson Købt EFB 30.06.2020

                Forstærket?
                Den eneste forstærkning her er, at vi er sluppet af med Thomas Mikkelsen. Ville foretrække 10 mand på banen frem for ham. De to fra Esbjerg er store spørgsmålstegn, som vi ikke umiddelbart burde have råd til at gamble med, når vi skal til at slås om nedrykning.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Vi er på ingen måder forstærket endnu. Der kan ske ting og sager i de sidste timer, men lige nu står vi samlet set med en svækkelse, og vi er ikke styrket der, hvor vi skulle, nemlig offensivt.

                  Idioten vi kalder sportsdirektør, ser ud til endnu engang at holde folket for nar.
                  Vil da godt vædde med at den bliver drejet rundt så han i morgen snakker forstærkning.
                  Men nu sker der også noget idag. Så lad os lige se hvad det er før vi konkluderer på vinduet

                  Comment


                    Der er i hvert fald nogle der ikke er bange for at melde klart ud. Men det udelukker selvfølgelig muligheden for at komme med en søforklaring bagefter, om at man faktisk var helt tilfreds med det man havde i forvejen.

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar-og-midtbane

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      13 timer tilbage ...
                      2017
                      Kristian Weber Rykket op 31.12.2017 mod
                      Thomas Mikkelsen Udlejet

                      Casper Nielsen Købt EFB 30.06.2020 mod
                      Mohammed El Makrini Solgt til Roda

                      Ryan Johnson Købt EFB 30.06.2020

                      Forstærket?

                      At vi ikke skilte os af med RJ, da der var bud efter ham, noterer jeg under svækkelser i min bog.
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Der sker ikke en skid
                        siden 1887

                        Comment


                          Jeg har nyt om Frederik Holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk

                          Forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.

                          Jeg har rigtig mange grimme ting at sige om Jesper Hansen og resten af ledelsen, men jeg giver dem the benefit of the doubt, og venter med at råbe til imorgen engang.
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                            Jeg har nyt om Frederik Holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk

                            Forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.

                            Jeg har rigtig mange grimme ting at sige om Jesper Hansen og resten af ledelsen, men jeg giver dem the benefit of the doubt, og venter med at råbe til imorgen engang.

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ere-til-sommer
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af patrick borg Se indlæg
                              jeg har nyt om frederik holsts fremtid. Kommer på @tipsbladet om kort tid.#sldk

                              forlængelse eller salg? I fald af salg, ved jeg sgu ikke hvad jeg ville synes, hvis det var os.
                              nej tak
                              siden 1887

                              Comment


                                OB er emnet nu på EBs livedækning...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X