Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    jeg henviser ikke specifikt til et/flere rygter/navne som måtte/måtte ikke have været nævnt på fyens. Blot det faktum at hvis de ikke åbner munden, så er inkompetente, gør de.., ja så er de også inkompetente.. Med andre ord er det ligegyldigt hvad de foretager sig, så er det genstand for heftig kritik..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244

      En mulighed som El Makrini-afløser kunne være den tidligere Sønderjyske-dynamo Adam Guira, som nu er på kontrakt i nordfranske Lens, men i Sport Fyns pænt forgrenede twitter-miljø florerer en påstand om, at Lens ikke er parat til at slippe den tætbyggede og hårdt tacklende Guira - heller ikke på et lejemål.

      Fyr Leif Rasmussen, seriøst. Manden er jo ikke kvalificeret til at skrive om det her.
      Sport Fyens hitrate på transfers og OB kritiske historier er vel omtrent lige så lav som JH's hitrate på transfers
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Sport Fyens hitrate på transfers og OB kritiske historier er vel omtrent lige så lav som JH's hitrate på transfers
        .. men det KUNNE jo godt være en mulighed. Det er jo ikke en rygtetråd det her
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          jeg henviser ikke specifikt til et/flere rygter/navne som måtte/måtte ikke have været nævnt på fyens. Blot det faktum at hvis de ikke åbner munden, så er inkompetente, gør de.., ja så er de også inkompetente.. Med andre ord er det ligegyldigt hvad de foretager sig, så er det genstand for heftig kritik..
          Det er sgu den mest cirkulære argumentation jeg længe har læst!

          Jeg kritiseres Fyens dækning, fordi at de er dårligere til at oplyse om, hvad der foregår i OB, end den landsdækkende og ofte Københavnerfikserede presse. Når de så vælger at trykke to "rygter", er det ene baseret på, at en tidligere spiller måske, måske ikke, er set i den by, hvor han er født, og den anden nævnte spiller ikke kan lade sig gøre at få spilleberettiget, inden for gældende love og regler.

          Det er at sætte to fede streger under sin egen inkompetence.
          Last edited by Sheed; 31-01-2017, 16:27.

          Comment


            Sheed jeg har ikke fulgt de forskellige rygter til dørs, eller for såvidt hvilken bevæggrund Fyens havde for at sprede dem. Det eneste jeg som kommenterede var, at Fyens blev kritiseret for ikke at komme med et eller andet rygte (på det nærmeste..). og når de så endelig gjorde, så blev kritikken såmend ikke mindre..

            Når det kommer til JH og spillerhandler, så er der vel intet som kan overraske mere, vel..? om spillere er spilberettigede eller ej, om de fodboldinvalide eller ej.. Højst sandsynligt, så har JH allerede lukket vinduet, eller kommer Daniel Norouzi til fra Iran, eller noget tredje... Om der er brug for, hvad katten slæber ind af døren fem i tol, er jo ikke nogen hindring i sig selv. Dog ville jeg godt haft sat en million på højkant om at Kasper Kusk aldrig var på vej til OB..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Sheed jeg har ikke fulgt de forskellige rygter til dørs, eller for såvidt hvilken bevæggrund Fyens havde for at sprede dem. Det eneste jeg som kommenterede var, at Fyens blev kritiseret for ikke at komme med et eller andet rygte (på det nærmeste..). og når de så endelig gjorde, så blev kritikken såmend ikke mindre..

              Når det kommer til JH og spillerhandler, så er der vel intet som kan overraske mere, vel..? om spillere er spilberettigede eller ej, om de fodboldinvalide eller ej.. Højst sandsynligt, så har JH allerede lukket vinduet, eller kommer Daniel Norouzi til fra Iran, eller noget tredje... Om der er brug for, hvad katten slæber ind af døren fem i tol, er jo ikke nogen hindring i sig selv. Dog ville jeg godt haft sat en million på højkant om at Kasper Kusk aldrig var på vej til OB..
              Og en halv mill på at Kadrii heller ikke var det
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Synes meget af dagen allerede er gået uden et pip.. Kom nu JH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Sheed jeg har ikke fulgt de forskellige rygter til dørs, eller for såvidt hvilken bevæggrund Fyens havde for at sprede dem. Det eneste jeg som kommenterede var, at Fyens blev kritiseret for ikke at komme med et eller andet rygte (på det nærmeste..). og når de så endelig gjorde, så blev kritikken såmend ikke mindre..

                  Når det kommer til JH og spillerhandler, så er der vel intet som kan overraske mere, vel..? om spillere er spilberettigede eller ej, om de fodboldinvalide eller ej.. Højst sandsynligt, så har JH allerede lukket vinduet, eller kommer Daniel Norouzi til fra Iran, eller noget tredje... Om der er brug for, hvad katten slæber ind af døren fem i tol, er jo ikke nogen hindring i sig selv. Dog ville jeg godt haft sat en million på højkant om at Kasper Kusk aldrig var på vej til OB..
                  Rygtet om Kasper Kusk var med stor sandsynlighed plantet i pressen af JH selv, fordi han lider af en eller anden underlig form for behagesyge. Det samme så vi med Mads Fenger i 2015 og Andy McGeady i 2016. Spillere, som aldrig var på vej til OB, men som vi via rygter fik at vide, at vi havde arbejdet på at hente.

                  Vinduet er nok lukket for denne sæson.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Sheed jeg har ikke fulgt de forskellige rygter til dørs, eller for såvidt hvilken bevæggrund Fyens havde for at sprede dem. Det eneste jeg som kommenterede var, at Fyens blev kritiseret for ikke at komme med et eller andet rygte (på det nærmeste..). og når de så endelig gjorde, så blev kritikken såmend ikke mindre..

                    Når det kommer til JH og spillerhandler, så er der vel intet som kan overraske mere, vel..? om spillere er spilberettigede eller ej, om de fodboldinvalide eller ej.. Højst sandsynligt, så har JH allerede lukket vinduet, eller kommer Daniel Norouzi til fra Iran, eller noget tredje... Om der er brug for, hvad katten slæber ind af døren fem i tol, er jo ikke nogen hindring i sig selv. Dog ville jeg godt haft sat en million på højkant om at Kasper Kusk aldrig var på vej til OB..
                    Det står soleklart hvorfor der er kritik efter den artikel, da det ikke er rygter(de siger også selv i artiklen at det er en teori) og deres ene forslag slet ikke er spilleberettiget, og dermed ikke kan løse den problematik de selv omtaler der skal løses her i foråret...

                    Og jo, hvis JH henter en spiller der ikke er spilleberettiget, så er det selvfølgelig en gigantisk overraskelse, lad nu være, det er ikke en køn måde at forsøge at fedte sig ud af debatten på...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Rygtet om Kasper Kusk var med stor sandsynlighed plantet i pressen af JH selv, fordi han lider af en eller anden underlig form for behagesyge. Det samme så vi med Mads Fenger i 2015 og Andy McGeady i 2016. Spillere, som aldrig var på vej til OB, men som vi via rygter fik at vide, at vi havde arbejdet på at hente.

                      Vinduet er nok lukket for denne sæson.
                      nemlig!! Kusk var hele tiden en helt anden klasse end RJL og Deblé. To blev talt op på en tredjes "bekostning", som i: det er i dette luftlag vi søger efter forstærkninger. Deblé er sikkert stadigvæk realistisk, og kunne endda med tiden sikkert omskoles til vores venstrekant, men som effektiv afslutter, som skal puste AK og Fester i nakken til at præstere bedre? nej..

                      Comment


                        og nej Magge, Kadrii er nok heller ikke realistisk..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det står soleklart hvorfor der er kritik efter den artikel, da det ikke er rygter(de siger også selv i artiklen at det er en teori) og deres ene forslag slet ikke er spilleberettiget, og dermed ikke kan løse den problematik de selv omtaler der skal løses her i foråret...

                          Og jo, hvis JH henter en spiller der ikke er spilleberettiget, så er det selvfølgelig en gigantisk overraskelse, lad nu være, det er ikke en køn måde at forsøge at fedte sig ud af debatten på...
                          Helenius er heller ikke spilberettiget, jeg har som sagt hverken kendskab til de navne som der spundet en historie ud af på Fyens, da jeg ikke engang havde læst historien første gang jeg kommenterede. Jeg bemærkede blot tidligere i debatten i denne tråd, hvis jeg erindrer rigtigt, at Fyens blev kritiseret fordi der var stille som i graven. Og så når de åbner munden hagler det ned med kritik..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Helenius er heller ikke spilberettiget, jeg har som sagt hverken kendskab til de navne som der spundet en historie ud af på Fyens, da jeg ikke engang havde læst historien første gang jeg kommenterede. Jeg bemærkede blot tidligere i debatten i denne tråd, hvis jeg erindrer rigtigt, at Fyens blev kritiseret fordi der var stille som i graven. Og så når de åbner munden hagler det ned med kritik..
                            Hvis man først ikke kan svare på hvad 3X3 er og efterfølgende regner forkert, så er kritikken vel berettiget :)?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              http://www.fyens.dk/sport/OB-i-inten...rtikel/3119244

                              En mulighed som El Makrini-afløser kunne være den tidligere Sønderjyske-dynamo Adam Guira, som nu er på kontrakt i nordfranske Lens, men i Sport Fyns pænt forgrenede twitter-miljø florerer en påstand om, at Lens ikke er parat til at slippe den tætbyggede og hårdt tacklende Guira - heller ikke på et lejemål.

                              Fyr Leif Rasmussen, seriøst. Manden er jo ikke kvalificeret til at skrive om det her.
                              Hvorimod du fremstår super skarp når du hagler Leif for en artikel, Niels har skrevet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                                Hvorimod du fremstår super skarp når du hagler Leif for en artikel, Niels har skrevet
                                Det er selvfølgelig en fejl af mig, men det er heldigvis ikke mig der sidder til en høj løn på en avis og skriver ren og skær nonsens ud til tusindvis af mennesker.

                                Det ville samtidig også klæde dig at forholde dig til den faktiske kritik, i stedet for bare at gå direkte på personangreb...

                                Comment

                                Working...
                                X