Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægtænkte mere at han helt som i heeeeelt blev fortid i FCK. Tror ikke at Solbakken er en man skal begynde at diskutere mod i medierne, så hans krav kan også lige så vel blive hans undergang i FCK-regi, så snakker vi vel enten salg eller ophævet kontrakt..
Comment
-
Prøver at "lege" med et par teoretiske idealopstillinger, før og efter vinduet, som det ser ud lige nu. For at tale med mig selv om, om vi er styrket eller svækket.
Før:
Desler Tverskov Tingager JBL
Joan El Mak JJT Jønne
AK Fester
Efter:
Ryan KEP Tingager JBL
Desler Tverskov CN Joan
AK Fester
Det vil sige Ryan, KEP, CN fremfor El Mak, Jønne og JJT.
Styrket eller svækket ?
Det er imo så tæt på "hverken eller" som det kan komme. Er det til at leve med ? nogen gange, men ikke denne, for vi ligger næstsidst og spræller som en fisk der har ligget på strandbredden lidt for længe.
27 timer og 29 minutter.............Edit: Rundt regnet :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægPrøver at "lege" med et par teoretiske idealopstillinger, før og efter vinduet, som det ser ud lige nu. For at tale med mig selv om, om vi er styrket eller svækket.
Før:
Joan El Mak JJT Jønne
AK Fester
Efter:
Ryan KEP Tingager JBL
Desler Tverskov CN Joan
AK Fester
Styrket eller svækket ?
Det er imo så tæt på "hverken eller" som det kan komme. Er det til at leve med ? nogen gange, men ikke denne, for vi ligger næstsidst og spræller som en fisk der har ligget på strandbredden lidt for længe.
27 timer og 29 minutter.............
Comment
-
som jeg forstår Kadriis situation, så udløber hans kontrakt med FCK (sommer 2018) samtidig med at hans eventuelle lejemål ville udløbe. Lidt Helenius version 2.0, hvor Kadrii reelt afvikles uden omkostningernfor FCK. Og det er det som langsomt er gået op for Kadrii, hov! Hvad med min fodboldfremtid så..? Eventyret til USA er således i hans første ombæring en på opleveren, og den oprindelge snak gik da også på et halvt års leje, men nu et helt?? hmm, jeg kan godt forstå at Kadrii er bekymret, og det har i tillæg meget lange udsigter med brug for en venstrekant i FCK. Toutouh, Verbic og Thomsen, samt at Falk ligeledes kan dække pladsen. Kadrii er i overskud, ret og slet, ser det ud til. Så kan det hurtigt vende til at man bliver markant mere ydmyg om sin egen situation..også i forhold til mindre prominente superligahold..Last edited by makitabel; 30-01-2017, 20:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStyrket er vi altså på ingen måde. Det må kun være JH der ville kunne se det. Og hvorfor er KEP som ny signing?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægsom jeg forstår Kadriis situation, så udløber hans kontrakt med FCK (sommer 2018) samtidig med at hans eventuelle lejemål ville udløbe. Lidt Helenius version 2.0, hvor Kadrii reelt afvikles uden omkostningernfor FCK. Og det er det som langsomt er gået op for Kadrii, hov! Hvad med min fodboldfremtid så..? Eventyret til USA er således i hans første ombæring en på opleveren, og den oprindelge snak gik da også på et halvt års leje, men nu et helt?? hmm, jeg kan godt forstå at Kadrii er bekymret, og det har i tillæg meget lange udsigter med brug for en venstrekant i FCK. Toutouh, Verbic og Thomsen, samt at Falk ligeledes kan dække pladsen. Kadrii er i overskud, ret og slet, ser det ud til. Så kan det hurtigt vende til at man bliver markant mere ydmyg om sin egen situation..også i forhold til mindre prominente superligahold..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægPrøver at "lege" med et par teoretiske idealopstillinger, før og efter vinduet, som det ser ud lige nu. For at tale med mig selv om, om vi er styrket eller svækket.
Før:
Joan El Mak JJT Jønne
AK Fester
Efter:
Ryan KEP Tingager JBL
Desler Tverskov CN Joan
AK Fester
Styrket eller svækket ?
27 timer og 29 minutter.............Edit: Rundt regnet :)
El mak er en kæmpe svækkelse og den manglende forstærkning til angrebet fatter jeg simpelthen INTET af....har man virkeligt så stor tiltro til at det hele bare pludselig på magisk vis bliver bedre og AK og fester begynder at banke dem ind på samlebånd....for det er jo det der bliver nødvendigt.
Eller gambler man endnu engang - og håber den går? For det har JH jo tidligere haft kæmpe held med.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa for det har han jo ikke gjort før
Jeg nævner bare vinduet hvor vi solgte Høegh og Kasper
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægMon ikke vores dygtige målmand Gryte, bliver den næste der sælges for at fuldende parodien og det "høje" ambitionsniveau i OB.
En anelse ironi kan være anvendt
Comment
Comment