Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    "- Vi lader en del spillere blive hjemme, fordi vi synes, det er bedre, at de træner, fremfor at de spiller en halv time deroppe, siger Kent Nielsen til OB's hjemmeside.

    Han fortæller, at Anders K. Jacobsen, Frederik Tingager, Mohamed El Makrini, Mikkel Desler, Rasmus Festersen og Ryan Johnson Laursen bliver hjemme. De to sidstnævnte døjer med skader, mens Desler er ramt af sygdom."
    Hvorfor skulle AK og Makrini kun få 30 min?? Lyder jo som om de er skadet.. Geeeezzzzzzzzz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Utilgiveligt er det, hvis ikke der bliver hentet en angriber inden for de næste par dage. Festersen kommer jo ikke i gang i foråret, og der er store tvivl om AK. Amatøragtigt, hvis ikke der bliver handlet!

      MvH ChrisOB
      Rolig nu Chris. Fester har jo ikke brækket anklen.. Han skal nok komme igen hvis den får lidt ro

      Men det andet er jeg 100% enig i

      Comment


        Kæft en forfatning vi er i... skrotbunke...
        Mon ikke JH kan finde et par ødelagte reservedele et sted, der kan få plads på hylden, ved siden af Ryan...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          I følge dette er det stadigt uvidst om Valmir B skal med

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...te-gode-takter

          Comment


            Pusic ville være en klasse signing, det er lige sådan en type, vi mangler. Jeg synes ærlig talt, vi har for mange svigermors drømme på holdet. En irriterende, arrogant, super ærgerrig, crazy vindertype som ham kunne løse angrebsproblemet og måske endda trække folk til huse. Det er da netop den slags spillere, som gør det sjovt at tage på stadion. Kom så, JH!
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              Pusic ville være en klasse signing, det er lige sådan en type, vi mangler. Jeg synes ærlig talt, vi har for mange svigermors drømme på holdet. En irriterende, arrogant, super ærgerrig, crazy vindertype som ham kunne løse angrebsproblemet og måske endda trække folk til huse. Det er da netop den slags spillere, som gør det sjovt at tage på stadion. Kom så, JH!
              Enig. Vi burde gå efter ham mm at vi har mulighed for noget bedre. Men det har vi næppe

              Comment


                Pusic burde være udenfor vores rækkevidde. Han er en fantastisk angriber i mine øjne. Han er lidt et fjols, men jeg må også sige at jeg synes han er fcm's klart bedste angriber, så forstår egentlig godt lidt at han har udtrykt utilfredshed over hans situation derovre. Han er skarp foran kassen, kan ting på egen hånd og så vil han vinde. Den del af hans attitude kan vi godt bruge. selvfølgelig vil alle i OB da også vinde, men pusic er af en anden støbning og den del af ham er jeg vild med. Han er ikke en spiller som er venner med alle, men han scorer sine mål og kæmper for at vinde altid. Han kan sagtens være forskellen på 1. Div og Superligaen!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvorfor skulle AK og Makrini kun få 30 min?? Lyder jo som om de er skadet.. Geeeezzzzzzzzz
                  Så Ryan Johnson ER altså skadet ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Så Ryan Johnson ER altså skadet ...
                    Njaaaa.... han er på styrketræning. Han kunne vel godt spille men man vil bygge ham op fysisk så han ikke løber ind i alle de skader. Det lyder meget fornuftigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Pusic burde være udenfor vores rækkevidde. Han er en fantastisk angriber i mine øjne. Han er lidt et fjols, men jeg må også sige at jeg synes han er fcm's klart bedste angriber, så forstår egentlig godt lidt at han har udtrykt utilfredshed over hans situation derovre. Han er skarp foran kassen, kan ting på egen hånd og så vil han vinde. Den del af hans attitude kan vi godt bruge. selvfølgelig vil alle i OB da også vinde, men pusic er af en anden støbning og den del af ham er jeg vild med. Han er ikke en spiller som er venner med alle, men han scorer sine mål og kæmper for at vinde altid. Han kan sagtens være forskellen på 1. Div og Superligaen!!
                      Mener du uden for vores rækkevidde sportsligt eller økonomisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Mener du uden for vores rækkevidde sportsligt eller økonomisk.
                        Sandsynligvis begge dele. Hans FCM-løn kan vi næppe klare. Og hvorfor skulle han tage til en klub, der ligger i nedrykningsfare, når han kan spille om medaljer og europæisk deltagelse? Han har kontrakt 1½ år endnu, og han har måske bedre muligheder for at skifte til mere attraktiv klub til sommer.

                        Man skal nok ikke bare have læderet op ad lommen, men også tage skødet på huset med, hvis der skal penge nok på bordet til at han vil tage imod et bud. Leje kunne måske blive en mere reel mulighed, og det var måske heller ikke så dumt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Sandsynligvis begge dele. Hans FCM-løn kan vi næppe klare. Og hvorfor skulle han tage til en klub, der ligger i nedrykningsfare, når han kan spille om medaljer og europæisk deltagelse? Han har kontrakt 1½ år endnu, og han har måske bedre muligheder for at skifte til mere attraktiv klub til sommer.

                          Man skal nok ikke bare have læderet op ad lommen, men også tage skødet på huset med, hvis der skal penge nok på bordet til at han vil tage imod et bud. Leje kunne måske blive en mere reel mulighed, og det var måske heller ikke så dumt.
                          Jeg tror du tager fejl økonomisk. Mon ikke at Aab har fået lønniveau at vide inden de gik i gang med forhandlingerne med FCM? At de så ikke kunne blive enige med Pusic kan skyldes mange ting. Og vi har før vist at vi kan slå Aab på lønnen..

                          Men sportsligt er noget andet

                          Comment


                            Frygter godt nok der intet sker, og de herre JH og KN udtaler de er tilfredse...

                            Edit.."og"
                            Last edited by BEWC; 27-01-2017, 20:15. Årsag: Manglede ord
                            "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Mener du uden for vores rækkevidde sportsligt eller økonomisk.
                              I mine øjne burde han være det sportsligt. Jeg vil ikke gøre mig klog på hvad JH har af økonomisk råderum, for det aner jeg ikke. Men når han i mine øjne burde være 1. angriber i FCM, så burde han ikke komme i betragtning hos os. Han scorer stort set i hver anden kamp for både FCM og EfB. I FCM har han i en række kampe ikke engang startet inde. Han er skarp foran kassen og kan ting på egen hånd som ikke forfærdelig mange angribere i Superligaen kan. Han hører ikke til i en bundlklub i suppen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Rolig nu Chris. Fester har jo ikke brækket anklen.. Han skal nok komme igen hvis den får lidt ro

                                Men det andet er jeg 100% enig i
                                En angriber, der led i efteråret, og som nu misser store dele af opstarten, hvor grundformen skal sættes for hele foråret? Det tager jeg aldeles ikke roligt.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X