Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pusic og AaB bliver ikke til noget. Jeg ville intet have imod Pusic i de rigtige striber. Desværre lyder det som om at han ikke gider AaB, så kan ikke se, hvad vi skal tilbyde som kan få ham hertil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      2 mill. lyder ikke så voldsomt ... mon det er de personlige ting der skiller dem
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Rent sportsligt ville han pynte på vores hold, ingen tvivl om det. Dygtig fodboldspiller.

        Men han er tilgengæld også én af de klammeste fodboldspillere jeg længe har set.. Hans attitude er forfærdelig, og hans holdånd er ikke-eksisterende. Hans mærkelige udtalelser igennem årene - han er mærkelig. Jeg tror han vil være gift for vores forholdsvis homogene trup, og en med hans ego og personlighed har vi ikke behov for lige nu.

        Jeg husker også et interview hvor han lovpriste og nævnte Jesus ved navn omkring 40 gang i et to minutters interview.. Han irritere mig grænseløst, og jeg ville ikke synes det var fedt med ham i truppen. Han er SÅ mærkelig!

        Comment


          Jeg ser ham som en der vil vinde for enhver pris. Både personligt og med holdet. Jeg kan ikke se, hvorfor han skulle være gift. Jeg tænker det vil være en fin ingrediens i en spillertrup, hvis man ønsker at blive en topklub igen i Danmark.
          Man skal dog passe lidt på med at bænke ham, men jeg ser ham som bedre end vores nuværende muligheder, så det vil nok alligevel ikke ske. Så må "Yorke & Cole" kæmpe om en enkelt plads eller skifte til Blackburn sammen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Kan ikke se noget der tyder på at JH har fået tilført flere midler, vi har ikke sprængt banken ved at hente Ryan og Nielsen. Og nu har vi en prøvespiller, som ikke har præstereret noget som helst på en fodboldbane siden han var 17. Det er fandeme discount. Men hey vi holder jo også med en klub, hvor sportsdirektøren offentligt proklamerer, at vi bevidst køber spillere vi ved ikke er gode nok.

            Men vinduet er stadig åbent. Jeg klamrer mig til håbet om at der stadig kan ske noget positivt.
            Vi snakker stadig 2,5-3 mill kroner der er brugt pt på transfer plus sign on fee. Det er mere end han brugte i sommers

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kusk bliver nok svær hvis FCK ikke vil. Så skulle man håbe på at Amankwaa er næsten klar og Kadrii's skifte falder til jorden.. Men det er nok at drømme lidt for rosenrødt
              Ja, men man har jo lov at håbe :)

              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi snakker stadig 2,5-3 mill kroner der er brugt pt på transfer plus sign on fee. Det er mere end han brugte i sommers
              Ja, men i sommers sagde han da at han havde penge at handle for, og det gjorde han jo ikke, så er nok dem han er begyndt at bruge af :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Den er sgu svær den her, men jeg læner mig hen imod, at det her faktisk er en chance OB godt kan tage, med den potentielle upside der er.

                Pusic er en narcissistisk klovn. Det behøver vi ikke diskutere. Hans forskruede selvbillede og ukuelige tro på sig selv, taler dog også til hans fordel. Han tror på, at han går ind og sparker samtlige chancer ind i hver eneste kamp, og med den spildprocent og mangel på tro der har været i offensiven kollektivt i efteråret, (minus Edmuns) så kunne Pusic godt tilbyde os noget kynisme, som ville være en gevinst for holdet. Læg dertil, at han som isoleret fodboldspiller, har den alsidighed der skal til for at spille i det her system, og at han ikke mindst har nogle spidskompetencer i duelspillet, som vi bare ikke har ganske enkelt.

                Rent økonomisk lyder 2 mio i mine ører, som et noget nær røverkøb. Ja, du køber dig indiskutabelt en potentiel hovedpine, og en spiller der kræver særbehandling. Du køber samtidig også en spiller, der når han spiller, har så høj en værdi sportsligt, at jeg har svært ved at se, at vi skulle have ligeså svært ved at score mål i foråret, hvis vi spiller med Pusic i front. Pusic kvalitet alene, kunne godt være den forskel der gør, at det her hold løfter sig fra et af de ringeste i rækken, til et hold der i det mindste hæver sig over hold som EfB og Viborg. Og overlever altså. I den henseende, er de penge godt givet ud. Vi har mange af de gode komponenter til rådighed, han kan sagtens være spilleren, der får pæren til at lyse noget oftere.

                Pusic behøver ikke nødvendigvis være nogen langsigtet løsning. Han kan måske endda ses som en art af en lejeaftale. Vi får en spiller ind, som vi ved har høj kvalitet på Superliga-niveau, og kan vi få ham til at lave et to-ciftet antal mål i kalenderåret 17', kan man sagtens få mindst et par millioner for ham næste vinter, selvom han fylder 30 i oktober.

                Med Festersen ude i minimum resten af opstarten, har det her angriber-kompleks udviklet sig fra at være kritisabelt, til en akut nødsituation. At gå ind til foråret uden at have hentet en spiller der kan tilføje mål til holdet, vil være at lege kispus med døden, og dumdristighed i en helt absurd grad.
                Last edited by Sheed; 27-01-2017, 14:16.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Ja, men man har jo lov at håbe :)



                  Ja, men i sommers sagde han da at han havde penge at handle for, og det gjorde han jo ikke, så er nok dem han er begyndt at bruge af :)
                  Kan lige se ham med en kniv og en sparegris på kontoret mens han forsøger at klemme lidt mønt ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan lige se ham med en kniv og en sparegris på kontoret mens han forsøger at klemme lidt mønt ud
                    Hvis han ikke klemmer nok ud til at lande mindst en god angriber, så er KN nødt til at skifte system og nøjes med at spille med 1. angriber på toppen. AK og RF er for skrøbelige, og desuden er de ikke gode nok som team. En af dem skal være indskifter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Hvis han ikke klemmer nok ud til at lande mindst en god angriber, så er KN nødt til at skifte system og nøjes med at spille med 1. angriber på toppen. AK og RF er for skrøbelige, og desuden er de ikke gode nok som team. En af dem skal være indskifter.
                      Jeg har tænkt samme tanke. Men tvivler på det sker. Det bliver max 4-4-1-1 med Jønne som hængende

                      Comment


                        Ham den svenske angriber vi har på besøg, han må godt nok være ringe siden han ikke engang i med i truppen mod Helsingborg.

                        http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-helsingborg.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Ham den svenske angriber vi har på besøg, han må godt nok være ringe siden han ikke engang i med i truppen mod Helsingborg.

                          http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-helsingborg.aspx
                          Mere overraskende er det vel AK mangler..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Mere overraskende er det vel AK mangler..
                            "- Vi lader en del spillere blive hjemme, fordi vi synes, det er bedre, at de træner, fremfor at de spiller en halv time deroppe, siger Kent Nielsen til OB's hjemmeside.

                            Han fortæller, at Anders K. Jacobsen, Frederik Tingager, Mohamed El Makrini, Mikkel Desler, Rasmus Festersen og Ryan Johnson Laursen bliver hjemme. De to sidstnævnte døjer med skader, mens Desler er ramt af sygdom."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...traeningslejr/

                              Fra artiklen ".- Festersen har ikke været ramt før, men der vil gå to-tre uger og vi håber, at han om 10-12 dage kan begynde at løbe igen. Men det bliver en kamp med tiden at få ham klar til sæsonstarten. Det må vi erkende."

                              Meget meget skidt.
                              Utilgiveligt er det, hvis ikke der bliver hentet en angriber inden for de næste par dage. Festersen kommer jo ikke i gang i foråret, og der er store tvivl om AK. Amatøragtigt, hvis ikke der bliver handlet!

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Ham den svenske angriber vi har på besøg, han må godt nok være ringe siden han ikke engang i med i truppen mod Helsingborg.

                                http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-helsingborg.aspx
                                Kan vel indikere at han allerede er på vej videre. Ellers giver det ingen mening

                                Comment

                                Working...
                                X