Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    AaB synes da selv, at de var så skidt kørende, at det kostede træneren jobbet. AGF har også fået med grovfilen hen over efteråret. Der har været meget snak om de store provinsklubbers krise
    Ja AaB var skidt kørende, men de er stadig kun 4 points fra "det forjættede land" og et pænt stykke væk fra playoff-kampe til at undgå nedrykning. Det de har gjort i AaB, det er, pudsigt nok, at stoppe en potentiel RIGTIG krise, i opløbet, ved at skille sig af med en træner, der ikke får nok ud af truppen, fremfor at lade vedkommende fortsætte - og så RIGTIGT køre dem i sænk. Du ved - man reagerer - i stedet for at agere, som synes at være devisen i vores klub. Der er ikke krise i AaB. Som den, der er i OB, men det kunne der hurtigt komme - vurderede de og ansætte derfor andre folk til at varetage deres sportslige udvikling. Om det er klogt, vil tiden vise; men indtil videre er deres "krise" ikke at sammenligne med vores. Eller Esbjergs. Eller Viborgs. Det er nemlig rigtig krise.

    AGF bevæger sig også på grænsen, det vil jeg give dig - men det passer simpelthen ikke, at der har været tale om den samme krisesnak for alle de hold, der ligger under TOP-6.

    Det Kent gør er at forsøge at male kritikken af vores præstationer i et dårligt lys; ved at frembringe et billede af, at selv hvis vi rent faktisk lå midt i, så ville "vi" stadig betragte os som værende i krise.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Ja AaB var skidt kørende, men de er stadig kun 4 points fra "det forjættede land" og et pænt stykke væk fra playoff-kampe til at undgå nedrykning. Det de har gjort i AaB, det er, pudsigt nok, at stoppe en potentiel RIGTIG krise, i opløbet, ved at skille sig af med en træner, der ikke får nok ud af truppen, fremfor at lade vedkommende fortsætte - og så RIGTIGT køre dem i sænk. Du ved - man reagerer - i stedet for at agere, som synes at være devisen i vores klub. Der er ikke krise i AaB. Som den, der er i OB, men det kunne der hurtigt komme - vurderede de og ansætte derfor andre folk til at varetage deres sportslige udvikling. Om det er klogt, vil tiden vise; men indtil videre er deres "krise" ikke at sammenligne med vores. Eller Esbjergs. Eller Viborgs. Det er nemlig rigtig krise.

      AGF bevæger sig også på grænsen, det vil jeg give dig - men det passer simpelthen ikke, at der har været tale om den samme krisesnak for alle de hold, der ligger under TOP-6.

      Det Kent gør er at forsøge at male kritikken af vores præstationer i et dårligt lys; ved at frembringe et billede af, at selv hvis vi rent faktisk lå midt i, så ville "vi" stadig betragte os som værende i krise.

      MvH ChrisOB
      Synes egentligt med det du skriver om AaB (og "rigtig krise") langt hen ad vejen fremhæver Kents pointe. Det kan godt være, at det ikke er samme krise som vores, men krisesnakken har bestemt stadig været der i medierne. Den havde nok været det mindre med den gamle struktur, hvor der stadig ville have været langt ned til en streg.

      Men ja, jeg ville da hellere have AaB's pointantal, så på den måde kan der jo næppe være to meninger om, at vi er i større problemer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg ved ikke med dig, men jeg fik altså det indtryk, at Kent opfatter os som et midterhold, snarre end et bundhold. Det er det indtryk, jeg får ud af de ord, som han forsøger at kommunikere frem. Han taler som om vi ligger midt i - og ikke næst-sidst. Snakker om scoringsfrekvenser, som om vi stadig er under opbygning. Et hold der skal kæmpe for at undgå nedrykning skal IKKE handle som om, man er under opbygning. For så rykker man nemlig ned. Der er ikke tid til eksperimenter eller til at "udforske mulighederne". Han skal finde det hold, der fungerer - fra dag 1. Alt andet ville være gambling på højt plan.

        Og så synes jeg også, det var noget fis, det han sagde omkring at det nærmest har været bred konsensus om, at alle hold under TOP-6 er blevet betragtet som "i krise". Det passer simpelthen ikke. Det er rigtigt, at der har været en meget skarp skillelinje; hvor mange hold havde den samme målsætning; men jeg tror næppe hverken Horsens, Nordsjælland, Silkeborg, AGF og AaB skal betragtes som hold i decideret krise. Det er kun de hold, der er i akut nedrykningsfare. Esbjerg, os, Viborg.

        Men Kent vil gerne belejligt forsøge at male kritikken i dét lys, hvor presset er så stort, at hvis man ikke er i TOP-6, så er det "krise". Gu er det ej. Det er krise at være næst-sidst, med kun 4 sejre og 16 mål i 21 kampe. Og 12 points op til den officielle målsætning med kun 15 points tilbage at spille om. DET er krise.

        MvH ChrisOB
        Jeg er meget enig...

        Jeg synes OB er blevet en utrolig arrogant klub, og det sagde jeg allerede midt på efteråret... Vi ser ikke os selv som en bundklub, og når vi taber kampe så er det næsten altid ufortjent, og det bliver altid forsøgt gjort til at vi faktisk var de bedste(det er også derfor jeg ikke kunne lade være med at smide det citat op jeg har i min signatur)
        Så kan vi tabe 5 kampe i træk hvor vi skal høre på vi var de bedste, og når vi så i den 6. kamp bliver blæst af banen, så selv JH og KN kan se det ikke nytter at tale indsatsen op, jamen så skal alle vi andre jo lige huske på at modstanderne også er gode, sådan forstået ligesom om det pludselig er os(fans, medier) der lige skal tage det med ro og ikke "hype" OB for meget... Jeg kan simpelthen ikke holde det ud den måde de snor sig på... Det samme med det han siger om angrebet, at vi ikke har brugt det som undskyldning... Huh, hvad fanden har vi så??? Vi laver da ikke andet end at bruge angrebet som undskyldning for at tingene nok skal gå...

        Ja det er noget fis, men den holdning den har han bare, og har også meldt den ud tidligere... For mig at se ligner det endnu et forsøg på at få nørklet OB med som et midterhold, og som om det er en uberettiget kritik... Tager vi AaB, så var det også AaB spillere der brugte ordet krise om dem selv før nogen andre gjorde det (Da de ikke havde vundet i 7 kampe, og de 6 af dem var tabt) så er det fair, ud fra resultater og ikke ud fra placering, at mene man er i krise. Det sker ikke i OB, hverken ud fra placeringer eller resultater, der forsøger vi os i stedet med de her undskyldninger før vi gør noget som helst andet, og det er ofte ud fra en eller anden pædagogisk vinkel, hvor vi jo også lige skal huske på det er mennesker der løber rundt inde på banen...

        Jeg er ederhyleme ikke fan af den nye kultur i OB!!!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Når Kent siger, at vi bare skal være dygtigere på en anden måde, så får jeg altså røde knopper. Og hans følelser hele tiden omkring, hvilke muligheder, de har, f.eks. i angrebet...Måske KN skulle lade være med at føle så meget og forholde sig rationelt til holdet.

          Håbløst.
          Hvad skal han ellers sige?? Makrini er jo ikke blevet erstattet 1:1 og kan heller ikke blive det af en i truppen (måske tildels Izunna, men det kan jo godt være lidt svært a tro på). Derfor er man da nødt til at tænke alternativt. OG Makrini havde også sine mangler (siger ikke, at vi ikke kommer til at savne ham), hvilket Kent jo også påpeger ved at sige, at man nu kan stille en mere dynamisk og boldsikker midtbane

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Ja AaB var skidt kørende, men de er stadig kun 4 points fra "det forjættede land" og et pænt stykke væk fra playoff-kampe til at undgå nedrykning. Det de har gjort i AaB, det er, pudsigt nok, at stoppe en potentiel RIGTIG krise, i opløbet, ved at skille sig af med en træner, der ikke får nok ud af truppen, fremfor at lade vedkommende fortsætte - og så RIGTIGT køre dem i sænk. Du ved - man reagerer - i stedet for at agere, som synes at være devisen i vores klub. Der er ikke krise i AaB. Som den, der er i OB, men det kunne der hurtigt komme - vurderede de og ansætte derfor andre folk til at varetage deres sportslige udvikling. Om det er klogt, vil tiden vise; men indtil videre er deres "krise" ikke at sammenligne med vores. Eller Esbjergs. Eller Viborgs. Det er nemlig rigtig krise.

            AGF bevæger sig også på grænsen, det vil jeg give dig - men det passer simpelthen ikke, at der har været tale om den samme krisesnak for alle de hold, der ligger under TOP-6.

            Det Kent gør er at forsøge at male kritikken af vores præstationer i et dårligt lys; ved at frembringe et billede af, at selv hvis vi rent faktisk lå midt i, så ville "vi" stadig betragte os som værende i krise.

            MvH ChrisOB
            Fuldstændig enig .. vores krise bliver forsøgt pakket ind og skjult som værende stolpe ud og de små marginaler . Men det er imo ikke små marginaler som gør at man går fra banen i halvdelen af sine kampe uden at score .
            Der er kampe vi har været uheldige javist men i mindst lige så høj grad kampe hvor vi har været pisse heldige som i begge kampe mod Viborg hvor de i den ene kamp blev frastjålet sejren og i den anden kamp var uheldige at rette JJT's afslutning af .

            Man kan sjældent komme ud af en krise uden først at erkende at man er i krise ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Fuldstændig enig .. vores krise bliver forsøgt pakket ind og skjult som værende stolpe ud og de små marginaler . Men det er imo ikke små marginaler som gør at man går fra banen i halvdelen af sine kampe uden at score .
              Der er kampe vi har været uheldige javist men i mindst lige så høj grad kampe hvor vi har været pisse heldige som i begge kampe mod Viborg hvor de i den ene kamp blev frastjålet sejren og i den anden kamp var uheldige at rette JJT's afslutning af .

              Man kan sjældent komme ud af en krise uden først at erkende at man er i krise ..
              Lige det sidste er derfor, at jeg tror, at vi rykker ned. For Kent snakker og agerer som om, at vi ikke ligger næst-sidst. Og det smitter af på truppen, der bliver præget af "vi skal bare lige ha tur i den, så er den dér" holdningen i stedet for benhårdt at erkende, at det er op ad bakke i hver eneste kamp; og at man derfor skal rykke tættere sammen i bussen - og gøre spillet mere enkelt.

              Det kommer ikke til at ske, og derfor rykker vi ned.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Hvad skal han ellers sige?? Makrini er jo ikke blevet erstattet 1:1 og kan heller ikke blive det af en i truppen (måske tildels Izunna, men det kan jo godt være lidt svært a tro på). Derfor er man da nødt til at tænke alternativt. OG Makrini havde også sine mangler (siger ikke, at vi ikke kommer til at savne ham), hvilket Kent jo også påpeger ved at sige, at man nu kan stille en mere dynamisk og boldsikker midtbane
                Og hvad hvis vi slet ikke har brug for en "dynamisk og boldsikker midtbane", men måske mere énd der fighter og hænger sammen?

                Er vores forsvar så stærkt, at det kan leve med risikoen ved hele tiden at holde på bolden på midtbanen, hvor risikoen for boldtab er større?

                Hans spekulationer er det, der bekymrer mig. Han taler som om, vi slet ikke er krise; men bare skal fortsætte "på en ny måde" ned ad en sti, der måske fører til en hel række andre "bi-produkter" af at fighter-elementet bliver fjernet. Såsom - er vi virkelig så boldsikre? Og dynamiske? Hvis modstanderne lader deres midtbane med stærke typer; så hjælper det ikke en hatfis, at vi har en "dynamisk, boldsikker" midtbane. Så taber vi det ene slag om midtbanen efter det andet; sætter vores forsvar under et pres, som hverken de eller Grytebust kan modstå.

                Det han fremstiller er, efter min bedste overbevisning, en gambling på at vi gør vores offensiv bedre; og at disse angribere pludselig finder et gear, de ikke har haft; på bekostning af stabiliteten på midtbanen.

                Det er et immervæk et gamble for et hold, der skal undgå nedrykning. Det synes JEG, personligt, er mere rationelt, end at "føle" sig frem til at de nye spillere og afgangen af den mest tacklende og løbende spiller i Superligaen, giver "nye muligheder".

                Det han siger, skræmmer mig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Og hvad hvis vi slet ikke har brug for en "dynamisk og boldsikker midtbane", men måske mere énd der fighter og hænger sammen?

                  Er vores forsvar så stærkt, at det kan leve med risikoen ved hele tiden at holde på bolden på midtbanen, hvor risikoen for boldtab er større?

                  Hans spekulationer er det, der bekymrer mig. Han taler som om, vi slet ikke er krise; men bare skal fortsætte "på en ny måde" ned ad en sti, der måske fører til en hel række andre "bi-produkter" af at fighter-elementet bliver fjernet. Såsom - er vi virkelig så boldsikre? Og dynamiske? Hvis modstanderne lader deres midtbane med stærke typer; så hjælper det ikke en hatfis, at vi har en "dynamisk, boldsikker" midtbane. Så taber vi det ene slag om midtbanen efter det andet; sætter vores forsvar under et pres, som hverken de eller Grytebust kan modstå.

                  Det han fremstiller er, efter min bedste overbevisning, en gambling på at vi gør vores offensiv bedre; og at disse angribere pludselig finder et gear, de ikke har haft; på bekostning af stabiliteten på midtbanen.

                  Det er et immervæk et gamble for et hold, der skal undgå nedrykning. Det synes JEG, personligt, er mere rationelt, end at "føle" sig frem til at de nye spillere og afgangen af den mest tacklende og løbende spiller i Superligaen, giver "nye muligheder".

                  Det han siger, skræmmer mig.

                  MvH ChrisOB
                  Men han har jo ikke den mest tacklende og løbende mere, og han fik ikke en klon ind i stedet, så hvad skal han sige? "Ja, det er noget lort, så nu kommer modstanderne til at pisse igennem inde centralt"? Selvfølgeligt er han nødt til at tænke i alternativer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Men han har jo ikke den mest tacklende og løbende mere, og han fik ikke en klon ind i stedet, så hvad skal han sige? "Ja, det er noget lort, så nu kommer modstanderne til at pisse igennem inde centralt"? Selvfølgeligt er han nødt til at tænke i alternativer.
                    Det alternativet, der kommer til at vælte os. Så selv om jeg er klar over, at han nok næppe kommer til at sige det dér (om end jeg rent faktisk mener, at han lige så godt kan gøre det), så er det jo ham selv, der har været med til at tage beslutningen om, at alternativet skal tages i brug.

                    Jeg er godt klar over, at han har valgt én sti - men det er så den forkerte. Og hvert et ord kommer til at fremstå utroværdigt; både i indhold - og i forhold til det faktum, at det bliver helt og aldeles hans egen skyld, hvis alternativerne viser sig ikke være nok til at redde os fra nedrykning.

                    Så han BURDE egentlig tænke, det du skriver - men han gør det ikke. Og derfor kommer korthuset til at falde. Som det gjorde i efteråret, fordi han totalt overvurderede sine nye spillere - og tilsvarende undervurderede fraværet af en anden. Og fortsætter med en stil, han på ingen måder har spillerne til.

                    Det han klynger sig til er en stigende scoringsfrekvens hos en spiller, der måske har ramt toppen af sin formåen og en kronisk rygskadet humørspiller. Intet andet. Noget af en gamble, hvis du spørger mig.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Når Kent siger, at vi bare skal være dygtigere på en anden måde, så får jeg altså røde knopper. Og hans følelser hele tiden omkring, hvilke muligheder, de har, f.eks. i angrebet...Måske KN skulle lade være med at føle så meget og forholde sig rationelt til holdet.

                      Håbløst.
                      Kunne ikke være mere enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hvad skal han ellers sige?? Makrini er jo ikke blevet erstattet 1:1 og kan heller ikke blive det af en i truppen (måske tildels Izunna, men det kan jo godt være lidt svært a tro på). Derfor er man da nødt til at tænke alternativt. OG Makrini havde også sine mangler (siger ikke, at vi ikke kommer til at savne ham), hvilket Kent jo også påpeger ved at sige, at man nu kan stille en mere dynamisk og boldsikker midtbane
                        Det ved jeg ikke, det interesserer mig heller ikke, det var ikke det, mit indlæg handlede om.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                          Generelt mht transfervinduet og de forgående, er jeg ulykkelig over at vi udnytter de muligheder vi har på Fyn! Jeg ved at det er svært at drage paraeller da talenterne ikke er ens, men hvor jeg dog misunder FCM og de muligheder de giver deres unge spillerer ved at leje dem ud og give dem hår på brystet, for så at komme retur og spille sig på holdet! HVORFOR laver vi ikke et samarbejde med Næsby, Middelfart, Marienlyst etc, omkring udleje af talenter/første års senior der ville have godt af fast spilletid i stedet for ligegyldige kampe på reserveholdet. De ophæver ikke med de unge spillere, men giver dem muligheden for at udvikle sig i et professionelt miljø i en divisionsklub hvor de får chancen for spilletid frem for at være en træningskegle.

                          Jeg er med på at det ikke er alle der lykkedes, og at deres succesrate ikke er høj, men det er småpenge til kontrakter fremfor overbetalte uduelige indkøb der alligevel bare fylder bænken! Jeg ved at det ikke er noget man bare overfører hovedløst, men hvor ville jeg dog ønske at man gav det en chance. Kunne Christian Sørensen have udviklet sig anderledes ved at have fået en masse spilletid i en klub der troede på ham? Kunne Hasan Kuracay have forløst det potentiale som alt andet lige må være der et sted, som hans forskellige udtagelser til de tyrkiske ungdoms landhold vidner om? Jeg er med på at vi stadig har tilgode at se et OB talent udfolde sig rigtigt i en anden klub efter at vi opgav dem, hvorfor man selvfølgelig ikke kan bebrejde taktikken. MEN hvor ville jeg dog gerne have set egne spillere få de her muligheder mens de stadig var i OB reci, så vi i det mindste kunne sige at vi gav dem muligheden for at de kunne udvikle sig.

                          Især i en tid hvor vores indkøbspolitik er mere forvirrende end tanken om universets opbygning, ville det væres smukt at 2-3 talenter kom retur efter et lejeophold og fik chancen for at vise at de havde lært en masse og var klar på at spille med om pladserne! Fremadrettet kunne en spiller som Yao og Kristian Weber fx sagtens have været lejet ud til en klub der kunne give dem spilletid hver uge, samtidig med at de ville have mulighed for at træne med i OB grundet udnyttelse af lokalområdet. Det vil samtidig kunne bringe fynsk fodbold mere sammen, da jeg personligt alt andet lige fx ville følge mere med i Marienlyst hvis vi havde OB spillere rendende rundt derude, og omvendt da en af "deres" kom retur til OB og spillede superliga.

                          Jeg ved at vores spillere hidtil nok bare ikke har været bedre, men jeg vi er satme heller ikke gode til at give dem chancerne for at udvikle sig ordentligt! Det er de færreste der lige i første sæson slår en etableret superliga spiller af, hvorfor mange så ikke for forlænget når vi kommer til vinter.!

                          Håber på fremtiden! <3 OB
                          Det er helt sikkert nogle interessante pointer, og er helt sikker på, at man kigger meget på, hvordan man kan få flere af egen avl til at tage skridtet (et generelt problem i dansk fodbold).

                          Jeg kan som udgangspunkt rigtigt godt lide din ide med udlejning til lokaleområdet, hvor der stadig var mulighed for at træne lidt videre i OB. Jeg ved ikke, om det kan give noget kontrakt- eller forsikringsmæssigt bøvl måske???
                          Derudover skal man også huske på, at niveauet i 2. div ikke er sååå høøjt igen. Det er meget normalt, at U19 holdet spiller træningskampe mod hold fra 2. div, og de kampe er som regel ganske lige. Men det kan selvfølgeligt stadig godt give noget at komme ud og spille rigtigt voksenfodbold og spille om rigtige point. Det er sikkert bedre en reserveliga, som jo, på trods af gode intentioner, i bund og grund er en lang række træningskampe.
                          Tænker også, at det er svært, hvem man så skal leje ud. Det må selvfølgelig være en individuel vurdering fra spiller til spiller, hvad der er bedst. Men der skal jo være noget "fyld" i truppen, så man er nok til træning. Skal man så leje de bedste af de unge ud (altså self ikke dem, der spiller i superligaen), så skal de næstbedste agere fyld, og det er måske heller ikke så smart eller hvad? Den er svær.

                          Mht. Christian Sørensen må konklusionen nok bare være, at han ikke var/er god nok. Han fik trods alt lidt snor i OB og fik mange kampe i SIF til at bevise sig, men det rakte umiddelbart ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Det ved jeg ikke, det interesserer mig heller ikke, det var ikke det, mit indlæg handlede om.
                            Hvad er det så, der giver dig røde knopper? At han er nødt til at sige det?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det alternativet, der kommer til at vælte os. Så selv om jeg er klar over, at han nok næppe kommer til at sige det dér (om end jeg rent faktisk mener, at han lige så godt kan gøre det), så er det jo ham selv, der har været med til at tage beslutningen om, at alternativet skal tages i brug.

                              Jeg er godt klar over, at han har valgt én sti - men det er så den forkerte. Og hvert et ord kommer til at fremstå utroværdigt; både i indhold - og i forhold til det faktum, at det bliver helt og aldeles hans egen skyld, hvis alternativerne viser sig ikke være nok til at redde os fra nedrykning.

                              Så han BURDE egentlig tænke, det du skriver - men han gør det ikke. Og derfor kommer korthuset til at falde. Som det gjorde i efteråret, fordi han totalt overvurderede sine nye spillere - og tilsvarende undervurderede fraværet af en anden. Og fortsætter med en stil, han på ingen måder har spillerne til.

                              Det han klynger sig til er en stigende scoringsfrekvens hos en spiller, der måske har ramt toppen af sin formåen og en kronisk rygskadet humørspiller. Intet andet. Noget af en gamble, hvis du spørger mig.

                              MvH ChrisOB
                              Selvfølgelig har han også sin klare andel, hvis det fejler. Og da er da nok heller ikke ret meget tvivl om, at hans tiltro til projektet er lidt større end din :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Hvad er det så, der giver dig røde knopper? At han er nødt til at sige det?
                                Du opfinder din egen præmis for diskussionen, i stedet for at forholde dig til, hvad den oprindelige præmis er. Det handler naturligvis om, at vi nu har hørt det samme igen og igen, og manden har jo tydeligvis ramt forbi skiven flere gange. Forstærkninger, nye konstellationer, nye taktiske strenge, nye måder at være farlige og gode på, er jo ikke lykkedes. Så derfor, giver det mig intet positivt, når han siger det på denne måde, for vi har hørt det før, og succesen er udeblevet gang på gang, det er en konstatering. At han så ikke kan sige så meget andet, er sådan en akademisk diskussion af pressestrategi, men det interesserer mig ikke. Pointen er, at havde Kent lykkedes med sin tilgang so far, havde jeg jo tænkt, at det sgu er fedt sagt.

                                Og ja, synes faktisk, hvis vi skal snakke mediestrategi, at han skal stoppe med at sige "føle", og i stedet komme med faglige argumenter for, at han tror, det denne gang vil lykkedes.

                                Comment

                                Working...
                                X