Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er tæt på at være der at når/hvis Casper Nielsen kommer ind + Kusk og Deblé, så kunne det faktisk være et helt godt vindue.

    Det kunne gå han og blive en rigtigt god trup.

    Nu er jeg godt med på at Kusk og Deblé muligvis var tæt på umulige, men shit det kunne være vildt.

    Comment


      Jeg tror at Kusk kommer, Izunna rejser og så bliver Falkesgård udskiftet med en som vil være 2. målmand. Så lukker vinduet der medmindre der opstår et eller andet rigtig spændende til sidst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Jeg tror at Kusk kommer, Izunna rejser og så bliver Falkesgård udskiftet med en som vil være 2. målmand. Så lukker vinduet der medmindre der opstår et eller andet rigtig spændende til sidst.
        Jeg tror det samme minus Falkesgaard. Han må blive indtil sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Jeg tror at Kusk kommer, Izunna rejser og så bliver Falkesgård udskiftet med en som vil være 2. målmand. Så lukker vinduet der medmindre der opstår et eller andet rigtig spændende til sidst.
          Kunne være nice. Jeg synes dog jeg mangler et salg for at få økonomien til at hænge sammen (ikke at jeg kender økonomien).

          Comment


            Nogle der har en status på den unge City-keeper O'Brien?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Jeg tror at Kusk kommer, Izunna rejser og så bliver Falkesgård udskiftet med en som vil være 2. målmand. Så lukker vinduet der medmindre der opstår et eller andet rigtig spændende til sidst.
              Så ville det et eller andet sted også være acceptabelt ... med ny back der kan gøre Desler og CN som alternativer på midten. Kusk på kant vil skubbe Jønsson op i angrebet vil give noget konkurrence der ... en angriber med +15 mål ville ikke være af vejen men vi må også være realistiske ... kan heller ikke skifte så meget ud ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på Kusk. Ville være en god overraskelse, men jeg kan ikke se det ske...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Mindre kan gøre det end en angriber med 15 mål i fødderne, men Jønsson kan bare ikke blive løsningen.
                  Selv hvis han finder super formen så vil hans presspil udgøre 25% hvad AK og RF normalt præstere. I de hårde kampe der venter er han ikke den rigtige løsning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på Kusk. Ville være en god overraskelse, men jeg kan ikke se det ske...
                    Jeg synes interwievet med ham indikerede, at han ville noget andet end bænken i FCK. Desuden så må Thorborg have været i pengeskabet for at sikre os imod nedrykning. Det mest åndsvage er så, at med den løn man skal betale Kusk, der ryger lønloftet ad helvede til og man kunne muligvis have lokket Falk til at blive, for de samme penge. Men skidt pyt Falk skulle videre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Mindre kan gøre det end en angriber med 15 mål i fødderne, men Jønsson kan bare ikke blive løsningen.
                      Selv hvis han finder super formen så vil hans presspil udgøre 25% hvad AK og RF normalt præstere. I de hårde kampe der venter er han ikke den rigtige løsning
                      Så ser det skidt ud, AK presser overhovedet ikke, trods det at han også er stoppet med at lave mål. Han har været en skandale i efteråret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Mindre kan gøre det end en angriber med 15 mål i fødderne, men Jønsson kan bare ikke blive løsningen.
                        Selv hvis han finder super formen så vil hans presspil udgøre 25% hvad AK og RF normalt præstere. I de hårde kampe der venter er han ikke den rigtige løsning
                        Kunne også godt tænke mig en ny og skarp angriber men de bedste kampe Jönsson har spillet var som angriber.. Havde han bare været lidt skarpere for chancerne har været der..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Jeg synes interwievet med ham indikerede, at han ville noget andet end bænken i FCK. Desuden så må Thorborg have været i pengeskabet for at sikre os imod nedrykning. Det mest åndsvage er så, at med den løn man skal betale Kusk, der ryger lønloftet ad helvede til og man kunne muligvis have lokket Falk til at blive, for de samme penge. Men skidt pyt Falk skulle videre.
                          Det synes jeg da også, altså han siger jo også direkte at han er åben for at skifte væk fra FcK, men jeg hørte ikke noget der indikerede et skifte til OB... Som han sagde så skal det give mening for ham, og det kommer også an på hvad FcK vil... Trods Kent, så kan jeg ikke se det give meget mening for ham at skifte til en af nedrykningsfavoritterne, og ej heller at FcK skulle skippe ham... Der er selvfølgelig en mulighed for at en udlejning kunne give mening for ham i OB, men der er jo så stadigvæk det at jeg ikke ser FcK vil gøre det. De har et stramt program den første tid i foråret, og med Thomsen skadet ville det være underligt hvis de gjorde det, som jeg ser det... måske fra sommer af... måske lejer de ham ud/sælger ham til Norge eller Sverige til sidst i Marts når deres vinduer lukker, Europa nok er overstået, og Thomsen er tilbage...
                          Det har Thorborg måske, men det kan jo være at de penge er at finde i EfB nu, samt hos et par agenter og spillere... og så som du siger, hvad med lønnen i det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Jeg synes interwievet med ham indikerede, at han ville noget andet end bænken i FCK. Desuden så må Thorborg have været i pengeskabet for at sikre os imod nedrykning. Det mest åndsvage er så, at med den løn man skal betale Kusk, der ryger lønloftet ad helvede til og man kunne muligvis have lokket Falk til at blive, for de samme penge. Men skidt pyt Falk skulle videre.
                            Nej.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det synes jeg da også, altså han siger jo også direkte at han er åben for at skifte væk fra FcK, men jeg hørte ikke noget der indikerede et skifte til OB... Som han sagde så skal det give mening for ham, og det kommer også an på hvad FcK vil... Trods Kent, så kan jeg ikke se det give meget mening for ham at skifte til en af nedrykningsfavoritterne, og ej heller at FcK skulle skippe ham... Der er selvfølgelig en mulighed for at en udlejning kunne give mening for ham i OB, men der er jo så stadigvæk det at jeg ikke ser FcK vil gøre det. De har et stramt program den første tid i foråret, og med Thomsen skadet ville det være underligt hvis de gjorde det, som jeg ser det... måske fra sommer af... måske lejer de ham ud/sælger ham til Norge eller Sverige til sidst i Marts når deres vinduer lukker, Europa nok er overstået, og Thomsen er tilbage...
                              Det har Thorborg måske, men det kan jo være at de penge er at finde i EfB nu, samt hos et par agenter og spillere... og så som du siger, hvad med lønnen i det...
                              Alle spillere kan købes (næsten) hvis der betales nok
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror det samme minus Falkesgaard. Han må blive indtil sommer
                                Det er supeespændende med dit "vandrør" og lækkert at du holdet fast i din viden. Personligt har jeg lidt svært ved at se det ske når Ståle har sagt at "kun Bashkim skal videre". Kusk vil være lidt af en våd drøm for mig. Han er kvalitetsspiller som vil kunne hjælpe meget til at gøre AK og Fester og måske Jönsson farligere foran kassen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X