Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det var så deres plan B .

    " Inden aftalen med Djurdjic faldt på plads, var Randers ifølge bold.dks oplysninger i dialog med østrigske Rubin Okotie, der tidligere har haft stor succes som lejesvend i SønderjyskE."
    Og de har samme budget som os.... Nuff said

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      HAHA - vil så sige så er jeg næsten glad for at det ikke lykkedes ham. What the fuck......

      Og det der....det er ikke en høj overlægger JH
      Han holder jo os for nar......

      Comment


        Jeg gider ikke se den version af OB som Jesper Hansen (og Kent Nielsen) har frembragt. Og jeg har set mange versioner (af varierende kvalitet) i mine snart 25 år i "faget"; men den her tager simpelthen prisen som den mest drænende, frustrerende og gennemført sjælkrængende af slagsen; og jeg vil for første gang i mine 25 år, seriøst overveje, om jeg i det hele taget vil tage OB alvorligt i foråret, når vores ledelse ikke gider. Eller er i stand til.

        Og ja, det kan sagtens være noget sagt i frustration, i øjeblikket, men lige nu føles det som om OB er et fremmed element i mit liv; som snart trænger til at blive skåret væk, før det ødelægger (mere) af mit humør.

        Giv mig mit OB tilbage - ikke den latterlige og totalt virkelighedsfjerne version, som Jesper Hansen forsøger at tale frem i hans uldne og inkompetente talestrøm.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg gider ikke se den version af OB som Jesper Hansen (og Kent Nielsen) har frembragt. Og jeg har set mange versioner (af varierende kvalitet) i mine snart 25 år i "faget"; men den her tager simpelthen prisen som den mest drænende, frustrerende og gennemført sjælkrængende af slagsen; og jeg vil for første gang i mine 25 år, seriøst overveje, om jeg i det hele taget vil tage OB alvorligt i foråret, når vores ledelse ikke gider. Eller er i stand til.

          Og ja, det kan sagtens være noget sagt i frustration, i øjeblikket, men lige nu føles det som om OB er et fremmed element i mit liv; som snart trænger til at blive skåret væk, før det ødelægger (mere) af mit humør.

          Giv mig mit OB tilbage - ikke den latterlige og totalt virkelighedsfjerne version, som Jesper Hansen forsøger at tale frem i hans uldne og inkompetente talestrøm.

          MvH ChrisOB
          +1

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg gider ikke se den version af OB som Jesper Hansen (og Kent Nielsen) har frembragt. Og jeg har set mange versioner (af varierende kvalitet) i mine snart 25 år i "faget"; men den her tager simpelthen prisen som den mest drænende, frustrerende og gennemført sjælkrængende af slagsen; og jeg vil for første gang i mine 25 år, seriøst overveje, om jeg i det hele taget vil tage OB alvorligt i foråret, når vores ledelse ikke gider. Eller er i stand til.

            Og ja, det kan sagtens være noget sagt i frustration, i øjeblikket, men lige nu føles det som om OB er et fremmed element i mit liv; som snart trænger til at blive skåret væk, før det ødelægger (mere) af mit humør.

            Giv mig mit OB tilbage - ikke den latterlige og totalt virkelighedsfjerne version, som Jesper Hansen forsøger at tale frem i hans uldne og inkompetente talestrøm.

            MvH ChrisOB
            Der landede jeg (desværre) allerede for et år siden.
            Jeg kan melde klart ud, at i 2016 brugte jeg ikke én krone på stadion (min egen lille protest) og kom til meget få kampe, og det har jeg tænkt mig at følge op på her i 2017 også. Desværre. Det er lidt den eneste måde, hvorpå jeg kan vise, at jeg ikke er glad for det, der sker i OB.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              OB er som det der dårlige forhold, hvor alle ens venner kan se, at man er nødt til at komme væk, men hvor man bliver hængende for længe, fordi man håber at finde de gamle følelser, som der var engang.

              Desværre opdager man for sent, at man burde være skredet for lang tid siden.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Mjaa. Jeg vil nu altid nyde at følge OB. Selv i 1. division.
                Hvad er der helt ærligt at nyde?? På noget plan?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Havde fandme håbet på vi ku ha neglet Deb'le i Viborg :/
                  Det er godt nok vildt at at vi forstærker os alle andre steder end offensivt hvor det har været så problematisk.
                  Tror de ikke vi kan rykke ned? Jeg tror vi er i kæmpe fare for at rykke ned..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    OB er som det der dårlige forhold, hvor alle ens venner kan se, at man er nødt til at komme væk, men hvor man bliver hængende for længe, fordi man håber at finde de gamle følelser, som der var engang.

                    Desværre opdager man for sent, at man burde være skredet for lang tid siden.
                    Hvis jeg skrider, og det er stadig et "hvis"; så kommer jeg tilbage, når Jesper Hansen er fortid. Men med forbehold for, at ledelsen så rent faktisk har fattet, at den retning, som de har været med til at udstykke for Jesper Hansen, som han så passer perfekt ind i; den er den helt forkerte. Hvis ikke, så vil jeg i så fald blive væk. For det her gider jeg ikke mere.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Vi har da ikke forstærket DM- Makrini er ikke nogen superstjerne, men har er bedre end de andre kameler som JH trækker ind i stalden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Der landede jeg (desværre) allerede for et år siden.
                        Jeg kan melde klart ud, at i 2016 brugte jeg ikke én krone på stadion (min egen lille protest) og kom til meget få kampe, og det har jeg tænkt mig at følge op på her i 2017 også. Desværre. Det er lidt den eneste måde, hvorpå jeg kan vise, at jeg ikke er glad for det, der sker i OB.
                        Det virker som om, at det alligevel er ligegyldigt for dem, at der kommer få mennesker på stadion; de giver jo bare fribilletter ud, når de kan for at pumpe det op; så spørgsmålet er jo; ville de overhovedet savne mig? Dig? Os? Det skulle man ikke tro. Den eneste måde her er, at vi gør som du gør (som mange naturligt har gjort), og så må de 2.000 gratister hygge sig sammen med NT's forretnings peebs; mens det rager mig en høstblomst om vi taber 5 eller 6-0 til Esbjerg i den første kvalkamp.

                        Hvad vi mener er jo komplet ligegyldigt for dem. Også når vi bliver væk. Det er "business" as usual.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det virker som om, at det alligevel er ligegyldigt for dem, at der kommer få mennesker på stadion; de giver jo bare fribilletter ud, når de kan for at pumpe det op; så spørgsmålet er jo; ville de overhovedet savne mig? Dig? Os? Det skulle man ikke tro. Den eneste måde her er, at vi gør som du gør (som mange naturligt har gjort), og så må de 2.000 gratister hygge sig sammen med NT's forretnings peebs; mens det rager mig en høstblomst om vi taber 5 eller 6-0 til Esbjerg i den første kvalkamp.

                          Hvad vi mener er jo komplet ligegyldigt for dem. Også når vi bliver væk. Det er "business" as usual.

                          MvH ChrisOB
                          Det værste er faktisk, for mig, at jeg har følelsen (nævnte jeg vist allerede for et år siden) af apati. Jeg er lidt ligeglad med, om jeg får set OB eller ej - live eller i tv. Bander dog stadig over, når de spiller ad h til.
                          Den følelse, efter mere end 30 år som fan, den er forfærdenligt at opleve! Men intet af det, der sker i OB i de her år, kan få det til at gå væk. Desværre.
                          Og for klubben må det være lidt slemt...bare lidt. De trofaste, mangeårige fans falder fra. Intet nyt kuld kommer til (de tiltrækkes jo ofte af en form for spænding, resultater eller nogle "stjerner" på banen. Der er intet af det i OB. Min egen søn, som jeg ihærdigt har forsøgt at opdrage til at holde med OB, han synes det er dybt pinligt (som en teen nu kan synes det) at holde med OB, og han taler helst ikke om det offentligt. Han gider ikke engang se kampene længere.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det virker som om, at det alligevel er ligegyldigt for dem, at der kommer få mennesker på stadion; de giver jo bare fribilletter ud, når de kan for at pumpe det op; så spørgsmålet er jo; ville de overhovedet savne mig? Dig? Os? Det skulle man ikke tro. Den eneste måde her er, at vi gør som du gør (som mange naturligt har gjort), og så må de 2.000 gratister hygge sig sammen med NT's forretnings peebs; mens det rager mig en høstblomst om vi taber 5 eller 6-0 til Esbjerg i den første kvalkamp.

                            Hvad vi mener er jo komplet ligegyldigt for dem. Også når vi bliver væk. Det er "business" as usual.

                            MvH ChrisOB
                            præcis ... pengene kommer fra sponsorer .. ikke entre og pølsesalg .... eller merchandise for den sags skyld ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Denne offensive midtbanespiller var åbenbart også tilgænglig. VFF's 2. Signing idag

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...en-til-viborg/

                              Alt imens vi ikke kunne matche en FCN reserves løn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                præcis ... pengene kommer fra sponsorer .. ikke entre og pølsesalg .... eller merchandise for den sags skyld ...
                                Ja... på den korte bane.
                                Men tror du, på den lange bane, at sponsorer gider flokkes om et produkt, som ingen gider sådan for alvor? Jeg tror det ikke...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X