Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Har du nogensinde hørt det før..?

    Omvendt er det ikke unormalt at sælger melder ud at den solgte spiller går en god fremtid i møde, ved det at han kan blive endnu bedre...
    Mener der har været andre nyheder ala man ikke mener han når niveau før.
    Ikke i DK godt nok, men det hele ligger vel også I hvad forholdet er til f.eks. træner og sportsdirektør.

    Tror ikke ligefrem de satsede på ham, og så kan de jo være fløjtende ligeglad med hvad fanden de siger og hvad andre tænker.

    Ville da ikke overraske mig det er det de har gjort.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg tror slet ikke der var nogen pris for OB at betale, ved det at FcK ikke vil af med ham...
      Selv hvis vi KUNNE give seks-syv millioner for Kusk, ville det være et ligegyldigt beløb for FCK. De har så mange penge, at der er rigeligt råd til at beholde ham til bænken. Generelt sælger FCK også meget sjældent til danske klubber. Før i tiden ville man ikke styrke en konkurrent, men det kan OB jo næppe siges at være længere, desværre. Så måske kan de se en ide i at leje ham ud til en bundklub. Men sælge ham behøver de ikke. De risikerer jo bare, at han bliver god. Så hellere lade ham hænge fast i bænken og måske sende ham til 2. bundesliga på et tidspunkt, hvis han ikke slår igennem.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Mener der har været andre nyheder ala man ikke mener han når niveau før.
        Ikke i DK godt nok, men det hele ligger vel også I hvad forholdet er til f.eks. træner og sportsdirektør.

        Tror ikke ligefrem de satsede på ham, og så kan de jo være fløjtende ligeglad med hvad fanden de siger og hvad andre tænker.

        Ville da ikke overraske mig det er det de har gjort.
        Jeg tror ikke jeg har hørt det før...
        Det har jeg ofte med det andet...

        ... Men ja de havde et ret dårligt forhold, så det kan nok godt spille ind ja...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg tror ikke jeg har hørt det før...
          Det har jeg ofte med det andet...

          ... Men ja de havde et ret dårligt forhold, så det kan nok godt spille ind ja...
          Men igen, så håber jeg bare at han bliver de 1,5 mill. værd og sikrer vi ikke rykker ned og kommer til at blive en profil vi kan sende videre med fortjeneste, så er jeg faktisk skide ligeglad med hvad Esbjerg's træner og sportsdirektør mener om ham.

          Nu spiller han jo heldigvis ikke for dem mere, så skal de bare være glade (når de nu ikke kan lide ham) og ellers bare holde der kæft lukket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Selv hvis vi KUNNE give seks-syv millioner for Kusk, ville det være et ligegyldigt beløb for FCK. De har så mange penge, at der er rigeligt råd til at beholde ham til bænken. Generelt sælger FCK også meget sjældent til danske klubber. Før i tiden ville man ikke styrke en konkurrent, men det kan OB jo næppe siges at være længere, desværre. Så måske kan de se en ide i at leje ham ud til en bundklub. Men sælge ham behøver de ikke. De risikerer jo bare, at han bliver god. Så hellere lade ham hænge fast i bænken og måske sende ham til 2. bundesliga på et tidspunkt, hvis han ikke slår igennem.
            Og så har han jo faktisk samme antal kampe som Kvist, Santander, og en enkelt mere end Verbic, 3 færre end Falk og Delaney. Der er dog flere indskiftninger, men ellers er han jo fint med i den rotation de har, og er også 3er på deres topscorer liste... Tror ikke engang at leje er noget FcK vil...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Mon de spillere fra Esbjerg tænker. OB's blå hvide striber er ægte. Dem vil vi hellere spille i 😂

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Mon de spillere fra Esbjerg tænker. OB's blå hvide striber er ægte. Dem vil vi hellere spille i 
                Sådan tror jeg da at der er mange der tænker.

                OB's trøje er klart en af de flotteste i ligaen :)
                Nok faktisk i top 1 :D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Men igen, så håber jeg bare at han bliver de 1,5 mill. værd og sikrer vi ikke rykker ned og kommer til at blive en profil vi kan sende videre med fortjeneste, så er jeg faktisk skide ligeglad med hvad Esbjerg's træner og sportsdirektør mener om ham.

                  Nu spiller han jo heldigvis ikke for dem mere, så skal de bare være glade (når de nu ikke kan lide ham) og ellers bare holde der kæft lukket.
                  Nu bragte du det jo selv på banen, det med om man siger sådan ved et salg... men enig, vi lader da bare den ligge. Håber også på succes, men hvordan han skal sikre os ved jeg nu ikke... Det var som sådan ikke på højrebacken problemerne lå, eller fordi vi mangler yngre kræfter...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Nu bragte du det jo selv på banen, det med om man siger sådan ved et salg... men enig, vi lader da bare den ligge. Håber også på succes, men hvordan han skal sikre os ved jeg nu ikke... Det var som sådan ikke på højrebacken problemerne lå, eller fordi vi mangler yngre kræfter...
                    Ved godt jeg selv startede den, og mener bare at have læst det steder.
                    Men er man galt på den, tænker jeg det er en god idé at lukke den selv, så man ikke diskuterer noget der ingen betydning har, som nogen gange sker herinde :)

                    Han kan jo heller ikke sikre det alene, men han kan forhåbentligt flytte Desler op på midtbanen, hvor han kan hjælpe med, og vi alt i alt kommer bedre ud af vinduet end da vi gik ind.

                    Sammenholdet er klart det der skal sikre os overlevelse (da vi pt. ikke har en der kan afgøre kampene alene). Og der tror jeg vi kommer stærkere ud end vi kom ind.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Ved godt jeg selv startede den, og mener bare at have læst det steder.
                      Men er man galt på den, tænker jeg det er en god idé at lukke den selv, så man ikke diskuterer noget der ingen betydning har, som nogen gange sker herinde :)

                      Han kan jo heller ikke sikre det alene, men han kan forhåbentligt flytte Desler op på midtbanen, hvor han kan hjælpe med, og vi alt i alt kommer bedre ud af vinduet end da vi gik ind.

                      Sammenholdet er klart det der skal sikre os overlevelse (da vi pt. ikke har en der kan afgøre kampene alene). Og der tror jeg vi kommer stærkere ud end vi kom ind.
                      Det er også helt i orden ☺

                      Jeg håber ikke Desler ryger op på kanten. Jeg er enig med mange af jer andre i at han er bedre der end på backen, men Joan sidder på den kant og ser ingen grund til at skal fjerne ham. Og nu hvor Casper er hentet kan vi vel også godt afskrive den idé med at Desler skal ind centralt...
                      Holder Ryan, og viser han sig bedre end Desler, så må Desler på bænken.

                      Jeg kan ikke sige noget om sammenholdet, men ved ikke hvorfor det skulle være ændret på grund af dette, men jeg er enig i at det klart har en rolle i at vi skal overleve...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Kunne casper nielsen ikke være tiltænkt VK og som central midtbane vikar for JJT?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                          Kunne casper nielsen ikke være tiltænkt VK og som central midtbane vikar for JJT?
                          Det ville være typisk JH /KN hvis der kommer til at stå i pressemeddelelsen at "han er en alsidig spiller der kan dække de fleste pladser på midtbanen" også mangler de en klar plan for ham når han kommer.

                          Lad os håbe det ikke er tilfældet denne gang men det har været mere reglen end undtagelsen de sidste år.

                          Comment


                            Jeg tænkte vi har to kanter, og Joan på den ene og Desler på den anden.

                            Hellere Desler end Jønne.

                            Jeg tænker at et hold som vores godt kan bruge nogle nye spillere der vil spille i de rigtige striber og det måske (jeg håber) kan løfte sammenholdet :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                              Kunne casper nielsen ikke være tiltænkt VK og som central midtbane vikar for JJT?
                              Mon ikke at JJT skal agere vikar for Casper Nielsen i stedet?

                              Comment


                                Positivt 2 spillere der i perioder har vist et godt niveau, unge og mulige fremskridts perspektiver,

                                Negativt. Spillere der pt. ikke præsterer for deres nuværende klub, kommer til en kriseramt klub og skal være med til at løfte holdet og undgå nedrykning, syntes der en pæn risiko for at det mislykket. Hvis de ikke forstærker holdet her og nu syntes jeg det er dårligt handlet

                                Comment

                                Working...
                                X