En u21 landsholdsspiller for næsten ingen penge til en midtbane der ikke har fungeret specielt godt? Ja tak, det er forsøget værd!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlægJeg er lidt i tvivl ift. Ryan han er alt for svingende og skadetsplaget, og EFB udtalelse om han ikk nødvendigvis rammer top niveauet igen er ikk betryggende
Vi må håbe at vi kan få styr på ham og udvikle ham til den topspiller han kan blive
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægDet er vel forventeligt, at nuværende Esbjerg tilhængere pludselig kan se en masse fejl ved afgange, nu især hvor de spiller mindre godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlægJeg vil sige at hvis han kan holde det niveau han har vist på u21 så skal han nok blive et hit. Men JJT. Så jeg gerne få mere spilletid, han har spillet okay faktisk 🤖🤖
vi skal bare ha skiftet de 2 frontløbere ud med nogen der kan ramme kassen 😴🕵🕵Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kalezic Se indlægJeg er lidt i tvivl ift. Ryan han er alt for svingende og skadetsplaget, og EFB udtalelse om han ikk nødvendigvis rammer top niveauet igen er ikk betryggende
Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:
"Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.
Derfor har vi valgt at sælge ham nu"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægSkal man ikke sige det når man har solgt ham?
Jeg vil da tænke det var mærkeligt vidst man meldte ud:
"Vi regner med han kan nå det gamle niveau og lægge 20 - 30 % oven i.
Derfor har vi valgt at sælge ham nu"
Comment
Comment