Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg ville nu have det bedre med at vi redder vores røv fordi vi selv er gode nok og pointmæssigt er berettiget til det , fremfor at redde vores ( samt JH/KN ) røv pga andres ulykke .
    Skulle lige til at skrive det samme. Hvis vi redder vores røv, på Lyngbys bekostning. Får JH er klap på skulderen af bestyrelsen, og middelmådigheden fortsætter.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
      Ja tak til David Nielsen som træner
      Hvad kan han som Kent IKKE kan
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvad kan han som Kent IKKE kan
        Vinde fodboldkampe.......

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
          Ja tak til David Nielsen som træner
          hvad hjælper det hvis JH bliver hængende??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg tror ikke på vi kan hente Pusic, men naturligvis ville han være en fantastisk angriber at få ind. Det eneste der kan tale til vores fordel frem for AaB er at AaB stadig har mulighed for at havne i top 6 slutspillet med FCM. På den konto er vi ikke nogen konkurrent til FCM.

            Comment


              I følge en kilde som virker yderst troværdig er Kusk klar til at spille for OB hvis det lykkedes klubberne at blive enige. Men det er nok her den store hage er. FCK er nok ikke interesseret da de stadig er med i alle turneringer.. Kusk er klar betyder at han gerne vil til OB. Ikke at klubberne forhandler eller er tæt på.
              Jeg vil gerne understrege at dette ikke er en 100% kilde som når jeg har kaldt noget et par gange før. Men den er troværdig nok til at blive delt.

              Don't kill the messenger please

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvad kan han som Kent IKKE kan
                Skabe begejstring og selvtillid ved spillere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  I følge en kilde som virker yderst troværdig er Kusk klar til at spille for OB hvis det lykkedes klubberne at blive enige. Men det er nok her den store hage er. FCK er nok ikke interesseret da de stadig er med i alle turneringer.. Kusk er klar betyder at han gerne vil til OB. Ikke at klubberne forhandler eller er tæt på.
                  Jeg vil gerne understrege at dette ikke er en 100% kilde som når jeg har kaldt noget et par gange før. Men den er troværdig nok til at blive delt.

                  Don't kill the messenger please
                  Kusk er en klassespiller, som ville være fantastisk at få ind, men både i AaB og FCK var det på højrefløjen, at han spillede, og der har Edmundsson været fremragende for os. Så er spørgsmålet om Edmundsson kan flyttes over på venstrekanten, eller ind som hængende angriber?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Kusk er en klassespiller, som ville være fantastisk at få ind, men både i AaB og FCK var det på højrefløjen, at han spillede, og der har Edmundsson været fremragende for os. Så er spørgsmålet om Edmundsson kan flyttes over på venstrekanten, eller ind som hængende angriber?
                    Vi har jo en lang og glorværdig tradition for at omskole spillere til at spille andre pladser end der, hvor de har vist deres styrke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Vi har jo en lang og glorværdig tradition for at omskole spillere til at spille andre pladser end der, hvor de har vist deres styrke
                      Yes! Og det lykkedes ja også at gøre spillere dårligere dermed. Kent ville sikker vise "kontinuitet" i det... ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Skabe begejstring og selvtillid ved spillere.
                        uenig ..jeg har ikke set manglende begejstring og selvtillid kommerbedst gennem sejre
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Vinde fodboldkampe.......
                          Med samme trup i samme tilstand .. jeg tror ikke DN kan revolutionere Ådalen
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            uenig ..jeg har ikke set manglende begejstring og selvtillid kommerbedst gennem sejre
                            Omvendt, hvad er det så for en begejstring du har set..?
                            Sejre giver selvtillid ja, og DN har skabt flere sejre... Og dermed mere selvtillid...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Med samme trup i samme tilstand .. jeg tror ikke DN kan revolutionere Ådalen
                              Tror ikke der er nogen der kan revolutionere Ådalen, men sejre kan sådan set også være nok...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Det er jeg enig i, men vi har også droppet point på ikke at være klar. Vi har udvist arrogance over for hold som man troede man var bedre end.

                                Comment

                                Working...
                                X