Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet håber jeg ikke. Selvom han viser svingende præstationer så kan vi god bruge ham fordi han kan spille alle postioner i forsvaret. Og synes han er en god fyr at have i truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....
OB er nødt til, at foretage en markant investering i spillertruppen, ellers fortsætter denne dødsspiral, og vi er i 1.division om ganske få år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber....
Forstår som sagt hvis han skifter.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet kunne jo også være at han har nogle forbehold - får han nok spilletid? Og hvad sker der hvis OB tager turen ned? - især hvis der er interesse fra andre superligaklubber...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMåske rigtig mange spillere overvejer fremtiden lige nu, og kan man fortænke dem i det? det er jo konsekvensen af den overdrevne defensive sportslige strategi, som ledelsen har valgt, vi ender at ryge ind i en negativ spiral, hvor ønsket om kontinuitet bliver ødelagt af fejlkøb, manglende resultater, og spillerflugt.
OB er nødt til, at foretage en markant investering i spillertruppen, ellers fortsætter denne dødsspiral, og vi er i 1.division om ganske få år.
Kent Nielsen har dog sagt flere gange at vi mangler kvalitet og mit håb er at han får tilført noget kvalitet til sin trup. Men lige nu er jeg ikke særlig optimistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægDen tidligere Brøndby wing, Ferhan Hasani, er angiveligt røget i unåde i sin nuværende klub. Han kunne da være interessant på en venstre kant!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVinduet åbner først d.5 januar. Ved ikke hvornår træning går i gang. Men ny spiller skal helst være med i hele opstarten.
Der er 5 kampe. Det er vigtigt vi har truppen klar, men jeg tror ikke på det. Nu skal de jo først til at behovsafdække, holde møder og scoute.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ende-efteraar/OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSandt. Men det er immervæk stadig de færreste, der står på live tv efterfølgende og direkte indrømmer, at det var en hævnakt. Hvis han havde gjort det i England f.eks, så havde FA givet ham karantæne.
I fodboldens verden eksisterer der det, jeg vil kalde et kodeks: Alt hvad du laver på en bane er "lovligt", men du taler ikke højt om det bagefter. Hvis man gør, så fremstår man både som umoden og decideret dum.
Så det kan da godt være, at du mener, at man er moden, hvis man står ved sine handlinger, men i fodboldens verden, der er man umoden, hvis man offentligt indrømmer, at man decideret gik efter at sparke en modstander ned. En sådan person vil risikere "straf" både rent officielt i form af karantæner for at bringe spillet i miskredit (selv om alle ved, at hævnakter er decideret naturlige på en fodboldbane) og i form af ekstra "opmærksomhed" fra modstanderne.
Som manden, der dusker rockerens dame, og bagefter praler med det i fuld offentlighed. I det tilfælde er tavshed vist guld.
Hvor mange hævnakter har du set, og så bagefter set eller høet personen indrømme, at det var hævnakt på live tv efterfølgende? Not many vil jeg tro. Og med god grund.
MvH ChrisOB
Din sammenligning af fodboldklubber med dybt kriminelle grupperinger er taget så langt ud at jeg anser den for at være en TROLL-bemærkning der ikke fortjener nogen former for opmærksomhed fra mig ... so be itBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMåske rigtig mange spillere overvejer fremtiden lige nu, og kan man fortænke dem i det? det er jo konsekvensen af den overdrevne defensive sportslige strategi, som ledelsen har valgt, vi ender at ryge ind i en negativ spiral, hvor ønsket om kontinuitet bliver ødelagt af fejlkøb, manglende resultater, og spillerflugt.
2. Er vi ikke der allerede?
3. tror du der går så lang tid? - Hvis ikke de får fingeren ud NU så ender det da med vi ryger ned i denne sæson....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa sådan bliver vi da heller ikke svækketOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber så virkelig ikke jeg har ret, for så er der ikke mange point til mig i krystalkugle quizen :(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægVi skal jo have lidt sjov, og det var mit bud :)
Håber så virkelig ikke jeg har ret, for så er der ikke mange point til mig i krystalkugle quizen :("Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment