Oprindeligt indsendt af Rijkaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
[QUOTE=Plum;106470]Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
på den anden side er vi også trætte af fodboldspillere der bare er tilfredse med at sidde på bænken og hæve deres hyre, ikke har ambitioner om at spille og at være nikkedukker uden kant ...
Boysen får jo masser af spilletid men piver stadig, ligesom han har gjort i sine seneste 3 klubber.
Han er typen som ikke kigger indad men til enhver tid vil bebrejde klubben og sine medspillere hvis tingene ikke kører efter hans hoved. Hans type vil være ren gift for OB i vores situation. Han minder mig på det punkt om Emil Larsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes ikke Boysen fremstår mere eller mindre usympatisk end alle andre der der forløber sig i kampens hede.
I fodboldens verden eksisterer der det, jeg vil kalde et kodeks: Alt hvad du laver på en bane er "lovligt", men du taler ikke højt om det bagefter. Hvis man gør, så fremstår man både som umoden og decideret dum.
Så det kan da godt være, at du mener, at man er moden, hvis man står ved sine handlinger, men i fodboldens verden, der er man umoden, hvis man offentligt indrømmer, at man decideret gik efter at sparke en modstander ned. En sådan person vil risikere "straf" både rent officielt i form af karantæner for at bringe spillet i miskredit (selv om alle ved, at hævnakter er decideret naturlige på en fodboldbane) og i form af ekstra "opmærksomhed" fra modstanderne.
Som manden, der dusker rockerens dame, og bagefter praler med det i fuld offentlighed. I det tilfælde er tavshed vist guld.
Hvor mange hævnakter har du set, og så bagefter set eller høet personen indrømme, at det var hævnakt på live tv efterfølgende? Not many vil jeg tro. Og med god grund.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg starter lige denne tråd op. Transfervinduet åbner om tre ugers tid. Hvad skal JH hente ind?
Jeg ligger ud med en anbefaling om ham her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...satse-paa-mig/
Jeg synes Olsson har den offensive kreativitet og tekniske formåen, som vi mangler centralt på banen. Måske er han for dyr. Måske ligger hans ambitioner i et udlandsskifte. Men jeg synes vi skal gøre forsøget!
Smid endelig forslag ind.
Helenius
Jeppe Andersen
Kim Aabech
Danny Olsen
Isaak
Victor Lundberg
Robin Söder
Absalonsen
Jeppe Kjær
Kim Ojo
Marcondes
Elmar Bjarnason
Serge Deblé
Thomas Enevoldsen
Frederik Holst
Bruninho
Marco Larsen
Marc Dal Hende
Janus Drachmann
Pierre Kanstrup
Daniel Stückler (udløb 1/1)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOm lidt over en uge (1.januar) kan der frit forhandles med de spillere som har kontraktudløb til sommer og da det har vist sig at være en meget brugt strategi hos JH at koncentrere sig om kontraktfri spillere for så at overbyde på løn eller kontraktlængde bliver det spændende om han slår til igen. Spillere med kontraktudløb om et halvt år som vi bør prøve (nogle er muligvis ikke realistiske, men hvis man ikke forsøger sker det med garanti ikke9:
Helenius
Jeppe Andersen
Kim Aabech
Danny Olsen
Isaak
Victor Lundberg
Robin Söder
Absalonsen
Jeppe Kjær
Kim Ojo
Marcondes
Elmar Bjarnason
Serge Deblé
Thomas Enevoldsen
Frederik Holst
Bruninho
Marco Larsen
Marc Dal Hende
Janus Drachmann
Pierre Kanstrup
Daniel Stückler (udløb 1/1)
Jeppe Andersen til midtbanen
Deblé til angrebet
Det ville styrke alle kæder. Jeg kan også godt leve med absa til midtbanen og helenius til angrebet. Forventer dog at helenius forlænger i sif.
Resten ser jeg som enten udenfor vores rækkevidde eller spillere som ikke kan styrke os. Ved ikke rigtig med Bruninho måske. Han skuffer fælt i FCM og havde heller ikke heldet i Kina, så han kunne måske også være interessant. Er bare i tvivl om han virkelig bare var en 'one season wonder' og i virkeligheden hører til på et andet niveau.
Comment
-
Ishak kan vi godt glemme alt om. Der er bud efter ham fra Anderlecht og Panathinaikos
http://www.bt.dk/superligaen/topscor...paa-angriberen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægIshak kan vi godt glemme alt om. Der er bud efter ham fra Anderlecht og Panathinaikos
http://www.bt.dk/superligaen/topscor...paa-angriberen
Der er vel ikke nogen som i ramme alvor har tænkt tanken st vi ville have en chance der ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDahl hende til højre back
Jeppe Andersen til midtbanen
Deblé til angrebet
Det ville styrke alle kæder. Jeg kan også godt leve med absa til midtbanen og helenius til angrebet. Forventer dog at helenius forlænger i sif.
Resten ser jeg som enten udenfor vores rækkevidde eller spillere som ikke kan styrke os. Ved ikke rigtig med Bruninho måske. Han skuffer fælt i FCM og havde heller ikke heldet i Kina, så han kunne måske også være interessant. Er bare i tvivl om han virkelig bare var en 'one season wonder' og i virkeligheden hører til på et andet niveau.
http://www.bt.dk/superligaen/broendb...-paa-vej-langt817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment