Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    At vi sidder her og snakker om, hvor inderligt urealistisk den og den spiller er, kan vi kun takke Jesper Hansen for.

    Og nu ved jeg godt, at nogen kommer efter mig og skælder ud, fordi jeg fremhæver Jesper Hansen igen, og det må I skam også hjertens gerne. Faktum er bare, at fejlskud på fejlskud fra vores sportsdirektør har smadret klubbens budget til ukendelighed. Derfor henter vi nu primært spillere fra divisioner og lader som om, at det er gode fund, som kan sende OB i top 6.

    Det, OB har brug for, er at hente færdigudviklede spillere, der her og nu kan gå ind og gøre en forskel. Og det ville der have været råd til, hvis der ikke i den grad var blevet hældt penge ud i Odense Å af Jesper Hansen. Den ene elendige spiller efter den anden er blevet hentet ind for dyre penge, hvorefter de er sendt gratis videre med deres løn bundet i halen.

    Det kan godt være, at Jesper Hansen har formået at stoppe de røde regnskaber (jeg glæder mig til at se det næste!), men hvad kunne en god sportsdirektør ikke have opnået? Sorte tal og sportslig fremgang kunne den rigtige direktør sagtens have opnået.

    Så når vi engang i februar henter Kenan Hajdarevic i Brabrand og præsenterer ham som en stor forstærkning, så send en venlig tanke til Jesper Hansen og husk på, at det kunne have været Ishak eller Helenius, hvis der havde siddet en mere kompetent mand i direktørstolen.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #92
      Ifht. Mike Jensen er det her et helt legendarisk transferøjeblik i nyere OB-historie: Man lander ikke Mike Jensen, men henter ... Bodul og Löffe.

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4001474.ece

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
        Ifht. Mike Jensen er det her et helt legendarisk transferøjeblik i nyere OB-historie: Man lander ikke Mike Jensen, men henter ... Bodul og Löffe.

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4001474.ece

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          En CF ved siden af Tverskov og to angribere der er lidt kølige ... måske en CM ved siden af Makrini ..

          Jønsson væk ..

          Er rimelig ok med at Greve og JJT får mere tid ... vi må vise talenterne lidt tillid ..
          Zohore vælter sig jo ikke i spilletid i UK - Måske det kunne være interessant at komme retur?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
            Ifht. Mike Jensen er det her et helt legendarisk transferøjeblik i nyere OB-historie: Man lander ikke Mike Jensen, men henter ... Bodul og Löffe.

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4001474.ece
            Haha.. Ganske morsomt, at det en enkelt lille EB-historie kan sige SÅ meget om de seneste mange års ledelse af OB.

            Hvad skulle vi dog også med sådan en ledertype og kulturbærer?
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
              Zohore vælter sig jo ikke i spilletid i UK - Måske det kunne være interessant at komme retur?
              Har gået og tænkt det samme. Og så lige forleden får han 2.halvleg + assist til uafgjort.. Bare alene det giver ham jo blod på tanden og tillid fra træneren.
              Så den kan nok udelukkes desværre

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Haha.. Ganske morsomt, at det en enkelt lille EB-historie kan sige SÅ meget om de seneste mange års ledelse af OB.

                Hvad skulle vi dog også med sådan en ledertype og kulturbærer?
                Brøndby kultur?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Haha.. Ganske morsomt, at det en enkelt lille EB-historie kan sige SÅ meget om de seneste mange års ledelse af OB.

                  Hvad skulle vi dog også med sådan en ledertype og kulturbærer?
                  hvis du kan finde tråden hvor vi diskuterede Mike Jensen dengang så vil du blive overrasket over hvor stor modstanden herinde var imod at få ham til klubben .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Brøndby kultur?

                    Jeg vil nok bytte det med vindermentalitet .. meget det folk forsvarede sig med dengang var at de ikke ville have et Brøndby svin ... gad vide om nogle at de samme klappede i hænderne da vi aftog deres målmandsaffald ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg vil nok bytte det med vindermentalitet .. meget det folk forsvarede sig med dengang var at de ikke ville have et Brøndby svin ... gad vide om nogle at de samme klappede i hænderne da vi aftog deres målmandsaffald ..
                      Mike Jensen der ville OB 100% kunne være noget af det bedste for OB lige nu. Nøjagtig sådan en profil,spillertype og leder vi mangler.
                      Men så lukker jeg den også her da han er komplet urealistisk

                      Comment


                        Jeg kan se at Izunna har skrevet følgende på instagram, og jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal tolkes, grundet det mindre gode engelsk.

                        "Done and Dusted. 2017 Am moving on for sure. You can only not feature me, but you cant stop god plan for me. Am a good beast when it comes to my job. HOLIDAY MOOD"

                        Han skal videre, men om han mener den dårlige periode han har været inde i, eller om vi taler klubskifte.. det ved jeg ikke helt. Jeg tror mest på sidstnævnte med henvisning til linjen "You can only not festure me.." altså at vi ikke har brugt ham på banen, men at det aldrig kan stoppe ham, fordi gud har en plan for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg kan se at Izunna har skrevet følgende på instagram, og jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal tolkes, grundet det mindre gode engelsk.

                          "Done and Dusted. 2017 Am moving on for sure. You can only not feature me, but you cant stop god plan for me. Am a good beast when it comes to my job. HOLIDAY MOOD"

                          Han skal videre, men om han mener den dårlige periode han har været inde i, eller om vi taler klubskifte.. det ved jeg ikke helt. Jeg tror mest på sidstnævnte med henvisning til linjen "You can only not festure me.." altså at vi ikke har brugt ham på banen, men at det aldrig kan stoppe ham, fordi gud har en plan for ham.
                          At tro på en usynlig nisse skal da nok hjælpe ham videre (not). Nej, årsagen til Izunnas problemer skal findes helt andetsteds. Se grundigt på ham. Skulle han ligne en mand på 26 år? Nej, han er minimum 32-33 år og formentlig ved at være færdig fysisk på topniveau. Han toppede i FCM. Og lad venligst være med at beskylde mig for racisme, blot fordi jeg siger, at en afrikansk spillers alder er forfalsket.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg kan se at Izunna har skrevet følgende på instagram, og jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal tolkes, grundet det mindre gode engelsk.

                            "Done and Dusted. 2017 Am moving on for sure. You can only not feature me, but you cant stop god plan for me. Am a good beast when it comes to my job. HOLIDAY MOOD"

                            Han skal videre, men om han mener den dårlige periode han har været inde i, eller om vi taler klubskifte.. det ved jeg ikke helt. Jeg tror mest på sidstnævnte med henvisning til linjen "You can only not festure me.." altså at vi ikke har brugt ham på banen, men at det aldrig kan stoppe ham, fordi gud har en plan for ham.
                            Han vil definitivt videre og det er jo også fint nok.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              At tro på en usynlig nisse skal da nok hjælpe ham videre (not). Nej, årsagen til Izunnas problemer skal findes helt andetsteds. Se grundigt på ham. Skulle han ligne en mand på 26 år? Nej, han er minimum 32-33 år og formentlig ved at være færdig fysisk på topniveau. Han toppede i FCM. Og lad venligst være med at beskylde mig for racisme, blot fordi jeg siger, at en afrikansk spillers alder er forfalsket.
                              Åååh ja, så kom den igen :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg kan se at Izunna har skrevet følgende på instagram, og jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal tolkes, grundet det mindre gode engelsk.

                                "Done and Dusted. 2017 Am moving on for sure. You can only not feature me, but you cant stop god plan for me. Am a good beast when it comes to my job. HOLIDAY MOOD"

                                Han skal videre, men om han mener den dårlige periode han har været inde i, eller om vi taler klubskifte.. det ved jeg ikke helt. Jeg tror mest på sidstnævnte med henvisning til linjen "You can only not festure me.." altså at vi ikke har brugt ham på banen, men at det aldrig kan stoppe ham, fordi gud har en plan for ham.
                                Den er godt nok kryptisk 🤔 Videre til anden klub eller videre personligt i ... Kanske han er så træt af tilværelsen i OB at han vil betale for at komme ud af aftalen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X