Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    623 minutters spilletid på et år , det er jo mindre tid end jeg brugte på potten , det giver næppe en helvedes god kampform
    Det er på 4½ måned. Der var en del OBere der var under den spilletid i efteråret... men ja, han kunne skam godt have fået mere spilletid i det russiske...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er på 4½ måned. Der var en del OBere der var under den spilletid i efteråret... men ja, han kunne skam godt have fået mere spilletid i det russiske...
      måske stadig mindre end Magge brugte på potten det år(eller 4½md)
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det er på 4½ måned. Der var en del OBere der var under den spilletid i efteråret... men ja, han kunne skam godt have fået mere spilletid i det russiske...
        Ok . My bad .. troede han var der i et år .. 6 mdr blev det til derovre , satme hurtigt at give op . Han så vist kun på pengene inden han skiftede .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ok . My bad .. troede han var der i et år .. 6 mdr blev det til derovre , satme hurtigt at give op . Han så vist kun på pengene inden han skiftede .
          var Izu kun i Rusland i samlet set 4 1/2 md. Jeg ville uden at blinke have gættet på 1 1/2 år
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            var Izu kun i Rusland i samlet set 4 1/2 md. Jeg ville uden at blinke have gættet på 1 1/2 år
            Ja jeg troede som skrevet at det var et år
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ok . My bad .. troede han var der i et år .. 6 mdr blev det til derovre , satme hurtigt at give op . Han så vist kun på pengene inden han skiftede .
              Det er også det jeg tænkte lidt i sommers da han ville væk, at nu er det to klubber på et år hvor han bliver utilfreds meget hurtigt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Han skiftede i starten af Juli 2015... Den russiske efterårssæson er de der små 4½ måneds tid, det var det jeg prøvede at sige
                Beklager det blev lidt forvirrende...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg kan se at Izunna har skrevet følgende på instagram, og jeg er lidt i tvivl om hvordan det skal tolkes, grundet det mindre gode engelsk.

                  "Done and Dusted. 2017 Am moving on for sure. You can only not feature me, but you cant stop god plan for me. Am a good beast when it comes to my job. HOLIDAY MOOD"

                  Han skal videre, men om han mener den dårlige periode han har været inde i, eller om vi taler klubskifte.. det ved jeg ikke helt. Jeg tror mest på sidstnævnte med henvisning til linjen "You can only not festure me.." altså at vi ikke har brugt ham på banen, men at det aldrig kan stoppe ham, fordi gud har en plan for ham.
                  Syntes Sportfyn burde takke dig som "kilde" i dagens artikel

                  http://www.fyens.dk/ob/OBs-Izunna-sk...rtikel/3106969

                  Comment


                    Jeg håber virkelig at vi i det kommende transfervindue ophæver vores samarbejde med svensk handicapforbund og sætter boldmongolen Rasmus Jönsson på bænken.

                    Derudover kunne det være rart at få styr på midtbanen til den kommende sæson. Flere herinde nævner at enten Izu eller Makrini smutter, hvilket jeg også finder ret så plausibelt. I stedet for at gå ud og finde en ny midtbanemand kunne man så ikke kigge på egne talenter, Mads Jørgesen på vores U19 kunne man sagtens begynde at køre ind på holdet i løbet af foråret. Skulle man evt. gå ud og investere i en Makrini type, så vil jeg anbefale at man kigger mod Viborg, hvor Jeppe Grønning løber rundt, godt nok har han lige forlænget sin kontrakt men har de samme egenskaber som Makrini og ligger stort set lige med ham på alle parameter jvf. superliga.dk. Alternativt bør man kigge mod Tippeligaen og Allsvenskan og analyser de hold der er rykket ned, det må være muligt at kunne finde noget biligt guld.

                    I forhold til den målscorer som Kent har efterspurgt, så vil jeg anbefale en gammel kending, som på det halve år han brugte i superligaen scorede 11 mål i 15 kampe. Jeg snakker om Rubin Okotie, som foråret 2014 mere eller mindre redede SønderjydskE fra nedrykning. Et stort brød med ordentlig springstyrke og som kan heade. Pt. er han i Kina hvor han stadigvæk har sin første scoring til gode, desværre for ham, sidder på bænken. Kunne overvejes på en lejeaftale, lønposen vil vi aldrig kunne hamle op med.
                    a
                    Kreatøren som bliver efterspurgt har jeg lidt svært ved at lure, personligt ville jeg spille Yao mere ind på holdet han er måske mere en agressiv af slagsen, men har farten til at kunne løbe fra de fleste. Alternativt kan kigge på Baba Lamine Traoré der løber rundt på en venstre wing i Sparta Prag, ellers vil jeg anbefale at kigge på Abednego Ashitey ogsp kaldet Paati, ekstrem dygtig spiller har selv haft fornøjelsen at arbejde med ham i foråret 2015. Dygtig angribende spiller ikke jordens største spiller man han er bred og kan sit. https://www.youtube.com/watch?v=K36A...e_gdata_player Han løber pt rundt på et fodboldakademi i Ghana, 19 år gammel.

                    Andre forslag?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes Sportfyn burde takke dig som "kilde" i dagens artikel

                      http://www.fyens.dk/ob/OBs-Izunna-sk...rtikel/3106969
                      Haha. Det er nok for mig, at du anerkender min del af det. ;-P

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Haha. Det er nok for mig, at du anerkender min del af det. ;-P
                        Leif kunne sgu godt lige sende en gratis avis

                        Comment


                          Et eller andet sted synes jeg det er ærgerligt, at vi ikke har haft Kalilou Traoré med til træning de sidste måneder op til vinduet. Så kunne han måske, måske ikke, have kommet i en nogenlunde form, så vi havde en gratis (måske løntung, men det kan han vel ikke rigtigt tillade sig) central midtbanespiller, som har været god for os tidligere. Hvis han så bare kunne holde sig nogenlunde skadesfri!

                          Hvis det er muligt for os at tiltrække spillere fra Utrecht i Holland, ser Yassin Ayoub super interessant ud som type. Han kunne passe rigtig godt ind som chanceskabende midtbanespiller, med stikninger lidt a la Rasmus Falk

                          https://www.youtube.com/watch?v=bMLVcUKb-WU
                          Lykken er at se Brøndby fejle.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                            Et eller andet sted synes jeg det er ærgerligt, at vi ikke har haft Kalilou Traoré med til træning de sidste måneder op til vinduet. Så kunne han måske, måske ikke, have kommet i en nogenlunde form, så vi havde en gratis (måske løntung, men det kan han vel ikke rigtigt tillade sig) central midtbanespiller, som har været god for os tidligere. Hvis han så bare kunne holde sig nogenlunde skadesfri!

                            Hvis det er muligt for os at tiltrække spillere fra Utrecht i Holland, ser Yassin Ayoub super interessant ud som type. Han kunne passe rigtig godt ind som chanceskabende midtbanespiller, med stikninger lidt a la Rasmus Falk

                            https://www.youtube.com/watch?v=bMLVcUKb-WU

                            Fast mand på et hold som måske spiller europæisk næste år = Lige så sandsynligt som, at månen eksploderer i morgen.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Realistiske forslag ... tak :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...eneren/6453748

                                Så er der en ledig plads til Kent i aab ^^
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X