Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har en, synes jeg, ret god ide om, at Makrini er fortid i klubben senest til sommer.
    Nu kender vi jo ikke buddets størrelse, men her med et ½ år til kontraktudløb, kunne lidt finanser fra et salg af Makrini måske hjælpe til en ny og god løsning på midten.
    Enig , det ses også alt for ofte at spillere som allerede har et skifte på plads falder i niveau frem mod afslutningen af kontrakten .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg har en, synes jeg, ret god ide om, at Makrini er fortid i klubben senest til sommer.
      Nu kender vi jo ikke buddets størrelse, men her med et ½ år til kontraktudløb, kunne lidt finanser fra et salg af Makrini måske hjælpe til en ny og god løsning på midten.
      Måske. Han har heller ikke været lige så stærk i denne sæson som sidste, ligesom jeg godt mener man kan stille spørgsmålstegn ved om han er den helt rigtige på længere sigt.

      Men omvendt vil jeg stadig mene, at han - sammen med Grytebust - fortsat er vores vigtigste spiller. Ikke fordi han er den bedste, men fordi vi lidt for ofte har set har set hvor nemt vi kan falde sammen når han ikke er med. Det er bestemt muligt, at vi kunne sælge ham og hente en anden spiller, der ville forbedre os. Det ville dog være noget satset i mine øjne.

      Især når man kigger på det forår vi står foran. Det bliver nogle vigtige kampe. I år starter de ekstra tidligt med to kampe i februar. I de første kampe er banerne sjældent optimale og kampene bliver ofte mere fysisk prægede. Derfor ville jeg også gå lidt langt for at holde på vores nok stærkeste ift. nærkampe. Det er ikke mange andre på holdet (og især midtbanen) som modstanderne slår sig på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Enig , det ses også alt for ofte at spillere som allerede har et skifte på plads falder i niveau frem mod afslutningen af kontrakten .
        Og en Makrini under niveau kan være forskellen på Superligaen og 1. division.
        Jeg tror nu nok, at lige Makrini vil kunne holde niveauet nogenlunde.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det er nok scenariet ja... men så må opskriften være at komme af med de dyre spillere der ikke præstere, men det er der jo så umiddelbart ikke lagt op til...
          Jeps, det godt nok en sang der er blevet sunget alt for tit og alt for længe i OB-regi. Vi debatterede nøjagtig det samme da vi importerede løntunge folk som Andreas Johansson og Caca fra AaB, som brugte alt for meget tid på bænken.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Tja, Makrini er blandt de meget få, der holder niveau, så et salg af ham, kan aldrig gøre mig glad.
            Hvis jeg vidste at indtægterne fra salget ville blive brugt klogt, kunne jeg leve med det, men det er der ingen grund til at tro.
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Enig , det ses også alt for ofte at spillere som allerede har et skifte på plads falder i niveau frem mod afslutningen af kontrakten .
            Håber han holder niveauet og er glad at JH afviste buddet, uafhængig af buddets højde.
            Der kommer hårde kampe mod nedrykning i foråret, frygter til sidste sekund. Og der bruger vi El Maks evner for at overleve. Hvem kunne tage hans rolle i holdet? Se ingen anden "harten Hund". Det er ja præcis det vi mangler i holdet. Og at spille en ny mand ind? Der har vi ikke tid for.
            Afvisning af buddet er en af de få ting JH gjorde god i sidste tid imo. Fint at han takkedenej til penge på sparebog denne gang men kiggede på den sportslige side.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Namedropper lige: http://www.transfermarkt.com/joannes...spieler/317729

              20-årig færing, spiller for Klaksvik. Offensiv midt. 17 mål i 27 kampe i sæsonen. 30 mål i 58 kampe alt i alt.

              Mon han er en prøvetræning værd?

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Hvordan kan det være cherrypicke at nævne cheftræneren..?
                Kunne forstå det hvis en eller anden u-træner blev nævnt bare for at man ville finde noget negativt, men cheftræneren..?
                Det ville næppe være cherrypicking hvis kun debatten drejede sig om Kent, men dee udvælges spillere som rangeres i grupper. Så er det bare cherrypicking når man ikke har hele spektret med som grundlag, når konklusionen er at der er langt flere fejl end hits.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Namedropper lige: http://www.transfermarkt.com/joannes...spieler/317729

                  20-årig færing, spiller for Klaksvik. Offensiv midt. 17 mål i 27 kampe i sæsonen. 30 mål i 58 kampe alt i alt.

                  Mon han er en prøvetræning værd?

                  MvT
                  Han ved da hvor målet står, ser det ud til. Han bør da være interessant for mange SL klubber
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Namedropper lige: http://www.transfermarkt.com/joannes...spieler/317729

                    20-årig færing, spiller for Klaksvik. Offensiv midt. 17 mål i 27 kampe i sæsonen. 30 mål i 58 kampe alt i alt.

                    Mon han er en prøvetræning værd?

                    MvT
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Han ved da hvor målet står, ser det ud til. Han bør da være interessant for mange SL klubber
                    Tvivler at han er manden som kan hjælpe fra første minut. Men sikker interessant.
                    Og måske en færing kan tiltrække en anden...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Vrøvl fra ende til anden så
                      Nope

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Vi har åbenbart en gæst:
                        "Gaarde fik lov at holde sig i gang i OB efter hjemkomsten fra Valur, men ved endnu ikke, hvad fremtiden byder på."
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...r-mod-danmark/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Må nok rose JH får at afslå bud på Makrini. Vi er i en svær situation og skal bruge vores bedste spillere i foråret. Er selvfølgelig svært at sige om han har sagt nej til småpenge eller flere millioner men det er alligevel prisværdigt som fan. Da det ikke ligner at OB geninvesterer transfermidler kan vi jo som fans være pisse ligeglade. Så hellere holde på spillerne.
                          Med tanke på Izunna's kryptiske udmeldinger og dårlige spil er det den rigtige beslutning at tage IMO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Må nok rose JH får at afslå bud på Makrini. Vi er i en svær situation og skal bruge vores bedste spillere i foråret. Er selvfølgelig svært at sige om han har sagt nej til småpenge eller flere millioner men det er alligevel prisværdigt som fan. Da det ikke ligner at OB geninvesterer transfermidler kan vi jo som fans være pisse ligeglade. Så hellere holde på spillerne.
                            Med tanke på Izunna's kryptiske udmeldinger og dårlige spil er det den rigtige beslutning at tage IMO
                            Spørgsmålet er så med motivationen ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Spørgsmålet er så med motivationen ...
                              Netop , der er chance for at vi står med en spiller uden motivation som i så fald ikke vil være gavnlig i forårets kampe for at undgå nedrykning .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Spørgsmålet er så med motivationen ...
                                Tjo tja.. Der er vel altid en risiko. Men det ændrer ikke at mm at Jesper Hansen har en krystalkugle er det helt klart den rigtige beslutning i dette tilfælde.. Makrini er dybt proffesionel og præsterer altid 100% på banen. Havde det nu været Izunna med 1/2 år tilbage ville jeg have en anden mening

                                Comment

                                Working...
                                X