Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er nok scenariet ja... men så må opskriften være at komme af med de dyre spillere der ikke præstere, men det er der jo så umiddelbart ikke lagt op til...
    Nej det lyder desværre ikke sådan. Men det kan jo også være et spil han kører overfor Izunna og Thomas Mikkelsen og deres folk.. Det må man da ihvertfald håbe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej det lyder desværre ikke sådan. Men det kan jo også være et spil han kører overfor Izunna og Thomas Mikkelsen og deres folk.. Det må man da ihvertfald håbe
      Eller så er det for kontinuitetens skyld... hvilket også er fint, hvis truppen havde været god nok...
      Jo mere han skifter ud jo mere dumper han også sig selv for sit tidligere arbejde. Så hvad angår kommunikation om hvad der skal ske/ikke ske, så er det nok politikeren i ham der taler lige i disse dage...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvordan de har gjort det er vel svært at bedømme ... men er det ikke meget gennemsnitligt?
        Det er vel netop det vi ikke rigtigt ved noget om, og det er derfor denne snak forekommer useriøs. Useriøst at sidde og udvælge hvilke punkter "VI" vil kritisere, uden tanke for helheden
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er vel netop det vi ikke rigtigt ved noget om, og det er derfor denne snak forekommer useriøs. Useriøst at sidde og udvælge hvilke punkter "VI" vil kritisere, uden tanke for helheden
          Hvis man skal bedømme assistenten ud fra de udtalelser hen kommer med til tv under kampene så er han meget rød i min bog :-)

          ungdomstaben kan vi ikke bedømme før vi ser hvad der kommer fra ungdommen de kommende år , eller om de bedste søger evt søger andre steder hen .

          Ligaholdet skal præstere her og nu så de kan sagtens bedømmes nu .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg vil mene at man bør indlemme hvor meget spillerne koster i ressourcer, i bedømmelsen af om indkøbet er godt eller ej ... her ville Anders K. ryge i hvert fald et trin ned i min bog.
            Som helhed, set ud fra den samlede præstation, så vurderer jeg AK som én, der har præsteret ud over det jeg ville kalde "OK", men du har da ret i, at set i forhold til ressourcer og det sidste år in mente, så er det jo ikke ligefrem voldsomt imponerende.

            Ingen af dem i "Ok" kategorien og nedefter har efter min mening præsteret på et niveau, der står til mål med OBs ambitioner om hverken at komme i top 6 eller bygge et hold, der har haft en realistisk chance for at komme i top 6. Flere af dem kunne man endda på forhånd forudsige aldrig ville komme til år præstere på et højere niveau, end det, de så præsterede.

            Det har AK, trods alt, rent faktisk gjort, hvorfor jeg godt vil tøve med at smide ham i OK kategorien. For overordnet set har han, som minimum, vist potentiale der går ud over "OK". Og det er jo netop de spillere, der går ud over "OK", som er de eneste, der kan løfte holdet til højere højder.

            Problemet er, at der har været alt for få af dem. Det er bundlinjen. Og i fodbold der er dét det eneste, der tæller, hvorfor omstændighederne er sekundære - der er ikke mange virksomheder, der beholder en person, der ansætter så mange mindre gode medarbejdere. Uanset omstændighederne så måtte være...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er vel netop det vi ikke rigtigt ved noget om, og det er derfor denne snak forekommer useriøs. Useriøst at sidde og udvælge hvilke punkter "VI" vil kritisere, uden tanke for helheden
              I fodbold debat findes ordet "useriøst" ikke... ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Uden dog at der skal drages paralleller men det kunne godt sammenlignes med den følelse der opstår efter voldsomt svigt eller utroskab.. Man stoler ikke på personen mere. Tilliden er brudt og kan bare ikke lige genskabes med et fingerknips.. Og uanset om det bliver nogenlunde acceptabelt igen eller ej vil tvivlen altid være der.. Og i de fleste tilfælde burde forholdet bare være sluttet..

                Måske en dum sammenligning men det er lidt på linie med det du også skriver og føler..
                Når man er engageret i en fodboldklub, så synes jeg godt man kan sammenligne følelsen lidt med det man ellers kommer ud for i livet. For rigtigt mange går "kærlighedsforholdet" til klubben længere tilbage end det man har med sin kone/kæreste/mand - hvorfor det ville være underligt, hvis ikke nogle af de samme mekanismer, som styrer én i alle andre følelsesmæssige relationer i livet, ikke også kommer i spil, når det gælder fodboldklubben.

                Du er menneske med følelser - ingen grund til at tøve med menneskelige sammenligninger af følelser, bare fordi du er bange for, at der er nogen, der mener, du går for langt. Du ved, at din familie betyder langt mere end fodboldklubben - men derfor betyder fodboldklubben stadig meget, endda så meget, at man godt kan sammenligne det med den betydning din familie har.

                Min familie ved OB er en uløselig del af min identitet - Ja jeg har faktisk "smittet" dem alle med min entusiasme, så de alle er, næsten, lige så engageret som jeg er.

                Bare fordi det "kun" er fodbold betyder ikke, at sammenligningen er helt skudt ved siden af.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Han har også ansat en cheftræner. For nysgerrighedens skyld. Hvad farve skal han have? Grøn er selvfølgelig udelukket. Jeg vil ikke tøve med at sige rød.
                  Ja Kent Nielsen er helt klart rød. Men det er han, til dels, takket være ledelsen og Jesper Hansen, der efter min overbevisning er "mere" røde. De, han er... Mørkerøde.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    I fodbold debat findes ordet "useriøst" ikke... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    vrøvl
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      vrøvl
                      Nope

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Nope

                        MvH ChrisOB
                        Vrøvl fra ende til anden så
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Han har også ansat en assistenttræner, en fysisk træner, en talentchef, fuldtidstrænere til u13-19, scout, målmandstræner osv osv. Det er imø useriøst at "cherrrypicke" som det sker her
                          Hvordan kan det være cherrypicke at nævne cheftræneren..?
                          Kunne forstå det hvis en eller anden u-træner blev nævnt bare for at man ville finde noget negativt, men cheftræneren..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Bum!!

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...midtbaneprofil

                            Comment


                              Jeg har en, synes jeg, ret god ide om, at Makrini er fortid i klubben senest til sommer.
                              Nu kender vi jo ikke buddets størrelse, men her med et ½ år til kontraktudløb, kunne lidt finanser fra et salg af Makrini måske hjælpe til en ny og god løsning på midten.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jeg har en, synes jeg, ret god ide om, at Makrini er fortid i klubben senest til sommer.
                                Nu kender vi jo ikke buddets størrelse, men her med et ½ år til kontraktudløb, kunne lidt finanser fra et salg af Makrini måske hjælpe til en ny og god løsning på midten.
                                Tja, Makrini er blandt de meget få, der holder niveau, så et salg af ham, kan aldrig gøre mig glad.
                                Hvis jeg vidste at indtægterne fra salget ville blive brugt klogt, kunne jeg leve med det, men det er der ingen grund til at tro.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X