Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Som jeg lige har skrevet til en anden så mener jeg
    at det er mangel på angrebsreserver der mangler. synes resten af truppen er ok. vi producerer jo også chancer nok trods alt
    Ja, vi betaler dyrt for ikke at have hentet en erstatning for Zohore.
    Men at spille bedre end Esbjerg og at dominere de til mindst i 1. halvleg betyder ja ikke at truppens kvalitet er o.k.. Esbjerg var ja virkeligt dårlig, de skabte intet, kunne ikke holde bolden.
    Når du er stærkt nok at kæmpe med en kat så betyder det ikke at du kan slås med en tiger.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Eb's karakterer giver 2,3 i gennemsnit til OB og 2,8 til EfB

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gnende/6434834

      Comment


        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3103163
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Når først andlox bliver negativ i sine posts, ja så står det slemt til
          Uuuups, jeg skulle passe på mig....;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nej de 1 divisions hold vi møder kommer jo med en del flere sejre og mere selvtillid i bagagen.....så nemt bliver det på ingen måde.

            - men men men, jeg forventer så også at jh skal ud og hive ned fra hylderne når januar udsalget begynder, al snak om kontinuitet og andet gas må forstumme for en stund mens man lapper på de huller man selv har skabt i et desperat forsøg på at undgå nedrykning - for 1. det bliver altså dyrt og 2. på ingen måde let bare sådan lige at vende tilbage igen
            Jeg får nu ingen som helst ro i sjælen ved tanken om at JH skal ud og købe ind , ej heller selvom han spørger KN til råds .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Uuuups, jeg skulle passe på mig....;-)
              Du giver den bare gas andlox og siger hvad du føler.. Ligesom os andre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg får nu ingen som helst ro i sjælen ved tanken om at JH skal ud og købe ind , ej heller selvom han spørger KN til råds .
                Man kigger jo bare hvem der nærmer sig kontraktudløb i AaB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi var vildt uheldige idag. Uden tvivl. Men fakta er at vi ikke har kvalitet nok i en tæt tæt superliga.. Du kan fucke snakken men det er stadig en realitet
                  Det er ikke uheld ... når vores angribere brænder så mange chancer som de gør (igen) i dag, så er det fordi de ikke er bedre ... en hel utrolig ringe udnyttelsesgrad ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg får nu ingen som helst ro i sjælen ved tanken om at JH skal ud og købe ind , ej heller selvom han spørger KN til råds .
                    De henter sikker 4-6 spillere fra 1. Div.for at svække vores modstander i nedrykningfinals.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Man kigger jo bare hvem der nærmer sig kontraktudløb i AaB
                      Man er nød til at genfinde OBs DNA. Det er ikke gjort med at indkøbe Kents kæledægger fra AAB. Vi har for længst passeret det punkt, hvor Jesper Hansen og Kent Nielsen kan vende det her.

                      Ansæt Ove P som manager nu, og giv ham vinter vinduet til at forstærke holdet.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jeg får nu ingen som helst ro i sjælen ved tanken om at JH skal ud og købe ind , ej heller selvom han spørger KN til råds .
                        nej der har du selvfølgelig en pointe....meeeen han har dog ramt rimeligt plet fra tid til anden.....så henter han 6 nye mon så ikke 2 af dem slår til ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nej der har du selvfølgelig en pointe....meeeen han har dog ramt rimeligt plet fra tid til anden.....så henter han 6 nye mon så ikke 2 af dem slår til ;)
                          Kent har udtalt at hvis der skal noget ind skal der noget ud.. Og det er ikke lort han snakkede om.. Og Thorborg godkender jo ikke noget udenfor budget.
                          Så HVIS vi henter... Hvis.. Så gætter jeg på max 1 stk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kent har udtalt at hvis der skal noget ind skal der noget ud.. Og det er ikke lort han snakkede om.. Og Thorborg godkender jo ikke noget udenfor budget.
                            Så HVIS vi henter... Hvis.. Så gætter jeg på max 1 stk
                            Jeg er ret sikker på, at man arbejder på at afskibe Izunna, hvilket ville frigøre en del lønkroner, og muligvis også give lidt penge i transferkassen.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg er ret sikker på, at man arbejder på at afskibe Izunna, hvilket ville frigøre en del lønkroner, og muligvis også give lidt penge i transferkassen.
                              Vil også kun give mening. Man kunne håbe at TM ryger samme vej og at man virkelig henter kvalitet. Og jeg føler stadig at han "skylder" en fra i sommers...
                              Men hvert eneste transfervindue har skuffet mig siden han kom til. Måske på nær vinteren 15.. Så forventer intet at vores sportsamatør

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej de 1 divisions hold vi møder kommer jo med en del flere sejre og mere selvtillid i bagagen.....så nemt bliver det på ingen måde.

                                - men men men, jeg forventer så også at jh skal ud og hive ned fra hylderne når januar udsalget begynder, al snak om kontinuitet og andet gas må forstumme for en stund mens man lapper på de huller man selv har skabt i et desperat forsøg på at undgå nedrykning - for 1. det bliver altså dyrt og 2. på ingen måde let bare sådan lige at vende tilbage igen
                                Præcis. Kontinuerligt dårlige resultater, skal der gøres noget ved. Desværre tror jeg vi er past the point of no return. De kulturbærere, der kan findes på holdet er Desler, JJT, AK, Greve og Jacob Buus. For crying out loud, hvor er der langt til Delaney, Würtz, Fenger, C. Nørgaard, Jakob Poulsen.

                                Comment

                                Working...
                                X