Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    delvis enig. men hvis spillere som Falk og Zohore(eller lign kvalitet) havde været i truppen havde vi vundet stort..
    Vi mangler bare den sidste kvalitet
    måske du. For 1½år siden banede mange Falk langt væk og også Zohore.Men jeg tænker også at de er savnet.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      måske du. For 1½år siden banede mange Falk langt væk og også Zohore.Men jeg tænker også at de er savnet.
      De er da klart savnet , Zohore er slet ikke erstattet . Eneste alternativ på angrebspladserne er en middelmådig første div spiller .

      Falk er erstattet af en gennemsnitlig angriber som forsøges omskolet til kantspiller .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Ikke at de altid har ret på TV. Men de fatter det jo heller ikke og en kaldte os bedre end AGF. Manglende kvalitet i perioder jo.Men mentalt nedtur og udtur er der da også en god del af
        Og jeg er heller ikke lodret uenig. Men grunden til at vi er i denne suppedas som jo netop medfører et bundholdsuheld som vi ser idag er en trup der ikke er komplet.. Den er ikke homogen.. Og den er offensivt mega tynd

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          De er da klart savnet , Zohore er slet ikke erstattet . Eneste alternativ på angrebspladserne er en middelmådig første div spiller .

          Falk er erstattet af en gennemsnitlig angriber som forsøges omskolet til kantspiller .
          This

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Du er ikke engang sjovt men håber at du hygger dig. Hvis du ikke kan se at i dag er total udtur så ved jeg sgu snart ikke. Så du deres "straffe" og de har knapt andet. Men vi kan vel blive enige om at mål vinder kampe og det er selvfølgelig der at det går galt. Men det her er ikke "bare" manglende kvalitet. Det er udtur og en total mangel på selvtillid i vores afslutninger og den forkrampelse der kommer over et bundhold i krise da vi kommer bagud. Fight vinder ikke kampe alene. Men hold da op jeg føler med spillerene og de andre i OB i dag.
            Jeg kan sagtens se, at vi er uheldige/ikke skarpe nok i 1. halvleg. Jeg kan også sagtens se, at 2. halvleg er noget eklatant makværk, hvor vi intet farligt formår at skabe med bolden. Vores nuværende placering er enten et resultat af manglende kvalitet, eller en træner der ikke formår at få nok ud af truppens kvalitet, vælg selv.

            Vi kunne godt have haft 4-5 point mere, ligesom at vi også kunne have haft 4-5 point mindre. Lige meget om det ene eller andet scenarie havde været tilfældet, sletter det ikke indtrykket af, at vi er et bundhold, som akut mangler flair, kreativitet, kvalitet og skarphed, når vi rammer modstanderens sidste tredjedel, og det gælder for angriberne hele vejen ned til vores to backs. Vi er ikke blevet dygtige nok i vores pasningspil til at vi kan spille os ud af højt pres, og udnytte de rum som det giver at spille sig fri af det første og andet pres, og så er vi for inkonsekvente i omstillingerne. Vi laver faktisk et acceptabelt antal mål på dødbolde, ift. de typer vi spiller med synes jeg, men det er jo langt fra et våben, og vi hører stadig til blandt de ringere hold i rækken på det punkt.

            Comment


              Jeg sidder også med den følelse at Joan's gule kort mod FCM kostede os point idag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                De er da klart savnet , Zohore er slet ikke erstattet . Eneste alternativ på angrebspladserne er en middelmådig første div spiller .

                Falk er erstattet af en gennemsnitlig angriber som forsøges omskolet til kantspiller .
                Enig i begge dele og det gør en stor forskel
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg sidder også med den følelse at Joan's gule kort mod FCM kostede os point idag
                  Det er jeg nu ikke sikker på , men måske han kunne have sparket frisparket ind til slut i stedet for Tverskov's jammerligt skvattede forsøg
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og jeg er heller ikke lodret uenig. Men grunden til at vi er i denne suppedas som jo netop medfører et bundholdsuheld som vi ser idag er en trup der ikke er komplet.. Den er ikke homogen.. Og den er offensivt mega tynd
                    Uhomogen? Så er det pga manglende angrebsreserver som du selv er inde på. Synes stadig resten er ok
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Enig i begge dele og det gør en stor forskel
                      Kæmpe forskel .. hvilket gør det endnu mere uhyggelig at JH og KN flere gange erklærer sig tilfredse med truppen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det er jeg nu ikke sikker på , men måske han kunne have sparket frisparket ind til slut i stedet for Tverskov's jammerligt skvattede forsøg
                        Men du er jo heller ikke Joan fan. Han kunne om nogen havde låst op i 1. Halvleg.. Og sparket den ind til sidst..
                        Også pisse irriterende at han ikke lader Yao sparke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg kan sagtens se, at vi er uheldige/ikke skarpe nok i 1. halvleg. Jeg kan også sagtens se, at 2. halvleg er noget eklatant makværk, hvor vi intet farligt formår at skabe med bolden. Vores nuværende placering er enten et resultat af manglende kvalitet, eller en træner der ikke formår at få nok ud af truppens kvalitet, vælg selv.

                          Vi kunne godt have haft 4-5 point mere, ligesom at vi også kunne have haft 4-5 point mindre. Lige meget om det ene eller andet scenarie havde været tilfældet, sletter det ikke indtrykket af, at vi er et bundhold, som akut mangler flair, kreativitet, kvalitet og skarphed, når vi rammer modstanderens sidste tredjedel, og det gælder for angriberne hele vejen ned til vores to backs. Vi er ikke blevet dygtige nok i vores pasningspil til at vi kan spille os ud af højt pres, og udnytte de rum som det giver at spille sig fri af det første og andet pres, og så er vi for inkonsekvente i omstillingerne. Vi laver faktisk et acceptabelt antal mål på dødbolde, ift. de typer vi spiller med synes jeg, men det er jo langt fra et våben, og vi hører stadig til blandt de ringere hold i rækken på det punkt.
                          Som jeg lige har skrevet til en anden så mener jeg at det er mangel på angrebsreserver der mangler. synes resten af truppen er ok. vi producerer jo også chancer nok trods alt
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men du er jo heller ikke Joan fan. Han kunne om nogen havde låst op i 1. Halvleg.. Og sparket den ind til sidst..
                            Også pisse irriterende at han ikke lader Yao sparke
                            Hov hov , er da blevet mere Joan fan end jeg startede med at være :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg sidder også med den følelse at Joan's gule kort mod FCM kostede os point idag
                              tror desværre ikke at det havde gjort en forskel i dag
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kæmpe forskel .. hvilket gør det endnu mere uhyggelig at JH og KN flere gange erklærer sig tilfredse med truppen .
                                Det skal de jo sige Magge :)
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X