Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-EfB

    Greve istedet for Joan.. ellers same same

    jeg håber 1-1 men frygter 0-2

    #2
    Med Silkeborg's lækre 2-0 føring over FCM puttes der endnu mere pres på OB og øger vigtigheden af en sejr i dag
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Med Silkeborg's lækre 2-0 føring over FCM puttes der endnu mere pres på OB og øger vigtigheden af en sejr i dag
      Ja i følge livescore fører de 2-0 efter at have 1 skud inden for rammen.. En sejr i dag er sygt vigtigt men man har bare den dårlige fornemmelse i maven der siger at det går galt igen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja i følge livescore fører de 2-0 efter at have 1 skud inden for rammen.. En sejr i dag er sygt vigtigt men man har bare den dårlige fornemmelse i maven der siger at det går galt igen
        Ligner vores kamp mod FCM i mandags hvor FCM dominerer første halvleg og SIF kommet klart bedst ud til anden . SIF's andet mål var på straffe .

        Forventninger til vores hold , puha det er længe siden de har været posetive .. ja tror på 2-1 til EfB i dag desværre
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja i følge livescore fører de 2-0 efter at have 1 skud inden for rammen.. En sejr i dag er sygt vigtigt men man har bare den dårlige fornemmelse i maven der siger at det går galt igen
          Pis 2-1 nu ... hader FCM
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Pis 2-1 nu ... hader FCM
            gør jeg også. Men for vores egen skyld er det altså bedst hvis FCM får point

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Med Silkeborg's lækre 2-0 føring over FCM puttes der endnu mere pres på OB og øger vigtigheden af en sejr i dag
              uanset hvordan det går SIF - FCM så skal der jo hentes point...nu og her, 3 kampe inden pausen mod hold der burde være overkommelige - en god pointhøst nu kan være livsvigtig (omvendt så frygter jeg lidt for hvordan JH og kent reagere ifht forstærkninger HVIS nu vi skulle hente en 6-7 point)

              Desværre er jeg nået dertil at jeg INGEN tro har på at vi kan vinde - håber jeg tager fejl.....

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                gør jeg også. Men for vores egen skyld er det altså bedst hvis FCM får point
                Selvfølgelig vil det være bedst for os i tabellen , men jeg kunne aldrig finde på at ønske noget godt for FCM .
                Og så kan man være lidt grov at sige : hvis vi ikke kan klare paragrafferne selv så har vi heller ikke fortjent det .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Shit hvor er jeg nervøs!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    uanset hvordan det går SIF - FCM så skal der jo hentes point...nu og her, 3 kampe inden pausen mod hold der burde være overkommelige - en god pointhøst nu kan være livsvigtig (omvendt så frygter jeg lidt for hvordan JH og kent reagere ifht forstærkninger HVIS nu vi skulle hente en 6-7 point)

                    Desværre er jeg nået dertil at jeg INGEN tro har på at vi kan vinde - håber jeg tager fejl.....
                    Rolig nu, JH er rolig som vi så i tunnelen mod FCM. JH har overblik og kan se at processen gør at vi overlever i ligaen efter straffespark mod Vendsyssel. Alt følger JHs plan og det betyder intet at han har købt dyrt og dårligt. JH har helt styr på det.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Shit hvor er jeg nervøs!
                      +1 min mave slår knuder

                      Comment


                        #12
                        Ganske pæn opbakning til EfB
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Jōnsson forærer hjørne

                          Comment


                            #14
                            1.30, og EfB med første chance... som dog ikke blev videre farlig...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              "OB har forfærdlige træningsforhold"

                              Comment

                              Working...
                              X