Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men du er jo heller ikke Joan fan. Han kunne om nogen havde låst op i 1. Halvleg.. Og sparket den ind til sidst..
    Også pisse irriterende at han ikke lader Yao sparke
    argh så er han jo altså heller ikke mere målfarlig vel....og hvad var det der skulle låses op i 1. halvleg? Der var rigeligt med chancer - vi kunne bare ikke putte den ind.

    Problemet ligger ikke i at joan sidder ude i dag - vi skal længere tilbage - til dengang kent og jh fandt på ikke at stykre truppen og troede de kunne fedte den hjem uden en ordenlig trup - selvfølgelig kommer der skader, karantæner og formdyk - og så skal der altså være noget at tage af fra bænken.....det er der bare ikke

    Comment


      Tænk hvis vi scorede på en ripost...

      http://www.fyens.dk/ob/-Naermest-en-...el/3103282?rss
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Uhomogen? Så er det pga manglende angrebsreserver som du selv er inde på. Synes stadig resten er ok
        Ja det gør du vel.. Der er alt for meget fyld i truppen som ikke er godt nok og lønbærende "stjerner" der sidder på bænken eller underpræsterer..
        Vi har ingen rigtig ledere(heller ikke KEP), ingen styrmand på midten der sætter spillet, ingen venstrekant.. Og som du nævner ingen angrebsalternativer..
        Vi har 5 backs i truppen hvor den bedste ikke har niveau til et top 6 hold i superligaen..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          tror desværre ikke at det havde gjort en forskel i dag
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          argh så er han jo altså heller ikke mere målfarlig vel....og hvad var det der skulle låses op i 1. halvleg? Der var rigeligt med chancer - vi kunne bare ikke putte den ind.

          Problemet ligger ikke i at joan sidder ude i dag - vi skal længere tilbage - til dengang kent og jh fandt på ikke at stykre truppen og troede de kunne fedte den hjem uden en ordenlig trup - selvfølgelig kommer der skader, karantæner og formdyk - og så skal der altså være noget at tage af fra bænken.....det er der bare ikke
          En what if situation. Jeg tror stadig at han have scoret eller havde lavet den afgørende aflevering idag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Som jeg lige har skrevet til en anden så mener jeg at det er mangel på angrebsreserver der mangler. synes resten af truppen er ok. vi producerer jo også chancer nok trods alt
            Det er jeg lodret uenig i. Ja, vores angribere mangler skarphed, især udstillet i dag, men det er ikke fordi, at AK og Fester har brændt direktør på direktør i den her sæson. De har haft chancer som de kunne havde sparket ind sidste sæson, da de var bedst, men vi har og har haft et problem med at spille os til helt store chancer, selvom at i dag var en af de bedste, hvis ikke den bedste kamp, ift. at skabe oplagte målchancer.

            Vi skaber simpelthen ikke nok chancer, hvor vi kommer ind bag forsvaret, så på de fleste af vores afslutninger er der som regel mindst én forsvarer mellem bolden og målet. Vi har nærmest ingen trusler fra distancen, og vi mangler folk med flair og dribleevner, som kan sætte deres direkte modspiller, trække forsvaret skævt, og sørge for at vores angribere modtager bolden, når de er på siden eller forbi en modspiller.
            Last edited by Sheed; 01-12-2016, 23:07.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Du er ikke engang sjovt men håber at du hygger dig. Hvis du ikke kan se at i dag er total udtur så ved jeg sgu snart ikke. Så du deres "straffe" og de har knapt andet. Men vi kan vel blive enige om at mål vinder kampe og det er selvfølgelig der at det går galt. Men det her er ikke "bare" manglende kvalitet. Det er udtur og en total mangel på selvtillid i vores afslutninger og den forkrampelse der kommer over et bundhold i krise da vi kommer bagud. Fight vinder ikke kampe alene. Men hold da op jeg føler med spillerene og de andre i OB i dag.
              Mangel af selvtillid, ja, men det er ja også selvforskyldt:
              -Angriber har kriser, ja, og vi har to i krisen. Og ingen med kvalitet vi kunne smide ind nu fordi der blev ikke hentet en erstatning for Zohore.
              -Successen skaber selvtillid. Selvom Jønsson spillede helt ordentlig i aften, hvor ofte stod vi der med 10 mod 11 fordi Kent holdt stædig fast i svenskeren. Hvad kostede det i point/successen? Hvad kostede det Greve eller Yao som måske havde udviklet sig med mere spilletid?
              -Hvad kostede det i point/successen/selvtillid ikke at hente en profil for midtbanen. Med JJT's skade gik det ned der. Og han er alt for svingende at give ham ansvar for vores spil hver gang.
              Holdet fighter, det er ikke problemet. Så bliver der til sidst kun mangel af kvalitet og mangel af selvtillid som årsagen for vores situation.
              Og det går hånd i hånd med mangelnde kvalitet og mangelnde selvtillid for mig og Kent Nielsen/Jesper Hansen er begge ansvarlig derfor. Jeg er såååå træt af begge.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hov hov , er da blevet mere Joan fan end jeg startede med at være :-)
                Det var bare det jeg ville høre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Det skal de jo sige Magge :)
                  Det er nu sjældent at nogle taber anseelse på at erkende sine egne fejl , hvorimod man udstiller sig selv ved til stadighed at benægte at man tog fejl .

                  11 kampe ud af 19 hvor man ikke har scoret , så er det vist ingen skam at stå frem og sige at man har fejlvurderet angrebet . Det var jo tydeligt fra start at vi intet havde .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Mangel af selvtillid, ja, men det er ja også selvforskyldt:
                    -Angriber har kriser, ja, og vi har to i krisen. Og ingen med kvalitet vi kunne smide ind nu fordi der blev ikke hentet en erstatning for Zohore.
                    -Successen skaber selvtillid. Selvom Jønsson spillede helt ordentlig i aften, hvor ofte stod vi der med 10 mod 11 fordi Kent holdt stædig fast i svenskeren. Hvad kostede det i point/successen? Hvad kostede det Greve eller Yao som måske havde udviklet sig med mere spilletid?
                    -Hvad kostede det i point/successen/selvtillid ikke at hente en profil for midtbanen. Med JJT's skade gik det ned der. Og han er alt for svingende at give ham ansvar for vores spil hver gang.
                    Holdet fighter, det er ikke problemet. Så bliver der til sidst kun mangel af kvalitet og mangel af selvtillid som årsagen for vores situation.
                    Og det går hånd i hånd med mangelnde kvalitet og mangelnde selvtillid for mig og Kent Nielsen/Jesper Hansen er begge ansvarlig derfor. Jeg er såååå træt af begge.
                    Når først andlox bliver negativ i sine posts, ja så står det slemt til

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En what if situation. Jeg tror stadig at han have scoret eller havde lavet den afgørende aflevering idag
                      tja....fair nok - 1 mål havde så bare ikke været nok ;)

                      - vil stadig mene det er den manglende målscore der sætter os tilbage - igen i dag, og der ser jeg ikke joan som være altafgørende - igen fordi der jo faktisk blv skabt chancer nok.

                      Anyways - det finder vi jo aldrig ud af - og er jo også ret ligegyldigt.....med eller uden joan - holdet er bare for dårligt, længere er den sådan set ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tja....fair nok - 1 mål havde så bare ikke været nok ;)

                        - vil stadig mene det er den manglende målscore der sætter os tilbage - igen i dag, og der ser jeg ikke joan som være altafgørende - igen fordi der jo faktisk blv skabt chancer nok.

                        Anyways - det finder vi jo aldrig ud af - og er jo også ret ligegyldigt.....med eller uden joan - holdet er bare for dårligt, længere er den sådan set ikke

                        Comment


                          Vi skal prise os lykkelige for, at der er et indlagt nedrykningspil i denne sæson, ellers så tror jeg vi havde været sikre nedrykkere. Jeg er efterhånden indstillet på en nedrykning, omend, der naturligvis stadig er gode chancer for at overleve denne sæson.

                          Vi skal bare lige huske på, at det ikke bliver nemt at vinde i hverken Hjørring mod Jesper Christiansen, Chris Sørensen og Thomas Dalsgaard, eller i Køge eller Hobro.

                          Det må være tungt for spillerne i øjeblikket. Det kræver godt nok noget mentalt at hive sig selv ud af sengen for at møde til træning og tro på projektet. Det er naturligvis også mega tungt som fan. Det virker nærmest håbløst.

                          Men jeg håber sgu bare, at vi hurtigst muligt får opbygget en kultur på holdet igen. Det skriger godt nok på ledertyper. Vi er helt uden profiler med et stribet hjerte. Det misunder jeg mange af de andre SL-klubber. Det har de faktisk godt styr på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Mangel af selvtillid, ja, men det er ja også selvforskyldt:
                            -Angriber har kriser, ja, og vi har to i krisen. Og ingen med kvalitet vi kunne smide ind nu fordi der blev ikke hentet en erstatning for Zohore.
                            -Successen skaber selvtillid. Selvom Jønsson spillede helt ordentlig i aften, hvor ofte stod vi der med 10 mod 11 fordi Kent holdt stædig fast i svenskeren. Hvad kostede det i point/successen? Hvad kostede det Greve eller Yao som måske havde udviklet sig med mere spilletid?
                            -Hvad kostede det i point/successen/selvtillid ikke at hente en profil for midtbanen. Med JJT's skade gik det ned der. Og han er alt for svingende at give ham ansvar for vores spil hver gang.
                            Holdet fighter, det er ikke problemet. Så bliver der til sidst kun mangel af kvalitet og mangel af selvtillid som årsagen for vores situation.
                            Og det går hånd i hånd med mangelnde kvalitet og mangelnde selvtillid for mig og Kent Nielsen/Jesper Hansen er begge ansvarlig derfor. Jeg er såååå træt af begge.
                            ganske enig - manglende erstatning for zohore - og falk nu vi er i gang.....det er her det for alvor halter, selv om det næppe havde været nok. Men et godt sted at starte

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det er jeg lodret uenig i. Ja, vores angribere mangler skarphed, især udstillet i dag, men det er ikke fordi, at AK og Fester har brændt direktør på direktør i den her sæson. De har haft chancer, som de muligvis havde sparket ind sidste sæson, da de var bedst, men vi har og har haft et problem med at spille os til helt store chancer, selvom at i dag var en af de bedste, hvis ikke den bedste kamp, ift. at skabe oplagte målchancer.
                              Det gør vi nu og det har vi gjort i hele sæsonen ... der er alt for få spillere der kan gøre ondt på modstanderen offensivt og så har vi heller ikke det mest stabile forsvar, men vi forsvarer os ofte med bolden.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Vi skal prise os lykkelige for, at der er et indlagt nedrykningspil i denne sæson, ellers så tror jeg vi havde været sikre nedrykkere. Jeg er efterhånden indstillet på en nedrykning, omend, der naturligvis stadig er gode chancer for at overleve denne sæson.

                                Vi skal bare lige huske på, at det ikke bliver nemt at vinde i hverken Hjørring mod Jesper Christiansen, Chris Sørensen og Thomas Dalsgaard, eller i Køge eller Hobro.

                                Det må være tungt for spillerne i øjeblikket. Det kræver godt nok noget mentalt at hive sig selv ud af sengen for at møde til træning og tro på projektet. Det er naturligvis også mega tungt som fan. Det virker nærmest håbløst.

                                Men jeg håber sgu bare, at vi hurtigst muligt får opbygget en kultur på holdet igen. Det skriger godt nok på ledertyper. Vi er helt uden profiler med et stribet hjerte. Det misunder jeg mange af de andre SL-klubber. Det har de faktisk godt styr på.
                                nej de 1 divisions hold vi møder kommer jo med en del flere sejre og mere selvtillid i bagagen.....så nemt bliver det på ingen måde.

                                - men men men, jeg forventer så også at jh skal ud og hive ned fra hylderne når januar udsalget begynder, al snak om kontinuitet og andet gas må forstumme for en stund mens man lapper på de huller man selv har skabt i et desperat forsøg på at undgå nedrykning - for 1. det bliver altså dyrt og 2. på ingen måde let bare sådan lige at vende tilbage igen

                                Comment

                                Working...
                                X