Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse

X
- 

Ja, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHaha. Men skrev altså det her i Aug mens 90% af forum stadig mente at vi havde et Top 6. Så deeeeee
Comment
 - 

ja og i næste kamp starter de samme 11 spiller ind.. Samme opstilling..Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan ligger som man har redt .. så han må kigge indad
Det bliver stort..."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
 - 

Jammen hvis jeg skal hjælpe i den positive afdeling er det også det eneste jeg kan komme medOprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægJa, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....

Comment
 - 

Sidder med fornemmelsen af at 3 point i dag, så kunne vi have spillet os ud af play-off. Nu bliver det os, Esbjerg, Viborg og måske AGF.
Selvfølgelig skal vi stadig spille efter det, men hold da op hvor jeg håber på transfervinduet. Normalt er jeg ikke til halvårlige lejekontrakter, men situationen taget i betragtning. Der skal hentes mål i vinduet.
Comment
 - 

Ja, fuck det. Vi ligger kun ét point fra sidstepladsen 2/3 inde i grundspillet, og det har intet med truppens kvalitet at gøre. Det er jo helt håbløst at diskutere det. Alle ved at kvalitet i afslutningerne ikke er afgørende for at vinde fodboldkampe. Her er det selvfølgelig boldbesiddelse og flest skud udefra der er forskellen på sejr og nederlag.Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
Comment
 - 

Vi var vildt uheldige idag. Uden tvivl. Men fakta er at vi ikke har kvalitet nok i en tæt tæt superliga.. Du kan fucke snakken men det er stadig en realitetOprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
Comment

Comment