Oprindeligt indsendt af RMN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sparetider i OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFans tæt på klubben er vel også vel vidende om det nyetablerede scouting-software, der ikke behøver en voluminøs mandskabsdækning, men derimod specifikke data. OB betaler en formue for det (mellem 750.000 - 2 mio årligt), så noget må det da kunne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFans tæt på klubben er vel også vel vidende om det nyetablerede scouting-software, der ikke behøver en voluminøs mandskabsdækning, men derimod specifikke data. OB betaler en formue for det (mellem 750.000 - 2 mio årligt), så noget må det da kunne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægDet er også uhørte priser.
Jeg gad fx. personligt godt at man kunne købe et 5-turs (kampe) klippekort til OB's hjemmekampe med 1 x drikkelse (øl, sodavand, kaffe, kakao) samt 1 pølse og 2 brød for fx. kr. 650,-"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægDvs. jeg kan bestille billet til Stiften og snyde mig over på Switch?
Comment
Comment