Oprindeligt indsendt af RMN

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse

X
- 

Det kunne jeg da godt tænke mig at høre noget mere specifikt om...Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFans tæt på klubben er vel også vel vidende om det nyetablerede scouting-software, der ikke behøver en voluminøs mandskabsdækning, men derimod specifikke data. OB betaler en formue for det (mellem 750.000 - 2 mio årligt), så noget må det da kunne.
Comment
 - 

Er det noget, du ved, eller er det rygter á la Svinets?Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFans tæt på klubben er vel også vel vidende om det nyetablerede scouting-software, der ikke behøver en voluminøs mandskabsdækning, men derimod specifikke data. OB betaler en formue for det (mellem 750.000 - 2 mio årligt), så noget må det da kunne.
Comment
 - 

Hvis du gider komme i en OB-trøje, kan du komme ind til fem kampe for 250 kr. Så er der 400 kr at bruge på pølser, kakao, matador-mix eller hvad du nu ønsker...Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægDet er også uhørte priser.
Jeg gad fx. personligt godt at man kunne købe et 5-turs (kampe) klippekort til OB's hjemmekampe med 1 x drikkelse (øl, sodavand, kaffe, kakao) samt 1 pølse og 2 brød for fx. kr. 650,-"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
 - 

Du mener Football Manager? Det kan erhverves for 190 kroner på Oneplay.com...Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFans tæt på klubben er vel også vel vidende om det nyetablerede scouting-software, der ikke behøver en voluminøs mandskabsdækning, men derimod specifikke data. OB betaler en formue for det (mellem 750.000 - 2 mio årligt), så noget må det da kunne.

Comment
 - 

Ja sagtens :-) Nogle gange kan de før kampstart tjekke din billet, og sige du ikke må være der (dog som regel kun hvis der er helt fyldt op), ellers kan man tit snige sig derover i pausen, hvor de ikke tjekker :-)Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægDvs. jeg kan bestille billet til Stiften og snyde mig over på Switch?
Comment

Comment