Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvad er der i vejen med stiften forresten?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvad er der i vejen med stiften forresten?
      Ingenting.

      Jeg vil bare heller se fodbold fra langsiden. Meget bedre udsyn, og som oftest har jeg en kammerat eller to med som ikke er fan af OB. :)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
        Ingenting.

        Jeg vil bare heller se fodbold fra langsiden. Meget bedre udsyn, og som oftest har jeg en kammerat eller to med som ikke er fan af OB. :)
        he he. Fair nok..

        Comment


          #94
          http://www.bold.dk/nyt/OB-forlaenger-med-fysisk-traener
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Hej

            Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.

            OB er simpelthen ikke værd at holde med.

            Bare drop dem.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #96
              Så er du jo heller ikke en rigtig fan ;)

              Comment


                #97
                er det ikke også nordea det tilbud gælder ?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Hej

                  Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.

                  OB er simpelthen ikke værd at holde med.

                  Bare drop dem.
                  Så find en klub hvor det går godt , stinkende medløber ...
                  OB kan på ingen måde bruge dig til noget

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                    Så find en klub hvor det går godt , stinkende medløber ...
                    OB kan på ingen måde bruge dig til noget
                    Jeg kan heller ikke bruge OB til noget. Jeg har kun fået skuffelse på skuffelse igennem 20 år som fan.

                    Plejede at følge holdet rundt omkring i Danmark. men ved du hvad ? Jeg savner det ikke. Jeg savner ikke klubben.

                    Jeg bliver ikke fan af et nyt hold, og selvom jeg fortsat ser efter, hvordan det går OB, så var jeg for eksempel ligeglad med nederlaget til FCK.

                    Du har ikke ret til at kalde mig stinkende medløber. Jeg anbefaler bare folk at gøre det samme, fordi det simpelthen ikke er værd at holde med OB eller nogen anden fodboldklub.

                    Det er bare et ligegyldigt spil, ok?
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Med en elendig økonomi bliver kampen mod VFF lidt vigtigere .

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-om-millioner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jeg kan heller ikke bruge OB til noget. Jeg har kun fået skuffelse på skuffelse igennem 20 år som fan.

                        Plejede at følge holdet rundt omkring i Danmark. men ved du hvad ? Jeg savner det ikke. Jeg savner ikke klubben.

                        Jeg bliver ikke fan af et nyt hold, og selvom jeg fortsat ser efter, hvordan det går OB, så var jeg for eksempel ligeglad med nederlaget til FCK.

                        Du har ikke ret til at kalde mig stinkende medløber. Jeg anbefaler bare folk at gøre det samme, fordi det simpelthen ikke er værd at holde med OB eller nogen anden fodboldklub.

                        Det er bare et ligegyldigt spil, ok?
                        jamen så er der vel i bund og grund heller ikke nogen grund til du kommenterer noget herinde længere er der? Jeg er da sikker på du kan finde noget mindre ligegyldigt at beskæftige dig med!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Hej

                          Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.

                          OB er simpelthen ikke værd at holde med.

                          Bare drop dem.
                          du har nok aldrig været rigtig fan alliwl. OB er en del af det at være mig og jeg vil gerne sidestille dit forslag med at jeg skulle amputere min højre arm fordi jeg har en betændt neglerod på en finger.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Hej

                            Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.

                            OB er simpelthen ikke værd at holde med.

                            Bare drop dem.
                            Bare en tanke, hvorfor er du så tilmeldt OBs forum ?

                            Comment


                              Jeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.

                              Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.

                              Og jo jeg dropper skam også det her forum.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.

                                Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.

                                Og jo jeg dropper skam også det her forum.
                                Fair nok at du synes du er vokset fra evnen til at kunne være fan. Jeg synes selv at klubben har lavet så mange fejl de sidste halve snes år at jeg næsten - NÆSTEN - har opgivet det. Det er slut med aways i dk og udlandet, for det er ikke rart nok når indsatsen på banen er skidt. Men jeg har lagt mærke til at der skal meget mere til for at stå af når først jeg er på stadion. Når bare der kæmpes ok osv er jeg klart fan der, men kan da se at vejret (og modstanderen) nok skal være lidt bedre end for kort tid siden.
                                Men jeg vil altid se kampen på tv. Altid. Og altid blive glad for point.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X