Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes du skulle stikke dit wake-up call op i røven...

    Du mener man vokser fra det, og ellers er det pinligt og man ligner en taber uden indhold i livet...


    Skal jeg forklare dig hvad dine indlæg får dig til at fremstå som..? (Eller kan du selv se pointen..?)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Synes du skulle stikke dit wake-up call op i røven...

      Du mener man vokser fra det, og ellers er det pinligt og man ligner en taber uden indhold i livet...


      Skal jeg forklare dig hvad dine indlæg får dig til at fremstå som..? (Eller kan du selv se pointen..?)
      Du må gerne forklare det.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.

        Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.

        Og jo jeg dropper skam også det her forum.
        Hvad fuck gør dig til dommer for, hvad der er indhold i livet? Fuck da hen til forum for de indviede i stedet for, din klovn.

        Comment


          State Trooper, jeg troede du havde droppet det her forum? Hvorfor skal vi så fortsat hører på dit medløber-ævl?

          Comment


            Snif snif snif.... I smell TROLL!

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              OB har også slidt på mig... Men mest ondt gør tabet af guldet, der var så tæt på. Jeg er også ved at nå en alder, hvor man overvejer sine dispositioner omkring sin (fri)tid.

              Der skal dog mere end lidt vind og rusk til at smide 18 års dedikation ud med affaldet. Altid OB.
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Jeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.

                Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.

                Og jo jeg dropper skam også det her forum.
                Jeg bliver ikke så pissed over dit indlæg som mange andre. Jeg kender mange, der inderst inde har lidt samme holdning som dig, hvor de har fulgt et hold i tykt og tyndt, og så kommer der pludselig familie, karriere, job andre steder i landet, nye interesser osv. til.

                Mange er stadig fans, på den måde at de ser en kamp her og der, og stadig "holder med" det hold de fulgte som yngre, men pludselig er jobbet, nevøens fødselsdag, en tur med konen i Ikea og en aften foran X-faktor mere vigtigt end at følge holdet, og man holder helt op med at tage på stadion (og da slet ikke aways).

                Du har så lavet et mere "clean" brud, hvor du helt har lagt det bag dig. Det er fint nok, det er jo dit eget valg, og hvis du ikke følte det gav dig noget, er det måske endda forståeligt.

                Dér hvor filmen knækker, er at du så forsøger at overbevise alle vi andre om, at vi er fjolser, fordi vi ikke har truffet samme valg som dig. For at vi skulle kunne gøre det, skulle vi være samme sted som dig, og føle det samme. Og det gør vi i sagens natur ikke, fordi vi ikke er dig, hvis du forstår.

                Når jeg læser dit indlæg (forudsat at du er seriøs), lyder det mere som om at du forsøger at overbevise dig selv om, at din beslutning er den rigtige, frem for os andre. For ellers skulle du jo mene at alle fodboldfans var galt på den, og det tror jeg alligvel ikke du gør. Du tager forbeholdet for "børn og unge", for det var jo så netop der du selv gik op i det med liv og sjæl, og hvis "de unge" ikke har lov til at være fodboldfans, så ville al den tid og energi du havde brugt på det være for ingenting...

                Som en af "De Gamle" (34 år), der stadig står på fantribune, tager på aways, ser en hel del kampe live, og alle kampe i tv, kan jeg kun sige, at det er med fodbold som med religion, venskaber og kærlighed: Du får det ud af det, som du selv investerer i det. Forstået på den måde, at de der følger en klub allertættest, står der hver weekend, og hvor en stor del af identiteten er bundet op på klubben, måske nok er dem for hvem nederlagene gør mest ondt, men de er sgu også dem for hvem sejrene føles sødest. I modsætning til "godtvejrsfans", der kun ser en håndfuld kampe i løbet af en sæson. De kan nemmere ryste nederlagene af sig, men sejrene giver heller ikke et "boost" på samme måde (for slet ikke at snakke om titler).

                Nok er der mange penge i moderne fodbold, men at fansene ikke betyder noget for klubberne, det er simpelthen faktuelt forkert. At klubberne så ikke altid er så gode til at bruge kærligheden positivt er noget helt andet.

                Lad mig slutte af med at sige, at jeg er fodboldfan (og OB-fan), fordi det giver mig noget i mit liv. En følelse af et sammenhold, et link til min fødeby, noget at bruge min tid på, noget at investere mine følelser i, noget at samles med gode venner over, noget at møde nye venner gennem, noget der giver mig oplevelser jeg ikke ville være foruden, noget der giver mig mulighed for at komme eksotiske steder jeg ellers ikke var kommet (Vestegnen, f.eks ).

                Det er fint, at du ikke længere følger trangen til at investere din energi og dine følelser i OB. Men lad være med at være nedladende over for dem der ikke føler som dig, og aldrig kommer til det. Du er ikke "kommet videre", du er bare kommet et andet sted hen...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Du må gerne forklare det.
                  Eftersom du dukker op på det nye forum for første gang, kun for at skrive som du gør, fremstår du i mine øjne selv som en barnlig sjæl, der åbenbart også må have haft meget lidt at give sig til, siden du vælger at gøre dig selv så pinlig...

                  Hvad regnede du egentlig med..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Support your local team, det kunne mange fynske og jyske bif / fck fans lære noget af, Plus man skal sgu følge sit hold i MEDGANG OG MODGANG, ja det er nogle hårde år, men OB har sgu også givet mig fede oplevelser, bare siden år 2000, 3 gange sølv, 2 pokal titler, bronze, og fede aways i udlandet, det skal de nok komme til igen, men det kommer self til at tage tid.

                    Comment


                      Jeg er Knapt 45 år gammel ser desværre ikke så mange kampe live mere som jeg kunne ønske( kone +1,5 årig søn står i vejen) men der skal satme meget til jeg dropper at se kampen på tv, og det gør stadig ondt når vi taber. Jeg hader stadig når jeg føler ledelsen/træneren træffer de forkerte beslutninger for det er jo min klub! og jeg drikker ALTID min kaffe af min OB kop på jobbet og det er min kop! Kald mig barnlig, taber, whatever i dont Care.....jeg holder med OB...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jeg kan heller ikke bruge OB til noget. Jeg har kun fået skuffelse på skuffelse igennem 20 år som fan.

                        Plejede at følge holdet rundt omkring i Danmark. men ved du hvad ? Jeg savner det ikke. Jeg savner ikke klubben.

                        Jeg bliver ikke fan af et nyt hold, og selvom jeg fortsat ser efter, hvordan det går OB, så var jeg for eksempel ligeglad med nederlaget til FCK.

                        Du har ikke ret til at kalde mig stinkende medløber. Jeg anbefaler bare folk at gøre det samme, fordi det simpelthen ikke er værd at holde med OB eller nogen anden fodboldklub.

                        Det er bare et ligegyldigt spil, ok?
                        Må man spørge hvordan du havde det med OB da det kørte godt , vi spillede med om de sjove pladser , spillede for at komme i EL og CL , eller da vi var i pokalfinalen ?

                        Fair nok du mener at fodbold er et ligegyldigt spil , men undlad venligst at kalde os tabere fordi vi har en passion for bolden og vi forbliver loyale fans i medgang og modgang . Jeg har selv rundet de 40 men kommer på stadion hver gang , det giver mig en hyggetur min mine sønner og venner og et sammenhold som jeg ikke vil gå glip af .
                        Det sammenhold får du muligvis ved at sidde hjemme og se grandprix , tænde grillen og stege en stykke medister og en kyllingefilet , om hvilket jeg da kan tænke , fy for satan det lyder kedeligt og vil hellere have revet en negl af med en tang frem for både grandprixét og det røvkedelige kylling men det får mig ikke til at syntes du er en taber af den grund .

                        Comment


                          http://www.tv2fyn.dk/article/454143:...er-til-OB?rss=

                          Comment


                            http://www.bt.dk/superligaen/afsloer...pillere-i-loen

                            Vi befinder os vel et sted mellem GF og Viborg... I hvert fald set ud fra hvad vi kan tilbyde nu, og ikke da kontrakterne blev indgået... men mon ikke vi er tættest på GF...

                            Fuldstændig vanvittigt med FcK i øvrigt................... men hurra for alt deres succes ude i Europa, det får OB jo også noget ud af bla bla bla...................
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              http://www.bt.dk/superligaen/afsloer...pillere-i-loen

                              Vi befinder os vel et sted mellem GF og Viborg... I hvert fald set ud fra hvad vi kan tilbyde nu, og ikke da kontrakterne blev indgået... men mon ikke vi er tættest på GF...

                              Fuldstændig vanvittigt med FcK i øvrigt................... men hurra for alt deres succes ude i Europa, det får OB jo også noget ud af bla bla bla...................
                              tror du ikke vi befinder os et sted mellem fck og gf - dog KLART tættere på gf

                              - tror godt vi kan tilbyde mere end 145K/mdr som de bruger som eksempel - ihvertfald til nogle af de "stjerner" der bliver hentet til holdet

                              Comment


                                jeg ved ikke om der er andre som har hørt noget, eller om man skal tro på det, men har fra en som er sponsor at OB endnu engang kommer ud med et underskud på + 20 mill, det skulle være hestens egen mule Niels Thorborg han havde fået det af vide af.
                                resultatet skulle være at vi kommer til at se endnu større besparelser i spillertruppen og at det skulle være helt slut med lønninger på 250000 kr om måneden, efter sæsonen skal der sælges spillere. uanset hvad vi sælger er der er ikke penge til at købe så det er kun gratis spillere vi kigger på/efter.

                                Comment

                                Working...
                                X