Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er slet ikke bange for fremtiden - tværtimod! Jeg er spændt på det der sker i OB - og vores økonomi ser fuldstændig anderledes ud til næste år. Det er et meget spændende projekt og det gør mig på mange måder mere fynsk.. Jeg tror på det - håber vores bagland også gør .. Se AaB - de gør det sku godt.. Vi kan også! For evigt optimist..........

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Sådan helt seriøst: Tror du, OB bare sådan uden videre bare lige vupti og ganske nemt rykker op igen, hvis det skulle ske, at de må en tur i 1. div.?
      Jeg tror det ikke - især ikke, hvis hele holdet så skulle blive barberet endnu mere ind til benet og stort set kun bestå af unge spillere...
      Vi ville da rykke op igen med det samme, med mindst 10 point ned til nummer 3.... medmindre der skete noget vildt dramatisk i klubben.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
        Vi ville da rykke op igen med det samme, med mindst 10 point ned til nummer 3.... medmindre der skete noget vildt dramatisk i klubben.
        Hvis vi beholder samme hold som nu - så ja....men hvis der, som jeg skriver, bliver skåret yderligere ind til benet pga. en nedrykning, så kan jeg godt tvivle stærkt på tilbagevenden med det samme.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          FP udtaler at han får 7-11.000 udbetalt om måneden..

          så det er en fyring

          http://www.bold.dk/nyt/Povlsen-Forvirrende-fyring

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            FP udtaler at han får 7-11.000 udbetalt om måneden..

            så det er en fyring

            http://www.bold.dk/nyt/Povlsen-Forvirrende-fyring
            Det lugter af, at man ikke synes man har fået noget for pengene, og at man for at være flink over for en person der er populær i klubben, har angivet vores anstrengte økonomi som grunden til at man ikke har forlænget samarbejdet.

            Som jeg også har kommenteret inde på bold.dk, så er det for åndssvagt af Povlsen at melde sådan ud. Det næste spørgsmål alle normalt tænkende mennesker vil stille sig selv er: "jamen, hvad blev du så fyret for, Flemming?".
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det lugter af, at man ikke synes man har fået noget for pengene, og at man for at være flink over for en person der er populær i klubben, har angivet vores anstrengte økonomi som grunden til at man ikke har forlænget samarbejdet.

              Som jeg også har kommenteret inde på bold.dk, så er det for åndssvagt af Povlsen at melde sådan ud. Det næste spørgsmål alle normalt tænkende mennesker vil stille sig selv er: "jamen, hvad blev du så fyret for, Flemming?".
              Jeg synes det er ok at FP påviser, at klubben ikke fortæller sandheden. Er meget overrasket over at han får hvad der svarer til en dagløn for nogle spillere (ved ikke om vi har flere der er så dyre). Hvorfor skal det være så svært at sige at i mellemtiden er der kommet ny assistenttræner der modsat TH har meget at byde på omkring angreb, og så kan det give problemer med to og så er gennemsympatiske Flemming unødig og måske næsten i vejen. Men det er dårligt hvis de ikke har kunnet fortælle ham årsagen noget bedre.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Sådan helt seriøst: Tror du, OB bare sådan uden videre bare lige vupti og ganske nemt rykker op igen, hvis det skulle ske, at de må en tur i 1. div.?
                Jeg tror det ikke - især ikke, hvis hele holdet så skulle blive barberet endnu mere ind til benet og stort set kun bestå af unge spillere...
                Ja, det gør jeg. Solgte vi samtlige fra førsteholdstruppen ved nedrykning ville det naturligvis blive svært, men det tror jeg dog ikke vi ville gøre... Emil og en håndfuld mere ville være væk, og de kan suppleres op fra ungdomsrækkerne, og stadig sikre en oprykning...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det lugter af, at man ikke synes man har fået noget for pengene, og at man for at være flink over for en person der er populær i klubben, har angivet vores anstrengte økonomi som grunden til at man ikke har forlænget samarbejdet.

                  Som jeg også har kommenteret inde på bold.dk, så er det for åndssvagt af Povlsen at melde sådan ud. Det næste spørgsmål alle normalt tænkende mennesker vil stille sig selv er: "jamen, hvad blev du så fyret for, Flemming?".
                  Så blev der da også lige gjort plads til Bo Henriksen i trænerteamet ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Så blev der da også lige gjort plads til Bo Henriksen i trænerteamet ;-)
                    PS. Jens Madsen ser jeg dog også som en yderst kompetent mand.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg synes det er ok at FP påviser, at klubben ikke fortæller sandheden. Er meget overrasket over at han får hvad der svarer til en dagløn for nogle spillere (ved ikke om vi har flere der er så dyre). Hvorfor skal det være så svært at sige at i mellemtiden er der kommet ny assistenttræner der modsat TH har meget at byde på omkring angreb, og så kan det give problemer med to og så er gennemsympatiske Flemming unødig og måske næsten i vejen. Men det er dårligt hvis de ikke har kunnet fortælle ham årsagen noget bedre.
                      Jo, men den eneste det går ud over er ham selv...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        JM har også en meget stor stjerne hos mig, har sikkert haft særdeles stor indflydelse på spillestil og succes i Silkeborg, som Kuhn har det i Aab.
                        Jeg tror heller ikke, man skal undervurdere betydningen af Mattson. Jeg hæfter mig bl.a. ved det fokus, han har på holdånd i en artikel på ob.dk. Det virker i hvert fald som om spillerne er rykket tættere sammen i bussen på det seneste.

                        Citat fra Mattson:

                        "Der er sket meget, for da jeg sidste år kiggede på det udefra, der så jeg ikke så meget holdånd. Det har vi taget fat på, og vi arbejder rigtig meget på at præge holdet til at være mere et hold, der kæmper for hinanden i medgang og modgang. Vi skal have et hold, der kan præstere uanset resultatet, og selvom vi slet ikke er i mål, så er vi godt i gang med det."

                        http://www.ob.dk/artikel/mattsson-gl...ortsaette.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          FP udtaler at han får 7-11.000 udbetalt om måneden..

                          så det er en fyring

                          http://www.bold.dk/nyt/Povlsen-Forvirrende-fyring
                          det var sgu da billigt....

                          fyring er det jo ikke - kontrakten løber bare ud; men forklaringen om at det var pga økonomien der ikke bliver forlænget holder jo så næppe - medmindre FP ville til at have en mere regulær løn, frem for hvad der dårligt svarer til en dagpenge sats - og man så ikke har ment det var det værd....

                          grundlæggende må jeg sige at det der bekymre mig mest er de signaler der bliver udsendt, der bliver i den grad skruet ned for blusset....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det var sgu da billigt....

                            fyring er det jo ikke - kontrakten løber bare ud; men forklaringen om at det var pga økonomien der ikke bliver forlænget holder jo så næppe - medmindre FP ville til at have en mere regulær løn, frem for hvad der dårligt svarer til en dagpenge sats - og man så ikke har ment det var det værd....

                            grundlæggende må jeg sige at det der bekymre mig mest er de signaler der bliver udsendt, der bliver i den grad skruet ned for blusset....
                            Måske - eller også bliver der i dette tilfælde bare omprioriteret. Umiddelbart lyder det som om Jens Madsen fremover skal bruge mere tid sammen med førsteholdstruppen. Det synes jeg giver meget god mening. Både fordi han selv som spiller - som jeg husker ham - stod for noget der minder om den type fodbold, Troels Bech gerne vil praktisere, og fordi det giver et stærkere bånd mellem U/19 og superligatruppen. Jens Madsens stærkere tilknytning behøver selvfølgelig ikke udelukke FP, men som andre skriver, er han måske kommet lidt i overskud, fordi Mattson også kan spille ind ift den offensive del.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              grundlæggende må jeg sige at det der bekymre mig mest er de signaler der bliver udsendt, der bliver i den grad skruet ned for blusset....
                              Og den bekymring får du lige svar på af Jesper Hansen: http://www.bold.dk/nyt/Trods-minus-O...-til-at-saelge

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Måske - eller også bliver der i dette tilfælde bare omprioriteret. Umiddelbart lyder det som om Jens Madsen fremover skal bruge mere tid sammen med førsteholdstruppen. Det synes jeg giver meget god mening. Både fordi han selv som spiller - som jeg husker ham - stod for noget der minder om den type fodbold, Troels Bech gerne vil praktisere, og fordi det giver et stærkere bånd mellem U/19 og superligatruppen. Jens Madsens stærkere tilknytning behøver selvfølgelig ikke udelukke FP, men som andre skriver, er han måske kommet lidt i overskud, fordi Mattson også kan spille ind ift den offensive del.
                                det kan meget vel være tilfældet - og set udefra er det jo svært at vurdere hvilken betydning FP har haft - så at man vælger ikke at forlænge med ham har jeg overordnet intet problem med - det er mere den signal værdi der lægger i det. Det samme med Nedergaard der røg ud, omend det måske var endnu værre....at skære ned på scouting, virker som det helt forkerte sted at spare

                                Comment

                                Working...
                                X