Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa dengang startede vi med at tabe mod to oprykkere... denne gang spillede vi uafgjort mod to af dem. Og det er så de 2 point... Efterfølgende mødte vi dengang, AaB, BIF, Randers, FcK, FcM... I år har vi mødt, ja det ved i jo godt, og det er ikke ligefrem den kaliber hold...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægNej alle pile peger i retningen af, at vi ikke har fået et eneste point mere om 4 kampe."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJeg er bestemt ikke den mest positive eller optimistiske men OB plejer at hanke lige så meget op i sig selv mod de store hold som de forventer at det kommer af sig selv mod de små hold ..
Ærgeligt at vi mangler typerne der også kan gøre det på Lars tyndskids mark i kold og våd efterårsdag i syd eller vestjylland.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 dage tilbage. Håber godt nok ikke at Jesper Hansen sidder på pungen med denne start. Du har selv sagt at der er penge til rådighed...
Kom nu for fanden Jesper Hansen
Comment
-
Det er korrekt, at spillerne gider, når de er underdogs. Og at de spiller bedre mod godt spillende hold. Sådan har det været længe. Kan ikke forestille mig point mod dagens Brøndby og FCK uden en væsentlig forstærkning. Så vidt jeg husker er begge angribere småskadede og Mikkelsen er næppe god nok mod de to holds forsvar.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet er korrekt, at spillerne gider, når de er underdogs. Og at de spiller bedre mod godt spillende hold. Sådan har det været længe. Kan ikke forestille mig point mod dagens Brøndby og FCK uden en væsentlig forstærkning. Så vidt jeg husker er begge angribere småskadede og Mikkelsen er næppe god nok mod de to holds forsvar.
Så mon ikke vi vinder i Vejle og får smæk i parken ..
Ambitionen siger top 6 i denne sæson og allerede nu så tidligt i sæsonen ser vi kun ml 4 og 5.000 tilskuere på stadion , puha jeg frygter godt nok gabende tomme tribuner hvis vi ender i nedrykningsspillet ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Respons på indlæg fra SU1978
Du overdramatiserer på ingen måde!
Jeg synes det er ekstremt foruroligende, så langsomt og totalt uinspirerende vi spiller. Ikke blot i nogle kampe eller i dele af kampen. Nej, det er et generelt problem.
Selv når man forsøger, at sammenligne tempoet i vores pasningspil med hold som vi ABSOLUT bør ligge på højde med, falder det fuldstændigt igennem.
Der er stort set ingen bevægelser hos mand uden bold - udover at løbe hen og gøre sig uspilbar. Og med ABOLUT ingen som formår, at skabe noget overraskende på egen hånd, så ser det bare ualmindeligt monotont, langsomt og kedeligt ud.
Man fatter ikke, at de rent faktisk træner mere end 1-2 gange om ugen!!!
Vi ville være oplagte nedrykningskandidater i denne sæson, hvis strukturen ikke var lavet om.
Comment
-
når nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.
Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.
Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....
.....suk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnår nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.
Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.
Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....
.....sukGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSom JH siger trøstende til Tipsbladet kan der jo komme en spille på fri transfer i løbet af de næste uger. Med landskampspausen er det et meget lille lys i det store mørke.
al tilliden til ledelsen er væk
Comment
Comment