Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.

    Syv point i syv kampe er den tredjedårligste start efter syv runder siden vi rykkede op i '99! I oprykningssæsonen havde vi tre point efter syv runder.

    Fraregner vi oprykningssæsonen, er kun sæsonen 14/15, hvor Troels Bech blev fyret, startet dårligere, med fem point efter syv kampe.
    Ja dengang startede vi med at tabe mod to oprykkere... denne gang spillede vi uafgjort mod to af dem. Og det er så de 2 point... Efterfølgende mødte vi dengang, AaB, BIF, Randers, FcK, FcM... I år har vi mødt, ja det ved i jo godt, og det er ikke ligefrem den kaliber hold...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ja dengang startede vi med at tabe mod to oprykkere... denne gang spillede vi uafgjort mod to af dem. Og det er så de 2 point... Efterfølgende mødte vi dengang, AaB, BIF, Randers, FcK, FcM... I år har vi mødt, ja det ved i jo godt, og det er ikke ligefrem den kaliber hold...
      Nej alle pile peger i retningen af, at vi ikke har fået et eneste point mere om 4 kampe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Nej alle pile peger i retningen af, at vi ikke har fået et eneste point mere om 4 kampe.
        Jeg er bestemt ikke den mest positive eller optimistiske men OB plejer at hanke lige så meget op i sig selv mod de store hold som de forventer at det kommer af sig selv mod de små hold ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Jeg er bestemt ikke den mest positive eller optimistiske men OB plejer at hanke lige så meget op i sig selv mod de store hold som de forventer at det kommer af sig selv mod de små hold ..
          Den håber jeg også på, det har vist sig mange gange at vi spiller nogle brandkampe mod de "store" hold.

          Ærgeligt at vi mangler typerne der også kan gøre det på Lars tyndskids mark i kold og våd efterårsdag i syd eller vestjylland.

          Comment


            2 dage tilbage. Håber godt nok ikke at Jesper Hansen sidder på pungen med denne start. Du har selv sagt at der er penge til rådighed...

            Kom nu for fanden Jesper Hansen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              2 dage tilbage. Håber godt nok ikke at Jesper Hansen sidder på pungen med denne start. Du har selv sagt at der er penge til rådighed...

              Kom nu for fanden Jesper Hansen
              Der kommer ikke noget, det hele var bare et bluffnummer for at tilfredsstille sponsorerne. Havde det her været en normal 12-holds sæson, ville jeg mene, vi var i akut nedrykningsfare, men den nye struktur kan redde vores røv. Så galt mener jeg faktisk, det står til. Nu skal der nok være nogen, der synes, jeg overdramatiserer, men jeg har altså det ondeste deja-vu pt.

              Comment


                Det er korrekt, at spillerne gider, når de er underdogs. Og at de spiller bedre mod godt spillende hold. Sådan har det været længe. Kan ikke forestille mig point mod dagens Brøndby og FCK uden en væsentlig forstærkning. Så vidt jeg husker er begge angribere småskadede og Mikkelsen er næppe god nok mod de to holds forsvar.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Det er korrekt, at spillerne gider, når de er underdogs. Og at de spiller bedre mod godt spillende hold. Sådan har det været længe. Kan ikke forestille mig point mod dagens Brøndby og FCK uden en væsentlig forstærkning. Så vidt jeg husker er begge angribere småskadede og Mikkelsen er næppe god nok mod de to holds forsvar.
                  Er der ikke noget om at OB aldrig taber efter en landskamp's pause , eller er det bare en skrøne ?
                  Så mon ikke vi vinder i Vejle og får smæk i parken ..

                  Ambitionen siger top 6 i denne sæson og allerede nu så tidligt i sæsonen ser vi kun ml 4 og 5.000 tilskuere på stadion , puha jeg frygter godt nok gabende tomme tribuner hvis vi ender i nedrykningsspillet ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Respons på indlæg fra SU1978
                    Du overdramatiserer på ingen måde!
                    Jeg synes det er ekstremt foruroligende, så langsomt og totalt uinspirerende vi spiller. Ikke blot i nogle kampe eller i dele af kampen. Nej, det er et generelt problem.
                    Selv når man forsøger, at sammenligne tempoet i vores pasningspil med hold som vi ABSOLUT bør ligge på højde med, falder det fuldstændigt igennem.
                    Der er stort set ingen bevægelser hos mand uden bold - udover at løbe hen og gøre sig uspilbar. Og med ABOLUT ingen som formår, at skabe noget overraskende på egen hånd, så ser det bare ualmindeligt monotont, langsomt og kedeligt ud.
                    Man fatter ikke, at de rent faktisk træner mere end 1-2 gange om ugen!!!
                    Vi ville være oplagte nedrykningskandidater i denne sæson, hvis strukturen ikke var lavet om.
                    Last edited by hmmm; 30-08-2016, 13:38. Årsag: Manglende henvisning

                    Comment


                      når nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.

                      Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.

                      Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....




                      .....suk

                      Comment


                        Jesper Hansen RAUS!!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Ja Vi kommer ikke i nærheden af 6 pladsen....
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            når nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.

                            Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.

                            Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....




                            .....suk
                            Som JH siger trøstende til Tipsbladet kan der jo komme en spille på fri transfer i løbet af de næste uger. Med landskampspausen er det et meget lille lys i det store mørke.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Som JH siger trøstende til Tipsbladet kan der jo komme en spille på fri transfer i løbet af de næste uger. Med landskampspausen er det et meget lille lys i det store mørke.
                              det kan der da....men vi skyder det mere og mere - der går mere tid og kontraktfrie spillere er sjældent i super form - og så skal de spilles ind, hvilket vil sige de måske er klar til efter jul.....

                              al tilliden til ledelsen er væk

                              Comment


                                Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at lukke vinduet, når der er tre timer tilbage? Du kan købe og sælge spillere to gange om året, så kan du da ikke tage hjem og putsove, fordi klokken bliver 21.

                                Comment

                                Working...
                                X