Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Sandsynligvis ikke. Det er næsten det, jeg synes han gør bedst; han dysser sagerne ned, så journalisten næsten glemmer, hvad han spurgte om, og giver dem ingen hentydninger at piske en storm op efter. Om han går frem og snakker svulstigt om, hvilke forstærkninger vi mangler og hvornår de kommer, er mig dybt ligegyldigt. Det er ikke sådan, man håndterer medier i min verden.

    Hvis man vil have en klump af en sportsdirektør, der storskrydende står og rabler løs om hvor store ambitioner man har, og hvor sexet ens klub er, må man holde med FCM.

    Handlinger taler uendeligt meget højere end ord; så nu må vi se om han Jesper Hansen lever op til sit ansvar.

    3 dage endnu..
    Jeg vil på ingen måde have en storskrydende sportsdirektør der lover mere end han kan holde. Men jeg er træt af det der "jydske mådehold" jeg mangler nogle ambitioner i udmeldingerne. Det er klart at er der ikke nogen penge at gøre med så kan han jo ikke melde mere offensivt ud - men så kunne han jo forsøge at få tæmmet vores ambitioner. Det er trods alt ham selv der har snakket om at der var styr på økonomien og nu efter ("3" transfervinduer) skulle vi kunne lege med igen om nogle sjovere spillere. Er det ikke tilfældet så må det jo meldes klart ud.

    Men der må jo være penge at gøre med da vi kan handle "hvis der falder noget interessant ned i vores skød", når nu der så faktisk er noget at gøre med -og ALLE kan se truppen ikke er god nok/ikke fungere optimalt - hvorfor så ikke melde ud at vi kigger på forstærkninger - det handler ikke om at love x-antal topspillere, det handler om at signalere at vi skal gøre det bedre. Og ikke det der passive siden-og-venten på der måske sker noget

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Jeg vil på ingen måde have en storskrydende sportsdirektør der lover mere end han kan holde. Men jeg er træt af det der "jydske mådehold" jeg mangler nogle ambitioner i udmeldingerne. Det er klart at er der ikke nogen penge at gøre med så kan han jo ikke melde mere offensivt ud - men så kunne han jo forsøge at få tæmmet vores ambitioner. Det er trods alt ham selv der har snakket om at der var styr på økonomien og nu efter ("3" transfervinduer) skulle vi kunne lege med igen om nogle sjovere spillere. Er det ikke tilfældet så må det jo meldes klart ud.

      Men der må jo være penge at gøre med da vi kan handle "hvis der falder noget interessant ned i vores skød", når nu der så faktisk er noget at gøre med -og ALLE kan se truppen ikke er god nok/ikke fungere optimalt - hvorfor så ikke melde ud at vi kigger på forstærkninger - det handler ikke om at love x-antal topspillere, det handler om at signalere at vi skal gøre det bedre. Og ikke det der passive siden-og-venten på der måske sker noget
      Men vi er vel enige om, at det vigtigste ikke er hvad man siger, men hvad man gør?

      Jeg forstår da godt frustrationen, og jeg er også forpint over, hvor gråt og ligegyldigt mit OB er blevet.

      Det klart vigtigste er vel bare, hvad der sker. Så må vi kølhale ham på torsdag, hvis der ikke sker mere. For det skal der.

      Og jeg kan ikke tro på, at der ikke er flere midler, for så er de midler satme ringe formidlet. Randers og AaB, som vel ligger á budget eller under os, har hentet en håndfuld spændende offensiv-spillere. Det kan ikke passe, at vi ikke kan hente mere end en svensk kat-i-sækken.
      Last edited by anglicantian; 28-08-2016, 20:31.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        DET der bliver vi ikke enige om
        Han er på ingen måde god for OB i medierne. Han sælger ikke klubben godt. De fleste fans kan ikke lide ham..

        Men han er stadig lige det, pæne OSE gerne vil have..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Men vi er vel enige om, at det vigtigste ikke er hvad man siger, men hvad man gør?

          Jeg forstår da godt frustrationen, og jeg er også forpint over, hvor gråt og ligegyldigt mit OB er blevet.

          Det klart vigtigste er vel bare, hvad der sker. Så må vi kølhale ham på torsdag, hvis der ikke sker mere. For det skal der.
          Det er klart at hev JH den ene succes signing i land efter den anden, så levede jeg nok lidt bedre med hans (efter min mening) slatne stil i medierne.
          Men det har han jo ikke ligefrem gjort.

          Jeg forstår også man hentede ham ind - der skulle styr på økonomien - det ser også ud til han har fået rettet op på det. Men om han kan bringe os videre - det tror jeg ikke på.

          Men tilbage til det med udtalelser vs handling. For mener ikke det er helt ligegyldigt hvilken fortælling der skabes omkring OB. Vil også mene det har været en af grundende til man hentede Kent selvom det gik fint med Ove. Der skulle skabes en positiv stemning om OB og det projekt. Og hvilken bedre måde end at hente en tidligere mestertræner til klubben. Problemet er bare der skal følges op på den slags. Og det virker da også til der er gjort en del udenfor banen - med scouts og den assistent der blev hentet ind mv.
          Men det er stadig ikke nok - når det vigtigste, spillet på banen og ikke mindst sejrene udebliver.

          Og så er vi tilbage ved JHs udtalelser - for de skulle gerne (i min optik) være med til at tegne et billed af OB som en klub med ambitioner, en klub der vil noget - og en let måde at tegne det billede er ved at signalere noget handlekraft - og aktivt "lede" efter forstærkninger frem for passivt at sidde og vente og se hvad der sker.

          Men igen - kan og vil man ikke følge op på det så kan sådanne udtaleleser være komplet ligegyldige, det har du ret i.

          Comment


            Et mål uden en plan, er blot en drøm...

            Hvem vækker JH, inden det er for sent...??

            Comment


              Så ligger vi nr 10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så ligger vi nr 10
                yup - og isoleret set er det i sig selv ikke katastrofalt - ikke mere end en sejr op til top 6. Men spillet og udtrykket på banen - samt det program vi har været igennem og det der venter - det peger i den grad mere nedad end opad.

                Landsholdspause nu...ved ikke om det er for det gode eller dårlige. Pokal kamp venter mod vejle - hvornår er det lige? Og ser vi endnu engang OB ryge ud i første runde til et lavere rangerende hold....

                Comment


                  Her er mit bud på stillingen i superligaen efter 13 runder, når alle hold har mødt hinanden én gang. Ambitionen om slutspil, vil nok være et godt stykke væk efter de svære kampe i september. Og altså med et muligt pointgennemsnit på lige under 1.

                  F.C. København 31
                  Brøndby IF 29
                  FC Midtjylland 27
                  AaB 25
                  Randers FC 22
                  Lyngby Boldklub 16
                  ------------------------------------------------
                  AC Horsens 13
                  AGF 13
                  Sønderjyske 12
                  FC Nordsjælland 12
                  Viborg 12
                  OB 11
                  Esbjerg fB 10
                  Silkeborg IF 3
                  Last edited by obkbh; 28-08-2016, 21:48.
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    yup - og isoleret set er det i sig selv ikke katastrofalt - ikke mere end en sejr op til top 6. Men spillet og udtrykket på banen - samt det program vi har været igennem og det der venter - det peger i den grad mere nedad end opad.

                    Landsholdspause nu...ved ikke om det er for det gode eller dårlige. Pokal kamp venter mod vejle - hvornår er det lige? Og ser vi endnu engang OB ryge ud i første runde til et lavere rangerende hold....
                    Synes også det er deprimerende at hold som Randers og AaB bare er stukket afsted... det var måske de to nærmeste konkurrenter, men så er der selvfølgelig andre i stedet for... men vi kommer godt nok til at skal holde os til hvis vi skal være med...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Det er klart at hev JH den ene succes signing i land efter den anden, så levede jeg nok lidt bedre med hans (efter min mening) slatne stil i medierne.
                      Men det har han jo ikke ligefrem gjort.

                      Jeg forstår også man hentede ham ind - der skulle styr på økonomien - det ser også ud til han har fået rettet op på det. Men om han kan bringe os videre - det tror jeg ikke på.

                      Men tilbage til det med udtalelser vs handling. For mener ikke det er helt ligegyldigt hvilken fortælling der skabes omkring OB. Vil også mene det har været en af grundende til man hentede Kent selvom det gik fint med Ove. Der skulle skabes en positiv stemning om OB og det projekt. Og hvilken bedre måde end at hente en tidligere mestertræner til klubben. Problemet er bare der skal følges op på den slags. Og det virker da også til der er gjort en del udenfor banen - med scouts og den assistent der blev hentet ind mv.
                      Men det er stadig ikke nok - når det vigtigste, spillet på banen og ikke mindst sejrene udebliver.

                      Og så er vi tilbage ved JHs udtalelser - for de skulle gerne (i min optik) være med til at tegne et billed af OB som en klub med ambitioner, en klub der vil noget - og en let måde at tegne det billede er ved at signalere noget handlekraft - og aktivt "lede" efter forstærkninger frem for passivt at sidde og vente og se hvad der sker.

                      Men igen - kan og vil man ikke følge op på det så kan sådanne udtaleleser være komplet ligegyldige, det har du ret i.

                      altså det med at JH har reddet vores økonomi , er det ikke en sandhed med modifikationer ?
                      Det er jo ikke ham som har udfærdiget den økonomiske redningsplan , han har blot rettet ind efter den .


                      Jeg er med på han lukkede for cacao og red Bull , men har han derudover ikke blot rettet lønningerne ind efter det af bestyrelsen udstukkede budget ?

                      Han har ikke flyttet os så helvedes langt sportsligt , en stor del af de spillere han har købt er endt på bænken ret hurtigt , og for en stor del måttet erstattes enten allerede næst følgende vindue eller et år efter .

                      udadtil sælger han bestemt ikke vores klub ret godt med sin utroværdige optræden , snarere tværtimod .
                      Last edited by Magge; 29-08-2016, 05:36.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Men vi er vel enige om, at det vigtigste ikke er hvad man siger, men hvad man gør?

                        Jeg forstår da godt frustrationen, og jeg er også forpint over, hvor gråt og ligegyldigt mit OB er blevet.

                        Det klart vigtigste er vel bare, hvad der sker. Så må vi kølhale ham på torsdag, hvis der ikke sker mere. For det skal der.

                        Og jeg kan ikke tro på, at der ikke er flere midler, for så er de midler satme ringe formidlet. Randers og AaB, som vel ligger á budget eller under os, har hentet en håndfuld spændende offensiv-spillere. Det kan ikke passe, at vi ikke kan hente mere end en svensk kat-i-sækken.
                        Hvad hvis det ikke er et spørgsmål om midler, i økonomisk forstand, men slet og ret dårlig scouting og/eller mangel på de rette kontakter i ind og udland? Så kan det jo være, at det hele giver mening?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Hvad hvis det ikke er et spørgsmål om midler, i økonomisk forstand, men slet og ret dårlig scouting og/eller mangel på de rette kontakter i ind og udland? Så kan det jo være, at det hele giver mening?

                          MvH ChrisOB
                          Jeg er enig i, at noget godt kunne se ud som om, at JH muligvis ikke har det netværk, der skal til, men jeg tror helt sikkert også, at han er meget begrænset, hvad angår budget. Så det er nok i virkeligheden bare en dårlig combo.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg er enig i, at noget godt kunne se ud som om, at JH muligvis ikke har det netværk, der skal til, men jeg tror helt sikkert også, at han er meget begrænset, hvad angår budget. Så det er nok i virkeligheden bare en dårlig combo.
                            Når man er begrænset økonomisk, så er det jo så ekstra vigtigt, at man rammer plet med dem, man så henter. Og det synes jeg så, han ikke har. Ikke i tilstrækkelig høj grad.

                            Det er jo under pres, at man skal vise, hvad man er gjort af.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              I dagens Stiften siger Kent Nielsen følgende til spørgsmålet, om der skal trænes mere - eller købes mere:

                              "Vi har enkeltspillere og potentiale i truppen også på den offensive del, og vi agter at fortsætte med den trup, vi har."

                              Det lyder ikke, som om der er offensive forstærkninger på vej, og Kent taler videre i artiklen om vores kreative spillere ikke leverer på det niveau, som vi havde forventet og set fra dem tidligere. Jeg tolker det derhen, at han faktisk er tilfreds - i hvert fald på papiret - med AK, Fester, Jönsson og Joan samt Mikkelsen, Greve og Yao. Men så har han naturligvis også et ret stort ansvar for at forløse potentialet...
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Vi bør hente et eller andet, det gør vi bare, håber det er spin fra Kent.

                                Der er rigtig mange om buddet, men 6. pladsen er stadig ikke umulig.

                                Comment

                                Working...
                                X