Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHvordan kan det overhovedet lade sig gøre at lukke vinduet, når der er tre timer tilbage? Du kan købe og sælge spillere to gange om året, så kan du da ikke tage hjem og putsove, fordi klokken bliver 21.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Eneste der studser over denne..?
"Som jeg før har sagt, er det ikke optimalt at handle i sidste øjeblik, fordi det kan blive dyrt eller hovsa-agtigt" siger Jesper Hansen.
Det er selvfølgelig muligt han har sagt det, men jeg har bestemt også hørt det modsatte fra ham... (det var jo også tålmodighed der bla. gav os Koval, remember?)
Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEneste der studser over denne..?
"Som jeg før har sagt, er det ikke optimalt at handle i sidste øjeblik, fordi det kan blive dyrt eller hovsa-agtigt" siger Jesper Hansen.
Det er selvfølgelig muligt han har sagt det, men jeg har bestemt også hørt det modsatte fra ham... (det var jo også tålmodighed der bla. gav os Koval, remember?)
Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEneste der studser over denne..?
Når det så er sagt, så er jeg da enig med ham her...
lyder bare som endnu en undskyldning
Comment
-
Det nye ambitionsniveau må være ikke at komme i nedrykningsfare.. jeg tror ikke engang vi kan gå efter den mulige Europa-billet på 7.pladsen... buhuu....Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Man må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.
Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMan må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.
Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægHorsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægHorsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnår nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.
Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.
Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....
.....suk
Hvordan vil det påvirke f.eks Makrini's lyst til en forlængelse af kontrakten ?
Kan de sparede penge ikke ende med at være en meget dårligt taktik ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment