Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ambitionsniveau - Denne sæson

    Er der nogle der kan hjælpe mig med at definere eller vurdere hvilket ambitionsniveau klubben har i år? Her tænker jeg især med den netop overstået (kamp) i mente...

    Der må være nogle fans der ligger inde med mere info, end jeg umiddelbart selv kan udlede efter sæsonens første 6 kampe.

    Er det muligt man satser på at blive mellem de dårligste hold i superligaen og dermed mulighed for at kunne spille med om de yderst attraktive Europe League pladser i slutspillet mellem landets ringeste hold. Det kan jo være, at den måde man spiller på nu, er et skalkeskjul for dermed at "narre" de andre hold, akkurat som et godt bluff i poker, for derefter at være lidt bedre i slutspillet?

    Nogle der kan hjælpe??

    #2
    Ambitionen er Top 6

    Og det når vi ikke

    Comment


      #3
      Hvis vi er heldige ender vi som nr. 10

      Comment


        #4
        Der er officielt meldt ud, at man vil i top-6... men det kan jo ændres fordi man er i en proces, eller noget...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
          Er der nogle der kan hjælpe mig med at definere eller vurdere hvilket ambitionsniveau klubben har i år? Her tænker jeg især med den netop overstået (kamp) i mente...

          Der må være nogle fans der ligger inde med mere info, end jeg umiddelbart selv kan udlede efter sæsonens første 6 kampe.

          Er det muligt man satser på at blive mellem de dårligste hold i superligaen og dermed mulighed for at kunne spille med om de yderst attraktive Europe League pladser i slutspillet mellem landets ringeste hold. Det kan jo være, at den måde man spiller på nu, er et skalkeskjul for dermed at "narre" de andre hold, akkurat som et godt bluff i poker, for derefter at være lidt bedre i slutspillet?

          Nogle der kan hjælpe??
          nej tror ikke de er så udspekulerede - ville godt nok også være en håbløs vej at gå.

          Ambitionen er top 6 - og det når vi ikke.

          Medmindre JH hiver ikke 1 men adskillige store transfer kaniner op af hatten de næste par dage så hedder det nedrykningsspil. Nedrykning tror jeg så på ingen måde vi behøver frygte - så mon ikke vi kigger på endnu en 8-10 plads

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Der er officielt meldt ud, at man vil i top-6... men det kan jo ændres fordi man er i en proces, eller noget...
            syntes faktisk det ville klæde dem at ændre målet for sæsonen. For så længe man melder ud at det hedder top 6 - jamen så er det altså det de bliver holdt op på. Og det øger da om noget min skuffelse.

            Comment


              #7
              Jeg synes godt at man kunne hæve overliggeren lidt.. Bl.a. mener jeg at man godt kunne stramme lidt op i madboderne hvor salt niveauet i deres pølsemix er alt for højt.

              I Silkeborg er de landskendt for de bedste pølser, både på stadion og blandt befolkningen. Deres hold er lige så godt som vores, men de har trods alt bedre pølser... Vi mangler trækplastre, og Jønne er ikke ligefrem en tilskuer magnet trods hans store løbepensum.....

              Det koster penge at lave penge...

              Comment


                #8
                JH vil blive dømt hårdt, hvis han ikke når top-6, for det betyder reelt, at hans strategi har været total fejlslagen, og hans vurdering af truppen ramt helt forbi.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  syntes faktisk det ville klæde dem at ændre målet for sæsonen. For så længe man melder ud at det hedder top 6 - jamen så er det altså det de bliver holdt op på. Og det øger da om noget min skuffelse.
                  Hvad med at ændre på setup'et, truppen, trænere what ever, så man kan nå sit mål? Det kunne også være en mulighed, i stedet for at slå op i banen og melde ud, at nååååh, det bliver heller ikke liiiige i år
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Målsætningen er klart top-6... Det blev allerede meldt ud for over et år siden, og det er også derfor KN er hentet... Og siden da har der været flere sidebemærkninger fra JH, bla. den i min signatur, som i min verden er et tegn på at der skal bedre resultater til hvis det hele skal hænge sammen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Hvad med at ændre på setup'et, truppen, trænere what ever, så man kan nå sit mål? Det kunne også være en mulighed, i stedet for at slå op i banen og melde ud, at nååååh, det bliver heller ikke liiiige i år
                      MEGET GERNE....tror desværre bare det andet er mere sandsynligt.

                      Men jo bør jo være tydeligt for enhver at der er store mangler i truppen....

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        MEGET GERNE....tror desværre bare det andet er mere sandsynligt.

                        Men jo bør jo være tydeligt for enhver at der er store mangler i truppen....
                        Det er meget tydeligt for alle og enhver, ja... eller det bør det være, i hvert fald.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          OB er en klub i knæ. Vi er i over fem år blevet taget ved næsen med, at vi er i en proces, hvor OB skal blive en stærk klub baseret på egne talenter og hårdt arbejde, men sandheden er, at OB bare er blevet en ligegyldig plads 8-12 klub i Danmark, og i nogle sæsoner vil det også komme til at handle om nedrykning.

                          Jesper Hansen kom fra en taberklub og har taget tabermentaliteten med sig. Sælg de gode spillere billigt eller lad dem gå på en fri transfer. Køb nogle divisionsspillere eller underlige udlændinge, som aldrig slår igennem. Spillerne må ikke koste noget.

                          Og så sidder kommunikationsbureauet og laver sådan en omgang lort om Champions League og bla bla, mens Jesper Hansen sidder inde på sit kontor og leger Championship Manager. Det går sikkert godt i spillet, men i virkeligheden er han i gang med at køre en klub i sænk.

                          Ingen ambitioner, kun tabermentalitet. OB er det nye Horsens. Dét er Jesper Hansens ambition.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            MEGET GERNE....tror desværre bare det andet er mere sandsynligt.

                            Men jo bør jo være tydeligt for enhver at der er store mangler i truppen....
                            Kæmpe mangler. Vi spiller ringe og skal til at møde tophold nu efter Horsens som vi heller ikke vinder over..
                            Selv om vi kun har 1p op til den forjættede 6. Plads vil vi se et OB hold der i løbet af de næste 6 kampe kommer længere og længere væk fra målet..

                            Kun en stor åben pengepung kan måske ændre på dette... Og det sker jo ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              OB er en klub i knæ. Vi er i over fem år blevet taget ved næsen med, at vi er i en proces, hvor OB skal blive en stærk klub baseret på egne talenter og hårdt arbejde, men sandheden er, at OB bare er blevet en ligegyldig plads 8-12 klub i Danmark, og i nogle sæsoner vil det også komme til at handle om nedrykning.

                              Jesper Hansen kom fra en taberklub og har taget tabermentaliteten med sig. Sælg de gode spillere billigt eller lad dem gå på en fri transfer. Køb nogle divisionsspillere eller underlige udlændinge, som aldrig slår igennem. Spillerne må ikke koste noget.

                              Og så sidder kommunikationsbureauet og laver sådan en omgang lort om Champions League og bla bla, mens Jesper Hansen sidder inde på sit kontor og leger Championship Manager. Det går sikkert godt i spillet, men i virkeligheden er han i gang med at køre en klub i sænk.

                              Ingen ambitioner, kun tabermentalitet. OB er det nye Horsens. Dét er Jesper Hansens ambition.
                              Syntes nu ikke at ambitionerne fejler noget. Det er evnerne til at udføre dem der er problemet

                              Comment

                              Working...
                              X