Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    I dagens Stiften siger Kent Nielsen følgende til spørgsmålet, om der skal trænes mere - eller købes mere:

    "Vi har enkeltspillere og potentiale i truppen også på den offensive del, og vi agter at fortsætte med den trup, vi har."

    Det lyder ikke, som om der er offensive forstærkninger på vej, og Kent taler videre i artiklen om vores kreative spillere ikke leverer på det niveau, som vi havde forventet og set fra dem tidligere. Jeg tolker det derhen, at han faktisk er tilfreds - i hvert fald på papiret - med AK, Fester, Jönsson og Joan samt Mikkelsen, Greve og Yao. Men så har han naturligvis også et ret stort ansvar for at forløse potentialet...

    AK og Fester er afhængige af det de får at arbejde med fra de øvrige så de er tildels undskyldt men har stadig ikke været skarpe nok .
    Vores øvrige såkaldte offensive folk er slet og ret bare ikke gode nok og kan heller ikke få øje på
    at de nogensinde har været det , så hvor Kent har set det aner jeg ikke .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han er på ingen måde god for OB i medierne. Han sælger ikke klubben godt. De fleste fans kan ikke lide ham..

      Men han er stadig lige det, pæne OSE gerne vil have..
      Ad det fremhævede:

      Er det noget, du ved, eller noget du antager?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Når man er begrænset økonomisk, så er det jo så ekstra vigtigt, at man rammer plet med dem, man så henter. Og det synes jeg så, han ikke har. Ikke i tilstrækkelig høj grad.

        Det er jo under pres, at man skal vise, hvad man er gjort af.

        MvH ChrisOB
        Vi er helt enige, jeg siger bare, at jeg tror OGSÅ han er meget hæmmet af budgetter, der ikke ambitionerne værdige. At han så har fået hentet nogle gedigne vildskud og sjældent har ramt plet, kan der vist ikke være tvivl om.

        Blev jeg indsat som ny adm. direktør i dag, så var JH i gang med at pakke sine private ejendele ned i en flyttekasse as we speak.

        Comment


          Og apropos pressede budgetter, så ser det ud til, at det går udemærket for vores aktionær og bestyrelsesformand, Niels Thorborg. Kunne han ikke aflevere 25 mio. fra overskuddet til transfer/lønbudgettet....

          http://www.b.dk/nationalt/fynsk-leas...-paa-speederen

          Comment


            Nu vi taler om ambitionsniveau, så kan de vel også gælde ambitionsniveau som fan?

            Jeg har været fan af OB i mere end 30 år - siden jeg selv kunne finde ud af at rende alene på stadion før teenageårene.
            Jeg har set alle de kampe, jeg overhovedet kunne komme til på hjemmebane i de år. Og en del på udebane og i udlandet.
            Kendetegnende for alle de år er, at OB aldrig har været det der hold, der altid ligger i toppen, men de popper dog op og napper nogle medaljer eller et mesterskab engang imellem. Og det er som sådan helt fint med mig.
            Kendetegnende for OB har også altid været, at det var et hold, som de andre frygtede at møde (måske lige undtaget i de to nedrykningssæsoner). Fysisk stærke. Spillere med ild i øjnene. Spillere der kæmpede med hjertet og gik fra banen med æren i behold, også selvom en kamp blev tabt.

            Sådan var det sådan set lige indtil Lars Olsen røg på porten. OB kunne (næsten) fylde stadion, fordi man vidste, at trods til tider kedelig betonfodbold, så kom der resultater og points på kontoen.
            Så røg LO og Co i svinget, og man ville noget nyt i OB. Jamen, fair nok, hvis man havde en plan. Det havde man...eller havde man?
            Jeg kan ikke se den længere.

            Vi fans har, synes jeg, været ganske trofaste her i "mellem-årene", og til tider mødt ganske talstærkt op. "Vi" har haft ambitioner om, at gøre det godt på lægterne, fordi vi godt vidste, at det nok skulle vende for OB.
            Op til den her sæson, og hele sidste år, meldte man ud, at NU skulle OB retur til toppen. Man havde økonomi til det. Man har ambitionerne. Man meldte ud, at top 6 er målet hver sæson.

            Efter sommerferien har OB, inkl. 3 træningskampe, kun vundet én kamp. EN (!!) kamp!
            Og det mod et ufatteligt ringe FCN-hold, som under normale omstændigheder aldrig ville stille op i superligaen, men var nødt til det pga skader og div. andre omstændigheder.
            Resten af kampene... det har godt nok været skidt.

            Jeg ved godt, at klubber som OB ikke bare har pengetræer voksende ude bagved, og dermed ikke bare kan bruge løs af penge. Hvad jeg dog ganske enkelt ikke forstår, er når en vis træner melder ud efter de mest horrible kampe, at man overordnet er tilfreds. Alle andre kan se, at der på ingen måde er ret meget at være tilfreds med. Det må de virkelig også kunne se. Engang imellem, synes jeg, det kunne være forfriskende at kalde en spade for en spade. Og når der så samtidig bliver meldt ud, at man er tilfredse med truppen, som den er, så tror jeg ikke helt, man er klar over, hvad det gør ved fans og meningmand, der kunne finde på at dukke op på stadion.

            Personligt bliver jeg ramt af den værste følelse, jeg kan blive ramt af: Apati!
            Tænker: Nå, er det virkelig dét, de mener? Så kan det sgu også næsten være ligemeget det hele.
            Jeg tror, sammen med de manglende resultater, og den manglende gnist og gejst på banen, at rigtigt mange andre har det på samme måde. Hvornår har OB sidst, over tre kampe, haft mindre end 5000 tilskuere til en hjemmekamp, trods historisk lave priser på entreen? Jeg kan ganske enkelt ikke huske det. Folk synes at have givet op. Mistet troen på OB. Mistet gejsten. Den gejst, som vi heller ikke længere ser på banen, når OB spiller.

            Jeg har ikke løsningen på noget som helst af ovenstående. Det er jeg ikke klog nok til. Jeg er bare OB-fan. Og jeg er en frustreret en af slagsen. Og jeg savner helt vildt mit "gamle OB". Ild i øjnene. Vilje og gejst på banen. Fuck nederlagene, hvis bare man har kæmpet røven ud af bukserne! DET vil jeg se! Ser jeg dét på banen, så kan jeg snildt leve med en stak nederlag. Det kan jeg ikke ret godt nu... apati!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Ad det fremhævede:

              Er det noget, du ved, eller noget du antager?
              Ellers var han vel fyret nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                AK og Fester er afhængige af det de får at arbejde med fra de øvrige så de er tildels undskyldt men har stadig ikke været skarpe nok .
                Vores øvrige såkaldte offensive folk er slet og ret bare ikke gode nok og kan heller ikke få øje på
                at de nogensinde har været det , så hvor Kent har set det aner jeg ikke .
                Begge, især Festersen, er noget for sjældent i truppen,nemlig intelligente spillere. De kan kun fungere godt med en intelligent "oplægger". Og går døde, når der spilles for uintelligent.
                Så jeg er altså enig. Det er ligemeget om nogen af de andre har potentiale, når det er NU, de skal funkle. Men det forudsætter naturligvis også at træneren er intelligent !?!??!
                Last edited by Tåhyler; 29-08-2016, 09:09.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nu vi taler om ambitionsniveau, så kan de vel også gælde ambitionsniveau som fan?

                  Jeg har været fan af OB i mere end 30 år - siden jeg selv kunne finde ud af at rende alene på stadion før teenageårene.
                  Jeg har set alle de kampe, jeg overhovedet kunne komme til på hjemmebane i de år. Og en del på udebane og i udlandet.
                  Kendetegnende for alle de år er, at OB aldrig har været det der hold, der altid ligger i toppen, men de popper dog op og napper nogle medaljer eller et mesterskab engang imellem. Og det er som sådan helt fint med mig.
                  Kendetegnende for OB har også altid været, at det var et hold, som de andre frygtede at møde (måske lige undtaget i de to nedrykningssæsoner). Fysisk stærke. Spillere med ild i øjnene. Spillere der kæmpede med hjertet og gik fra banen med æren i behold, også selvom en kamp blev tabt.

                  Sådan var det sådan set lige indtil Lars Olsen røg på porten. OB kunne (næsten) fylde stadion, fordi man vidste, at trods til tider kedelig betonfodbold, så kom der resultater og points på kontoen.
                  Så røg LO og Co i svinget, og man ville noget nyt i OB. Jamen, fair nok, hvis man havde en plan. Det havde man...eller havde man?
                  Jeg kan ikke se den længere.

                  Vi fans har, synes jeg, været ganske trofaste her i "mellem-årene", og til tider mødt ganske talstærkt op. "Vi" har haft ambitioner om, at gøre det godt på lægterne, fordi vi godt vidste, at det nok skulle vende for OB.
                  Op til den her sæson, og hele sidste år, meldte man ud, at NU skulle OB retur til toppen. Man havde økonomi til det. Man har ambitionerne. Man meldte ud, at top 6 er målet hver sæson.

                  Efter sommerferien har OB, inkl. 3 træningskampe, kun vundet én kamp. EN (!!) kamp!
                  Og det mod et ufatteligt ringe FCN-hold, som under normale omstændigheder aldrig ville stille op i superligaen, men var nødt til det pga skader og div. andre omstændigheder.
                  Resten af kampene... det har godt nok været skidt.

                  Jeg ved godt, at klubber som OB ikke bare har pengetræer voksende ude bagved, og dermed ikke bare kan bruge løs af penge. Hvad jeg dog ganske enkelt ikke forstår, er når en vis træner melder ud efter de mest horrible kampe, at man overordnet er tilfreds. Alle andre kan se, at der på ingen måde er ret meget at være tilfreds med. Det må de virkelig også kunne se. Engang imellem, synes jeg, det kunne være forfriskende at kalde en spade for en spade. Og når der så samtidig bliver meldt ud, at man er tilfredse med truppen, som den er, så tror jeg ikke helt, man er klar over, hvad det gør ved fans og meningmand, der kunne finde på at dukke op på stadion.

                  Personligt bliver jeg ramt af den værste følelse, jeg kan blive ramt af: Apati!
                  Tænker: Nå, er det virkelig dét, de mener? Så kan det sgu også næsten være ligemeget det hele.
                  Jeg tror, sammen med de manglende resultater, og den manglende gnist og gejst på banen, at rigtigt mange andre har det på samme måde. Hvornår har OB sidst, over tre kampe, haft mindre end 5000 tilskuere til en hjemmekamp, trods historisk lave priser på entreen? Jeg kan ganske enkelt ikke huske det. Folk synes at have givet op. Mistet troen på OB. Mistet gejsten. Den gejst, som vi heller ikke længere ser på banen, når OB spiller.

                  Jeg har ikke løsningen på noget som helst af ovenstående. Det er jeg ikke klog nok til. Jeg er bare OB-fan. Og jeg er en frustreret en af slagsen. Og jeg savner helt vildt mit "gamle OB". Ild i øjnene. Vilje og gejst på banen. Fuck nederlagene, hvis bare man har kæmpet røven ud af bukserne! DET vil jeg se! Ser jeg dét på banen, så kan jeg snildt leve med en stak nederlag. Det kan jeg ikke ret godt nu... apati!

                  Helt, helt enig.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Det ville vise ambitioner at hente ham her(hvis muligt)

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-efter-ny-klub

                    Comment


                      Jeg ved ikke hvad der er mest sørgeligt.

                      At så mange såkaldte eksperter har haft et helt forkvaklet blik på kvaliteten i OB, og hvor vigtig Falk var for holdet, eller at de nu på stribe indrømmer, at de tog fejl, og at OB er langt fra der, hvor de ser sig selv.

                      http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-trup...ndige-kvalitet

                      Comment


                        Hva fa`en, eksperterne fulgte vel bare trop...

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-anfoerer-sigter-mod-top-fire-i-naeste-saeson
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Jeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.

                          Syv point i syv kampe er den tredjedårligste start efter syv runder siden vi rykkede op i '99! I oprykningssæsonen havde vi tre point efter syv runder.

                          Fraregner vi oprykningssæsonen, er kun sæsonen 14/15, hvor Troels Bech blev fyret, startet dårligere, med fem point efter syv kampe.

                          Edit: Og vores program denne sæson var ca 1000 gange nemmere på papiret end i 14/15, hvor vi mødte FCM(t), BIF(u), RFC(v), AAB(u) og FCK(t) inden for de første syv runder. (Og tabte til FCV og Hobro(!)
                          Last edited by Onkel Riffel; 29-08-2016, 10:51.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.

                            Syv point i syv kampe er den tredjedårligste start efter syv runder siden vi rykkede op i '99! I oprykningssæsonen havde vi tre point efter syv runder.

                            Fraregner vi oprykningssæsonen, er kun sæsonen 14/15, hvor Troels Bech blev fyret, startet dårligere, med fem point efter syv kampe.

                            Edit: Og vores program denne sæson var ca 1000 gange nemmere på papiret end i 14/15, hvor vi mødte FCM(t), BIF(u), RFC(v), AAB(u) og FCK(t) inden for de første syv runder. (Og tabte til FCV og Hobro(!)
                            Foruroligende med tanke på vores næste 4 kampe...

                            Comment


                              Davidsen og tipsbladet vurderer på om vi transfer reagerer på den dårlige start

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ig-saesonstart

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Foruroligende med tanke på vores næste 4 kampe...
                                Well, vi havde kun 6p efter 8k i 14/15, så med nederlag til FCK bliver det i det mindste ikke værre. Statistiskt...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X