Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Aabech er ude i kulden i FCN, efter han har udtalt sig, han synes han fik for lidt spilletid, og det lød lidt på FCN's træner de ikke var afvisende overfor et salg. På sin gode dage er han en profil i superligaen, og det ser ud til, at han det seneste års tid har langt sin lallende attitude væk, og er begyndt også at lave en del mål. Jeg så ham gerne i klubben, liggende som hængende angriber.
    nej tak han er sku for lad

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      nej tak han er sku for lad
      Der er er jeg uenig. Aabech har været en lad idiot, som har misbrugt sit talent, men i sidste sæson gjorde det rigtig godt og han var alt andet end lad. Han er blevet voksen, og hvis han kan købes til en rimelig pris, så vil han være et super køb i min optik.
      Brock-Madsen vil også være et super køb, men jeg tror ikke Randers vil af med ham.

      Comment


        Ved ikke hvad en Kim Aabech koster, men han har jo feks. ikke rigtig præsteret noget som en PM ikke allerede har, lidt hårdt sagt, for der var da en sæson med godt med mål i støvlerne engang, men der må være yngre kræfter med et niveau der på nuværende tidspunkt er det samme som Aabechs, og selvf. bedre end hans i fremtiden...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Eller Brock Madsen i Randers som i mine øjne har et større potentiale. Han ser pt. Ud til at være 4.valg på angriberpositionen og kan umuligt være tilfreds med tilværelsen pt. Aner ikke hvad Randers vil have for ham, men pt. Er ham ude i kulden og har to år tilbage af sin kontrakt, så man kunne da forestille sig at der er interesse for at fyre ham afsted i det her vindue
          Brock har været skadet og er ikke 100% klar endnu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Der er er jeg uenig. Aabech har været en lad idiot, som har misbrugt sit talent, men i sidste sæson gjorde det rigtig godt og han var alt andet end lad. Han er blevet voksen, og hvis han kan købes til en rimelig pris, så vil han være et super køb i min optik.
            Brock-Madsen vil også være et super køb, men jeg tror ikke Randers vil af med ham.
            jamen træneren sagde igår at han ikke arbejder hårdt nok til træning....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              jamen træneren sagde igår at han ikke arbejder hårdt nok til træning....
              hvornår har han sagt det? Han er blevet sat af, fordi han er utilfreds med manglende spilletid.

              Comment


                Tør man håbe på en ny signing hurtigt i denne uge så man evt kan have 2 angribere med næste kamp?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  Tør man håbe på en ny signing hurtigt i denne uge så man evt kan have 2 angribere med næste kamp?
                  næppe. Vi skal nok hen til sidste weekend for at finde den kvalitet vi vil have til den rigtige pris..

                  hvis det overhovedet lykkedes altså

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    næppe. Vi skal nok hen til sidste weekend for at finde den kvalitet vi vil have til den rigtige pris..

                    hvis det overhovedet lykkedes altså
                    håbe kan vi altid 😊 men sandsynligheden er ikke stor
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      håbe kan vi altid  men sandsynligheden er ikke stor
                      Mon ikke at vi går efter en lejeaftale på sidstedagen med den bedste spiller vi kan få ud fra den profil vi vil have...

                      Comment


                        Jo før jo bedre, men det er en stor hjælp, at Bodil kan komme på bænken nu, så jeg kan godt leve med hvis vi kører pokeren helt ud nu.

                        Det kunne være rigtig fint at finde en, der kan spille både sammen med TM og i stedet for. Det vil sige både på toppen og som hængende angriber.

                        Comment


                          Ønsker mig selvfølgelig en angriber.
                          Men som jeg har gjort et år til halvandet så ønsker jeg mig i høj grad også en defensiv midtbanespiller , det ønske er blever forstærket mere og mere i vores første 4 kampe . Ari var mere og mere skidt mod slutningen af sidste sæson og anførerbindet har ikke løftet hand spil , snarere tværtimod .
                          Og så mangler der bestemt også en højre back .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ja Skula hænger skisme bagefter. Jeg har svært ved at forstå det. Han havde nogen rigtig fine kampe centralt sidste efterår. Spekulerer mere og mere på hvad ham Jens Jønsson er for en spiller.

                            Comment


                              Jeg sad i dag og ønskede mig at Troels ville sætte Diarra ind istedet for Skula, og ved godt han lige er kommet tilbage og skyldes sikkert også min længsel efter en Traore der på sine gode dage pillede alt fra alle med de lange lemmer. Men synes altså det er et forsøg værd når man ser på Skulas niveau pt. Også fint at ingen er sikre, ej heller kaptajnen.

                              Comment


                                Skula er gået lige lukt i KVs fodspor...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X