Oprindeligt indsendt af WhyNot?
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægnej tak han er sku for lad
Brock-Madsen vil også være et super køb, men jeg tror ikke Randers vil af med ham.
Comment
-
Ved ikke hvad en Kim Aabech koster, men han har jo feks. ikke rigtig præsteret noget som en PM ikke allerede har, lidt hårdt sagt, for der var da en sæson med godt med mål i støvlerne engang, men der må være yngre kræfter med et niveau der på nuværende tidspunkt er det samme som Aabechs, og selvf. bedre end hans i fremtiden...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEller Brock Madsen i Randers som i mine øjne har et større potentiale. Han ser pt. Ud til at være 4.valg på angriberpositionen og kan umuligt være tilfreds med tilværelsen pt. Aner ikke hvad Randers vil have for ham, men pt. Er ham ude i kulden og har to år tilbage af sin kontrakt, så man kunne da forestille sig at der er interesse for at fyre ham afsted i det her vindue
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægDer er er jeg uenig. Aabech har været en lad idiot, som har misbrugt sit talent, men i sidste sæson gjorde det rigtig godt og han var alt andet end lad. Han er blevet voksen, og hvis han kan købes til en rimelig pris, så vil han være et super køb i min optik.
Brock-Madsen vil også være et super køb, men jeg tror ikke Randers vil af med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægnæppe. Vi skal nok hen til sidste weekend for at finde den kvalitet vi vil have til den rigtige pris..
hvis det overhovedet lykkedes altsåBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ønsker mig selvfølgelig en angriber.
Men som jeg har gjort et år til halvandet så ønsker jeg mig i høj grad også en defensiv midtbanespiller , det ønske er blever forstærket mere og mere i vores første 4 kampe . Ari var mere og mere skidt mod slutningen af sidste sæson og anførerbindet har ikke løftet hand spil , snarere tværtimod .
Og så mangler der bestemt også en højre back .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg sad i dag og ønskede mig at Troels ville sætte Diarra ind istedet for Skula, og ved godt han lige er kommet tilbage og skyldes sikkert også min længsel efter en Traore der på sine gode dage pillede alt fra alle med de lange lemmer. Men synes altså det er et forsøg værd når man ser på Skulas niveau pt. Også fint at ingen er sikre, ej heller kaptajnen.
Comment
Comment