Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hvad med en spiller som Daniel Braaten? Oppe i årene ganske vist men transferfri og gjorde han det ikke ok prof. for FCK de kampe han fik?

    Vi kunne vel også bruge Eckersly på VB når nu JBL ikke er klar ... og Kure har stadig ikke fundet en klub .. begge transferfrie ..

    Kenneth Fabricius er transferfri ... ikke bange for at slide oppe foran ..

    Ikke at det er dem vi skal bygge på men at lappe huller med indtil der kommer styr på tingene ..
    Last edited by Plum; 22-07-2014, 21:25.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      hvad med en spiller som Daniel Braaten? Oppe i årene ganske vist men transferfri og gjorde han det ikke ok prof. for FCK de kampe han fik?

      Vi kunne vel også bruge Eckersly på VB når nu JBL ikke er klar ... og Kure har stadig ikke fundet en klub .. begge transferfrie ..

      Kenneth Fabricius er transferfri ... ikke bange for at slide oppe foran ..

      Ikke at det er dem vi skal bygge på men at lappe huller med indtil der kommer styr på tingene ..
      jeg har selv haft Braaten i tankerne, som en rutineret offensivspiller der kunne erstatte Skoubo. Synes man har set at han har klasse, og havde han fået mere fast spilletid, tror jeg han kunne have blomstret endnu mere. Jeg ved dog bare ikke om han lønmæssigt vil være for dyr, men har vi is nok i maven og venter, kan vi måske presse ham ned i et gunstigt lønniveau. Derudover, kunne jeg godt fristes til at skrive med eckersly et halvt år. Synes det er meget problematisk med Diarra på vb, så at få en offensiv vb til at vikariere, vil i mine øjne styrke os pt. De andre du nævner tiltaler mig ikke. Hellere Raben eller en anden ungdomsspiller i angrebet end Fabricius

      Comment


        Fabricius har da aldrig været andet end en middelmådig 1 divisions spiller, hvordan skal han på nogen måde kunne forstærke holdet.
        Desuden skal han til Middelfart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          jeg har selv haft Braaten i tankerne, som en rutineret offensivspiller der kunne erstatte Skoubo. Synes man har set at han har klasse, og havde han fået mere fast spilletid, tror jeg han kunne have blomstret endnu mere. Jeg ved dog bare ikke om han lønmæssigt vil være for dyr, men har vi is nok i maven og venter, kan vi måske presse ham ned i et gunstigt lønniveau. Derudover, kunne jeg godt fristes til at skrive med eckersly et halvt år. Synes det er meget problematisk med Diarra på vb, så at få en offensiv vb til at vikariere, vil i mine øjne styrke os pt. De andre du nævner tiltaler mig ikke. Hellere Raben eller en anden ungdomsspiller i angrebet end Fabricius
          Jeg håber virkelig ikke at Braaten kommer til OB, i mine øjne har vi brug for fightere, og Braaten er en luksusspiller. Han er over the hill!

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/jeppe-kjaer-t...-hb-koege-exit

            Jeppe Kjær på vej væk fra Køge. Onkel Riffel har omtalt ham flere gange - fornuftig spiller til prisen; næppe en der vælter et budget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              http://www.bold.dk/nyt/jeppe-kjaer-t...-hb-koege-exit

              Jeppe Kjær på vej væk fra Køge. Onkel Riffel har omtalt ham flere gange - fornuftig spiller til prisen; næppe en der vælter et budget.
              tja. Måske ikke ønskespilleren men nok nærmere vores hylde...

              Comment


                Har også kaldt ham et par gange, den gode Jeppe Kjær, aka. Danmarks hurtigste angriber... Jeg er noget imponeret over at han tog hans scoringssnit fra 2. Division med op i 1. Division... voldsomt snit han har, og må være et mere spændende aktiv end Bo(n)ul...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Har også kaldt ham et par gange, den gode Jeppe Kjær, aka. Danmarks hurtigste angriber... Jeg er noget imponeret over at han tog hans scoringssnit fra 2. Division med op i 1. Division... voldsomt snit han har, og må være et mere spændende aktiv end Bo(n)ul...
                  Nogen ide om hans markedsværdi? Eller et gæt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen ide om hans markedsværdi? Eller et gæt
                    Hvis jeg husker rigtigt, så er der under et år tilbage af hans kontrakt, så muligheden for en overkommelig pris er der... men tør ikke gætte...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Hvis jeg husker rigtigt, så er der under et år tilbage af hans kontrakt, så muligheden for en overkommelig pris er der... men tør ikke gætte...
                      Okey. Han kunne være en mulighed

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        tja. Måske ikke ønskespilleren men nok nærmere vores hylde...
                        Jeppe som dybde løber sammen med en mere etableret á la Dalgård kan vel godt være en mulighed.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeppe som dybde løber sammen med en mere etableret á la Dalgård kan vel godt være en mulighed.
                          godt at have sådan en i truppen i hverttilfælde

                          Comment


                            kunne måske bruges

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...jagt-i-sverige
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Ja tak til Jeppe Kjær herfra. 👍
                              Han er ikke en total drømmespiller, men han er hurtig, FIT, aggressiv, energisk og laver dybdeløb konstant.
                              Tror også, han vil passe godt ind i truppen pt.

                              Comment


                                Lidt fra Bech og Hansen efter kampen

                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...forstaerkning/

                                Comment

                                Working...
                                X